Gå til innhold

Kan man bli kila til døde?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

La oss si du binder noen fast til en seng med armene og beina bindt fast slik du ikke kan bevege dem så kommer det en person med en hand på hver fot og begynner å kile begge føtene under dem og i tillegg er det 10 andre personer som kiler deg overalt på kroppen, alt fra mage, nakke til handflata osv. Og dette holder på i 48 timer i strekk uten pause, dør man?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Man slutter vell ikke å puste fordi man ler?

Jo, hvis man er ekstremt kilen, sånn som jeg, så kan man fort få problemer med å puste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg har blitt kilt av to personer mens jeg var bunden, men ikke så lenge som 48 timer. Jeg hadde vertfall dødd! Jeg trodde jeg skulle le meg i hjel eller dø av oksygenmangel bare på den lille stunden. Så er jeg ganske kilen også :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg absolutt. Jeg får panikkangst og hyperventilerer hvis noen kiler meg, så ser for meg at jeg kjapt hadde besvimt av oksygenmangel. Noe som igjen kan føre til død.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som hadde tørt og blitt bindt fast og kilt under begge føtene i 4 timer bare for å teste ut hva som skjer?

Å bli kilt under føttene er jo bare deilig. Å bli kilt på magen eller sidene derimot er ille. Da føles det som om jeg ikke får puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en liten test på dette i går. Kjæresten kilte meg i ca 4 minutter og jeg trodde jeg skulle få hjerneinfarkt. Så ja, tror man kan dø av å bli kilt i 48 timer! Helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en liten test på dette i går. Kjæresten kilte meg i ca 4 minutter og jeg trodde jeg skulle få hjerneinfarkt. Så ja, tror man kan dø av å bli kilt i 48 timer! Helt klart!

Kilte hun deg under føtene? Det er der jeg syns det er værst, jeg vet ikke hvorfor jeg syns det er så gøyt og kile og se folk bli kilet hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilte hun deg under føtene? Det er der jeg syns det er værst, jeg vet ikke hvorfor jeg syns det er så gøyt og kile og se folk bli kilet hehe :)

Jeg syns det absolutt mest grusomt å bli kilt på ribbena! Virker nesten som det er 1000 kniver som kilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det absolutt mest grusomt å bli kilt på ribbena! Virker nesten som det er 1000 kniver som kilder :P

Var det under foten kjæresten hadde kilt deg i 4 minutter? Isåfall skjønner jeg om du neste fikk hjertestopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Han dynastiet i Kina brukte kitling som tortur. Effektivt fordi det gav inga merker.

I Romeriket brukte dei kitling som tortur. Dei dyppa føtene i salt og lot eit dyr sleike av saltet. Dette vart tilslutt veldig vondt.

Eg vil tru at ein ikkje døyr av kitling som hovudfaktor. Det vert nok surstoffmangel til hjernen som vert dødsårsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Han dynastiet i Kina brukte kitling som tortur. Effektivt fordi det gav inga merker.

I Romeriket brukte dei kitling som tortur. Dei dyppa føtene i salt og lot eit dyr sleike av saltet. Dette vart tilslutt veldig vondt.

Eg vil tru at ein ikkje døyr av kitling som hovudfaktor. Det vert nok surstoffmangel til hjernen som vert dødsårsaken.

Hvordan vart det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg absolutt. Jeg får panikkangst og hyperventilerer hvis noen kiler meg, så ser for meg at jeg kjapt hadde besvimt av oksygenmangel. Noe som igjen kan føre til død.

Tror ikke du trenger bekymre deg over det. Man dør ikke av oksygenmangel under panikkanfall samme hvor mye du hyperventilerer eller glemme puste. Det som skjer er at hjernen din tar over styringen å sørger for at du besvimer, så gjennoppstarter hjernen din automatisk normal ånderett. Under kognetiv terapi ble dette kaldt "reboot".

Kan tenke meg det samme skjer om man blir kilt til det punktet hvor hjernen ikke får nok oksygen, da besvimer du bare så starter vanlig ånderett opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikkje forundra meg.

Eg er kitli (hæ? Korleis skal eg skrive det?) over ALT!

Forrige gong slo eg meg både gul og blå når eg prøvde å komme meg vekk, til slutt både lo og grein eg. Det var altså så grusomt. Haha :P

Og det var berre 5 min. Så 48 timar? Hadde krope til krossen for lenge sidan eg..

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hvordan vart det vondt?

Salt, er som du veit, vondt i eit sår. Salt er og bra å ha i eit sår fordi salt sug til seg fuktigheit, altså guffen/bakterien i såret.

Når dyra sleika på såret vart dette sjølvsagt vondt. Spytt inneheldt enzymer som er salte, men og enzym som er med på å auka sårhelinga, jm sår i munnen. Så altså sår i saltet, dyr sleika på saltet = vondt. Trudde eigentleg det sa seg sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt, er som du veit, vondt i eit sår. Salt er og bra å ha i eit sår fordi salt sug til seg fuktigheit, altså guffen/bakterien i såret.

Når dyra sleika på såret vart dette sjølvsagt vondt. Spytt inneheldt enzymer som er salte, men og enzym som er med på å auka sårhelinga, jm sår i munnen. Så altså sår i saltet, dyr sleika på saltet = vondt. Trudde eigentleg det sa seg sjølv...

Jeg skjønner nå :) Jeg liker dialekten din forresten, syns den er veldig behagelig å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...