Gå til innhold

Blax hårstrikker- er de egentlig bedre enn andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

reklamen sier jo at de ikke sliter, ikke river med seg hår. Jeg opplever derimot at masse hår fester seg i denne strikken. Er den så mye bedre enn alt annet?



Anonymous poster hash: 4dc38...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker bare Blax, usikker på om de sliter så mye mindre enn andre, men syns hestehalen sitter mye bedre. Med andre strikken syns jeg hestehalen sklir lengre og lengre ned etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reklamen sier jo at de ikke sliter, ikke river med seg hår. Jeg opplever derimot at masse hår fester seg i denne strikken. Er den så mye bedre enn alt annet?

Anonymous poster hash: 4dc38...f9c

Jeg har samme erfaring som deg. Synes det var noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd med blax. For det første vider de seg ut og sliter etter kort tids bruk (kanskje jeg er for hardhendt?) og for det andre tar de med seg mye hår selv om jeg prøver å være forsiktig når jeg tar den ut av håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blax er ren bullshit etter min mening. De sliter altfor mye på håret mitt og er ukomfortable å bruke, jeg ble mildt sagt meget skuffet første gang jeg kjøpte en pakke og prøvde dem.



Anonymous poster hash: dcee7...a22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg opplever ikke at de tar med seg hår, og de er det eneste som holder seg der de skal i mitt glatte hår :) Men er enig i at de utvider seg litt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

finnes det noen gode alternativer til Blax?



Anonymous poster hash: 4dc38...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiralstrikk? de som ser ut som sånne gamle telefonledninger?:)



Anonymous poster hash: 4dc38...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invisibuble (spiralstrikken) er MYE bedre enn blax. Blax lugger og sliter på håret. De spiralstrikkene sitter supergodt og sliter heller ikke på håret. Styr unna blax, bare oppskrytt og bloggersponset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de spiralstrikkene er jo ikke akkurat lekre da...ser ut som gamle telefonledninger



Anonymous poster hash: 4dc38...f9c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de veldig godt. De gir en mye finere hestehale/flette enn med vanlige strikk. Men av og til sliter jeg med å få de ut… Må kanskje ikke stramme de så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Blax hårstrikker. Jeg syns at hestehalen holder seg mye bedre, og merker

ikke noe til at mer hår kommer med og syns ikke de sliter like mye på håret mitt som

andre strikker.

Men jeg syns de vider seg altfor mye ut altfor raskt.

Og jeg skulle ønske de kom i flere størrelser, da den størrelsen som de har blir

for løs for meg med en runde rundt håret, og for stram med to ganger rundt håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker blax strikkene. Strikken sitter som et skudd, og på meg drar ikke strikken med seg hår. Eneste minuset er at strikken vier seg ut veldig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...