Gå til innhold

Svimmel igjen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 1 1/2 år siden så gikk kyssesyken ut av kroppen. Da ble jeg syk. Da var jeg konstant kvalm, svimmel og var så utmattet. Legen min tar meg ikke på alvor, disse symptomene varte i 1 år før de roet seg ned. Men nå har jeg begynt igjen.. Først begynte jeg å få tilbake denne trøttheten, den har alltid vært der. Men var blitt bedre. Nå har den vært der de siste ukene, for noen dager siden begynte jeg å bli kvalm og holdt på å kaste opp flere ganger. Jeg har blitt verre igjen av svimmelheten. Hvis jeg gjør en bevegelse feil så blir jeg så svimmel! Det går rundt hele tiden, akkurat som du har vært på tusenfryd hele dagen og du er svimmel og dårlig. I går så stod jeg helt stille å ventet på at toget skulle kjøre forbi for å komme meg over, plutselig blir jeg svimmel og holder på å tryne.

Jeg er så lei.. Legen min tok meg alvorlig de første mnd, da ble jeg sjekket for flimmer. Men de fant ingenting, bare en ekstra hjerteslag innimellom. Nå har jeg byttet lege og venter på å få snakke med han..

Hvor lenge tar det før du får time hos ny lege?



Anonymous poster hash: 942bb...237
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått sjekket deg for krystallsyken? Den kan komme og gå.

Anonymous poster hash: 69315...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått sjekket deg for krystallsyken? Den kan komme og gå.

Anonymous poster hash: 69315...f1f

Jeg nevnte det for legen, men som jeg sa. Han tok meg ikke alvorlig, jeg måtte spørre han selv om han kunne sjekke kyssesyken. Fikk som svar "God ide, da sjekker vi det.." ._. Nå venter jeg bare på ny lege.

Anonymous poster hash: 942bb...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes veldig ut som Krystallsyken. Uansett så ønsker jeg deg god bedring :) Og lykke til videre!

Takk. :)

Noen som vet hvor lang tid det tar fra du bytter lege til du kan bestille time hos ny? *Samme legekontor, men annen lege.

Anonymous poster hash: 942bb...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Noen som vet hvor lang tid det tar fra du bytter lege til du kan bestille time hos ny? *Samme legekontor, men annen lege.

Anonymous poster hash: 942bb...237

Du ringer og ber om hastetime

Anonymous poster hash: fb810...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ringer og ber om hastetime

Anonymous poster hash: fb810...aae

Jeg trenger da ikke hastetime. Men kan jeg ringe og høre i morgen tidlig?

Anonymous poster hash: 942bb...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger da ikke hastetime. Men kan jeg ringe og høre i morgen tidlig?

Anonymous poster hash: 942bb...237

Selvfølgelig kan du det. Om du kan vente en mnd eller to på time så er det jo greit. Om du vil ha time så fort som mulig/denne uka, er det en hastetime.

Om du nettopp har byttet lege må du regne med at det tar noen uker å bytte. Det tok iallfall ca 1 mnd hos min samboer. Så er det ventetid på time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har byttet lege, så har det tatt ca en mnd.

Høres ut som krystallsyken, ja. Det er for jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...