fantasiah Skrevet 17. oktober 2014 #1 Del Skrevet 17. oktober 2014 Holder på med å lage russekortet mitt nå, og trenger litt hjelp. Vet verken hvordan bilde jeg skal ha, hva jeg skal skrive som adresse og telefonnummer, og verst av alt - hvilken quote jeg skal ha. Hvis noen hadde hatt noen tips hadde det vært veldig fint, og aller helst konkrete eksempler på quotes(litt originale, og GJERNE matte/fysikk/kjemi-jokes). Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 17. oktober 2014 #2 Del Skrevet 17. oktober 2014 Denne pusen gir deg sikkert en del tips! https://www.google.com/search?q=chemistry+cat+jokes&rls=org.mozilla:nb-NO:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=F3dBVKzkGMLMygONiYGAAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. oktober 2014 #3 Del Skrevet 17. oktober 2014 Vel... Mitt qoute var: Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett. Hadde et litt sykt bilde av meg, med håret rett opp(det var svart på den tiden) og blodrød farge i hodebunnen.. Husker ikke heelt hva jeg skrev ang det med nummer, men adressen var noe sånt som: Hjemme til pappa'n din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 17. oktober 2014 #4 Del Skrevet 17. oktober 2014 Adresse: Kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. oktober 2014 #5 Del Skrevet 17. oktober 2014 - "The Answer to the Great Question of Life, the Universe and Everything is 42" - Douglas Adams. - "I am not mad. My mother had me tested" - Sheldon Cooper, Big Bang Theory - "I am a test-tube baby. My astrological sign is Pyrex" - Billy Connolly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 17. oktober 2014 #6 Del Skrevet 17. oktober 2014 Eg skal ha dinna:"Eg er ein av dei kvinnene som får menn til å skjelve i knærne og hoppe i trærne. Eg er ein kvinnelig bilist." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober 2014 #7 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) . Endret 16. mai 2017 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fantasiah Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 19. oktober 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 19. oktober 2014 #9 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg hadde "eg hugheilar deg av heile mi hoppande blodpumpe, kom lat oss trynsleika" ellerno.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå