Gjest Carressa Skrevet 18. oktober 2014 #201 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) . Endret 20. oktober 2014 av Carressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #202 Del Skrevet 19. oktober 2014 Åå, tusen takk Vil V tilgi meg og så blir alt bra igjen? 6/Staver. Vet ikke helt...Det ser ut til at V vil ha deg til å krype litt for seg, ikke bra egenskap å ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 19. oktober 2014 #203 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hmm. Vel, det ser jeg ikke at skjer anytime soon.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 20. oktober 2014 #204 Del Skrevet 20. oktober 2014 10/Mynter. Ja, det gjør du faktisk. Gjest: Jeg fikk jobben! Som du spådde jeg hadde mistet litt troa selv. Nå er jeg lettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. oktober 2014 #205 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg søker med dette dispensasjon fra kravet om å være av de ti første og singel da jeg kompenserer med en ekstraordinær kjærlighet for Carlsberg og er villig til å jobbe med min mangel på respekt for tidsfrister og regler. Mvh. Mini-Mio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #206 Del Skrevet 21. oktober 2014 Gjest: Jeg fikk jobben! Som du spådde jeg hadde mistet litt troa selv. Nå er jeg lettet! Jeg ble så glad på dine vegne. Lykke til i din nye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #207 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg søker med dette dispensasjon fra kravet om å være av de ti første og singel da jeg kompenserer med en ekstraordinær kjærlighet for Carlsberg og er villig til å jobbe med min mangel på respekt for tidsfrister og regler. Mvh. Mini-Mio Ok, hva er spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. oktober 2014 #208 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ok, hva er spørsmålet?hvordan vil skisesongen bli for mitt vedkommende? Holder snøen føret og formen/helsa eller blir den en sånn liten dritt-vinter på et par dager midt i eksamenstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #209 Del Skrevet 21. oktober 2014 hvordan vil skisesongen bli for mitt vedkommende? Holder snøen føret og formen/helsa eller blir den en sånn liten dritt-vinter på et par dager midt i eksamenstiden? 3/Staver. Jo, ser sånn ut ja, her er gjengen på høyden etter at løypene er tråkket ut, med lys og lykter og gleder seg til morgendagens utforkjøring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. oktober 2014 #210 Del Skrevet 21. oktober 2014 3/Staver. Jo, ser sånn ut ja, her er gjengen på høyden etter at løypene er tråkket ut, med lys og lykter og gleder seg til morgendagens utforkjøring.ser ut som det blir bra altså? takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #211 Del Skrevet 21. oktober 2014 ser ut som det blir bra altså? takk Lykke til med skisesongen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 21. oktober 2014 #212 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg ble så glad på dine vegne. Lykke til i din nye jobb. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. oktober 2014 #213 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Lykke til med skisesongen nå.takk for det og takk for spåing Er de impene noe greie da? Endret 21. oktober 2014 av mini-mio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #214 Del Skrevet 21. oktober 2014 takk for det og takk for spåing Er de impene noe greie da? De ser lumske ut, men er greie på bunnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå