gjest 321 Skrevet 17. oktober 2014 #61 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ok. 7/Mynter. Nu i høst ja, ellers må du vente i et år. Så enten nå i høst, eller om et år? Kan jeg velge ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StarlightExpress Skrevet 17. oktober 2014 #62 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er det verdt å vente på han jeg holder på med? Kommer det til å bli noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 17. oktober 2014 #63 Del Skrevet 17. oktober 2014 Månen. Veldig uklart enda, selv om personlig vil gå for et nei. Mon tro om han blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinee Skrevet 17. oktober 2014 #64 Del Skrevet 17. oktober 2014 Blir det meg og han jeg er så glad i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 17. oktober 2014 #65 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sikkert alt for sen, men prøver meg... Generaliser meg, vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #66 Del Skrevet 17. oktober 2014 Burde jeg satse eller vente? Vognen. Du skal ha satse og ha fokus på stø kurs. Ikke la noen overtale deg til å la være det her som er viktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #67 Del Skrevet 17. oktober 2014 Så enten nå i høst, eller om et år? Kan jeg velge ? Ja. Ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #68 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er det verdt å vente på han jeg holder på med? Kommer det til å bli noe av? 3/Staver. Nei, den her fyren har fokus på seg selv og sine profesjonelle prosjekter og har vendt annet ryggen pr i dag. Du er ikke på radaren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea27 Skrevet 17. oktober 2014 #69 Del Skrevet 17. oktober 2014 Da stiller jeg samme spørsmål....er han verdt å vente på, eller kaster jeg bare bort tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 17. oktober 2014 #70 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kommer jeg til å finne drømmemannen i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #71 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sikkert alt for sen, men prøver meg... Generaliser meg, vær så snill Myntpasjen. Fokuser på deg selv, din helse, din trening, din jobb i det hele tatt introspeksjon, det du vil lære og ellers ting som passer deg og gjør ditt liv personlig bedre. La andre i rundt seg passe seg selv og rydde opp etter seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #72 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dere har sikkert merket dere at etter de første ti så er det trynefaktor som avgjør om dere får kort eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. oktober 2014 #73 Del Skrevet 17. oktober 2014 Siden du ikke har sagt stopp enda, så kan du ta meg hvis du også gidder. Hvorfor klarer jeg ikke å gi slipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea27 Skrevet 17. oktober 2014 #74 Del Skrevet 17. oktober 2014 Men kom igjen da snille gjest.....her sitter jeg hjemme alene på en lørdagskveld og har bare bittelitt rom igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. oktober 2014 #75 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dere har sikkert merket dere at etter de første ti så er det trynefaktor som avgjør om dere får kort eller ikke. Tipper jeg ikke scorer høyt på lista. Gråter i mitt stille sinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #76 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kommer jeg til å finne drømmemannen i nærmeste fremtid? Stavesset. Det gjør du, du må på et vis trekke ham i halen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 17. oktober 2014 #77 Del Skrevet 17. oktober 2014 Stavesset. Det gjør du, du må på et vis trekke ham i halen... Uuh! Takk for kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #78 Del Skrevet 17. oktober 2014 Siden du ikke har sagt stopp enda, så kan du ta meg hvis du også gidder. Hvorfor klarer jeg ikke å gi slipp? Den hengte mann. Fordi du liker å henge der og ha noe å klage over til venninnene dine. Det gir på et vis livet ditt mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #79 Del Skrevet 17. oktober 2014 Men kom igjen da snille gjest.....her sitter jeg hjemme alene på en lørdagskveld og har bare bittelitt rom igjen..... Det er fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. oktober 2014 #80 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den hengte mann. Fordi du liker å henge der og ha noe å klage over til venninnene dine. Det gir på et vis livet ditt mening. Det stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå