Gjest Runforit Skrevet 11. oktober 2014 #21 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2014 #22 Del Skrevet 12. oktober 2014 OMG! Hva skal vi vanlige dødelige menn skimte med når en kar som han der får blankt NEI fra samtlige damer her inne? ..........Er hetero så klarer ikke bedømme tiltrekningen hans, men seriøst da...mannen er da en grei hunk og rimelig kjekk vel?? hahah....nå skjønner jeg ingen ting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. oktober 2014 #23 Del Skrevet 12. oktober 2014 OMG! Hva skal vi vanlige dødelige menn skimte med når en kar som han der får blankt NEI fra samtlige damer her inne? ..........Er hetero så klarer ikke bedømme tiltrekningen hans, men seriøst da...mannen er da en grei hunk og rimelig kjekk vel?? hahah....nå skjønner jeg ingen ting Jeg er så enig. Heldigvis må de fleste damene her inne sannsynligvis ta til takke med noen som er mindre kjekke enn han på bildet. For han er vel mest sannsynlig mer enn gjennomsnittlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noope Skrevet 12. oktober 2014 #24 Del Skrevet 12. oktober 2014 Altfor gammel for min smak. Aner derfor ikke om han er kjekk eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. oktober 2014 #25 Del Skrevet 12. oktober 2014 OMG! Hva skal vi vanlige dødelige menn skimte med når en kar som han der får blankt NEI fra samtlige damer her inne? ..........Er hetero så klarer ikke bedømme tiltrekningen hans, men seriøst da...mannen er da en grei hunk og rimelig kjekk vel?? hahah....nå skjønner jeg ingen ting Jeg tror ikke det er det at han ikke er "kjekk nok" som er problemet til mange, men heller det at han er "feil type". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. oktober 2014 #26 Del Skrevet 12. oktober 2014 OMG! Hva skal vi vanlige dødelige menn skimte med når en kar som han der får blankt NEI fra samtlige damer her inne? ..........Er hetero så klarer ikke bedømme tiltrekningen hans, men seriøst da...mannen er da en grei hunk og rimelig kjekk vel?? hahah....nå skjønner jeg ingen ting Du må ta høyde for at han kanskje ikke er i aldersgruppen til de fleste her inne. Han ser ut som han er i 45-50 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 12. oktober 2014 #27 Del Skrevet 12. oktober 2014 Han så egentlig ganske vanlig ut. Kan hende jeg hadde syntes at han var vanvittig kjekk om jeg snakket med ham og han både hadde et snev av intelligens, bra holdninger og var morsom/ hadde glimt i øyet. Synes egentlig det er vanskelig å si slike ting ut fra bilder, da jeg kjenner filmstjernepene menn som jeg bare synes er kjedelige og ikke så kjekke, mens jeg også kjenner menn med egentlig helt middels utseende som har mye av det " lille ekstra" og som utstråler en energi som gjør dem spesielt kjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2014 #28 Del Skrevet 12. oktober 2014 http://daisy.sodor.no/generated/132350_3321314.jpgAnonymous poster hash: a8cc7...d10 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #29 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg tror ikke det er det at han ikke er "kjekk nok" som er problemet til mange, men heller det at han er "feil type". Enig. Jeg synes ikke han var kjekk, ikke min type. Anonymous poster hash: be16c...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #30 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er så enig. Heldigvis må de fleste damene her inne sannsynligvis ta til takke med noen som er mindre kjekke enn han på bildet. For han er vel mest sannsynlig mer enn gjennomsnittlig? Dere er menn, så dere har ikke noe dere skulle sagt om hva vi kvinner finner tiltrekkende Synes han lignet litt på Christer falck, kanskje mindre kjekk også, og synes ikke Falck er noe kjekk heller. Helt sikkert noen damer som synes dem er kjekke da! Jeg synes f.eks Drew van Acker er kjempekjekk, samt blant annet Channing Tatum, Aksel Lund Svindal og Atle Pedersen. Synes ikke han på bildet til TS kan måle seg med dem! Anonymous poster hash: be16c...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 12. oktober 2014 #31 Del Skrevet 12. oktober 2014 http://daisy.sodor.no/generated/132350_3321314.jpgAnonymous poster hash: a8cc7...d10 Ikke noe særlig. Hadde han stelt seg litt, kunne han sett bra ut. Jeg er så enig. Heldigvis må de fleste damene her inne sannsynligvis ta til takke med noen som er mindre kjekke enn han på bildet. For han er vel mest sannsynlig mer enn gjennomsnittlig? Jeg ville aldri "tatt til takke" med en mindre kjekk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2014 #32 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hahaha...jeg kan skjønne at det håret kan bli "too much" altså....og jeg skjønner at for mange damer i 20årene kan han virke "gammel"...men herreminfasan.... Hadde jeg hatt det ansiktet der hadde jeg svevet på en rosa sky og trodd jeg så dritbra ut og hadde draget......men jaja Er det forresten noen som kan fortelle meg her av damene, hvorfor f.eks Brad Pitt eller Johnny Depp ER kjekke og han her ikke er det? Syntes liksom bare at fjeset hans har de klassiske maskuline greiene som så veldig mange av de andre "mest sexy hollywood" folka har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. oktober 2014 #33 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hahaha...jeg kan skjønne at det håret kan bli "too much" altså....og jeg skjønner at for mange damer i 20årene kan han virke "gammel"...men herreminfasan.... Hadde jeg hatt det ansiktet der hadde jeg svevet på en rosa sky og trodd jeg så dritbra ut og hadde draget......men jaja Er det forresten noen som kan fortelle meg her av damene, hvorfor f.eks Brad Pitt eller Johnny Depp ER kjekke og han her ikke er det? Syntes liksom bare at fjeset hans har de klassiske maskuline greiene som så veldig mange av de andre "mest sexy hollywood" folka har.... Nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stining Skrevet 12. oktober 2014 #34 Del Skrevet 12. oktober 2014 Er det ikke Gerard Butler det der? Isåfall lignet han! Syns ikke Mr Butler var så kjekk første gang jeg så han (venninner som var hodestups forelsket). Men etter jeg har sett han i flere filmer falt jeg pladask! Syns han er DØDS KJEKK!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2014 #35 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nesa. Så om han duden der tar nosejob så ville du invitert han hjem til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. oktober 2014 #36 Del Skrevet 12. oktober 2014 Er det forresten noen som kan fortelle meg her av damene, hvorfor f.eks Brad Pitt eller Johnny Depp ER kjekke og han her ikke er det? Syntes liksom bare at fjeset hans har de klassiske maskuline greiene som så veldig mange av de andre "mest sexy hollywood" folka har.... Hvorfor skal man sette de opp mot hverandre, egentlig? Hvis man syns en mann er kjekk, så må man like alle? For min del så er det ikke sikkert at et bilde av Johnny Depp hadde overbevist meg, dersom jeg ikke visste hvem han var. Det skal veldig mye til før jeg syns et stillbilde forteller meg om jeg syns noen er kjekk eller ikke. Det har noe med helheten å gjøre. Pitt og Depp har karisma. Det vises ikke på et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 12. oktober 2014 #37 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvorfor skal man sette de opp mot hverandre, egentlig? Hvis man syns en mann er kjekk, så må man like alle? For min del så er det ikke sikkert at et bilde av Johnny Depp hadde overbevist meg, dersom jeg ikke visste hvem han var. Det skal veldig mye til før jeg syns et stillbilde forteller meg om jeg syns noen er kjekk eller ikke. Det har noe med helheten å gjøre. Pitt og Depp har karisma. Det vises ikke på et bilde. Ja nei....Jeg tenkte ikke sånn at man må syntes at alle som ser slik og slik ut nødvendigvis er flotte....Og du svarte egentlig på det jeg lurte på i bunn her.....Det handler vel mye om hvordan de er som personer og hva de utstråler som skiller dem fra hverandre vil jeg anta. Se filmen THE RING....så finner du ut hvordan denne karen her virker å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 12. oktober 2014 #38 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei, DETTE er vanvittig kjekk: Ung slayer + voksen slayer gener estetisk gudommelioghet + maskuline alfa trekk + miks av etnisk eksotisk = DOM SLAYER Vanlige menn, spesielt han på OPs bilde = untermensch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 12. oktober 2014 #39 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei Æsj! Mange menn som er kjekke, han er ikke en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 12. oktober 2014 #40 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei, DETTE er vanvittig kjekk: Ung slayer + voksen slayer gener estetisk gudommelioghet + maskuline alfa trekk + miks av etnisk eksotisk = DOM SLAYER Vanlige menn, spesielt han på OPs bilde = untermensch Enig her, deilig kjekkas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå