AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Det må være Norges dåligste nettside for mote! Nå har de en helt fersk artikkel om fleecegensere... Jeg måtte klikke på oppdater fordi jeg trodde det var nettleseren min som hadde hengt seg opp Og det er jo ikke akkurat første gangen de legger ut noe så tragisk. Hvordan er det mulig sier jeg...?Anonymous poster hash: 29177...059 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er over gjennomsnittet interessert i mote, men jeg liker ikke minmote. Ideen er god, men gjennomføringen er elendig. De får det ikke til, gang på gang. En annen ting som irriterer meg er de menneskene som IKKE interesserer se for mote, men legger igjen kommentar under hver eneste artikkel, feks "Så stygt, jeg kler meg akkurat som jeg vil jeg!!!" Er de ikke interessert i mote, så ikke klikk deg inn på artikkelen da. Ingen hadde gått inn på en sak om biler og kommentert stygt fordi de ikke har noen interesse for biler overhodet. "Sykt harry med skinnsete, ikke kom her å fortelle meg at jeg må kjøre en sånn bil, har tatt bussen i 20år jeg og er kjempefornøyd med det!!!" Det blir litt samme greia. Når de lar slike kommentarer komme igjennom og lar de stå virker det veldig amatørmessig synes jeg. Da viker det som om alle andre enn målgruppen klikker seg inn på sakene deres. Anonymous poster hash: 2d039...c17 2
Gjest Evans Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg leser det ikke til daglig, men hender jeg klikker meg inn. Syns det er helt greit, og som mye annet: Noen ganger er det noe jeg liker, andre ganger lurer jeg på hva de har tenkt med.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Syns det virker som de prøver veldig hardt. Hun Sonia veksler mellom å virke som søt og moteinteressert til å være irriterende! Det var jo en periode da hele minmote handlet om Louise Angelica og Riise/ Isabel Marant aka Sonias favorittmerke. Da var det like før jeg boikottet hele greia Anonymous poster hash: 85991...df9
Gjest Lille-pus Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Det prøves til krampa tar hele opplegget. Helt ærlig synes jeg det er ganske talentløst og ukunnig... som 'ei høne med trebein'. - det er ikke et sted jeg kaster bort mye tid nei.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 De skriver ofte "Du må ha disse ..." , Jeg blir så engasjert at jeg roper "Jeg må ingenting" til skjermen. Er det bare jeg som gjør det?
Gjest Evans Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 De skriver ofte "Du må ha disse ..." , Jeg blir så engasjert at jeg roper "Jeg må ingenting" til skjermen. Er det bare jeg som gjør det? Det syns jeg nesten alle sånne mote-steder gjør; både i blogger og blader. Men helt enig med deg: selvsagt MÅ vi ikke ha den knallgrønne genseren Det var et sted hvor jeg var innom hvor jeg tenkte over det for ikke så lenge siden. Det var så utrolig mye av den type overskrifter. Lurer på om det var stylemag (?) eller en lignende side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå