Gå til innhold

Professor: Kvinner må bli mindre kresne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinnelig incel og det er en god del som ikke skjønner det. Mange tror jeg er vellykket men jeg er snart 34 år, har aldri hatt kjæreste, har knapt venner lengre og sitter mye alene. Jeg kommer også til å ende opp barnløs. Jeg syns det er synd at menn på mitt nivå ikke er interessert, og at de heller ikke ser ut til å registrere at jeg finnes.



Anonymous poster hash: 944cb...825
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er da helt naturlig. At status er viktigere for kvinner enn menn er det jo ingen som kan benekte. Det er forventet av samfunnet at mannen skal tjene mer enn kvinner f.eks. Jada, "jeg tenker ikke sånn!" eller "jeg bryr meg ikke om hva kjærsten tjener :)", men det er uansett slik at alle tenker at det er mer naturlig at mannen skal ha fast jobb, utdannelse og tjene mer. Kvinner tar mer høyere utdannelse enn menn og da hadde det vært merkelig om dette ikke var tilfelle ettersom det ligger i DNA vårt.

Jeg ser uansett ikke problemet, er da ingen regel som tilsier at man må ha barn med noen innenfor landegrensen. La menn dra å bli lykkelige i Thailand, Russland osv der statusen deres oppleves som høyere og la kvinner jakte menn med høy status slik de alltid har gjort.



Anonymous poster hash: 79609...b2b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror dere denne nyheten virker positivt eller negativt på mennene/unge som får høre det? Vil de bli mer interessert i damer og prøve å bli attraktiv? Håper det i alle fall, da blir det eventuelt positivt. Eller vil de kanskje bli triste og ikke gjør noe?

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om jenter som er så stygge, tjukke og irriterende, at de ikke får seg noe selv om de ville tatt enhver pikk de fikk tildelt.

De få gangene det blir noe på dem, så er det enten en asylsøker, eller så er mannen så drita at det nesten kvalifiserer til voldtekt.

Jeg vet faktisk om en som fortsatt blir mobbet av kameratene sine, ett år senere, fordi han klina med en slik hente på fest. Jeg skjønner ikke problemet. I mine øyne var de på ca. Samme nivå.

Jeg vet om fire menn som har hatt seg med slike jenter på fylla, som i ettertid sa at det var voldtekt. Vet ikke om det er sant eller om de sier det fordi de er flaue, men det sier litt om hvor mange kvinnelige incels som finnes.

Disse jentene prøver desperat å få kuk hver helg, og den ene gangen i året de får, så sier gutten at det var voldtekt.

Det er altså ikke bare-bare for jente-incels heller.

Anonymous poster hash: 7db52...639

At guttene voldtok jentene, eller at jentene voldtok guttene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de det når det er de pene damerne som får oppmerksomhet og blir spandert på?

Ved å senke kravene, som ALLE sub8 menn må.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det jo slik i Norge at staten og myndighetene er pålagt å aktivt jobbe for å oppnå likestilling fullstendig. Og da spesielt til kvinners fordel.

Ta så med all velstanden mulighetene til å være selvstendig, hvor nå behovet for en fysisk krevende hverdag er ikke eksisterende - så er ikke en mann et "must have" for kvinner i Norge i det hele tatt lengre

Så ja å være "middels" mann i Norge idag holder ikke lengre, og er ikke en garranti i det hele tatt.

Så det naturlige balanseforholdet viskes jo ut egentlig...



Anonymous poster hash: ec1d9...339
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å senke kravene, som ALLE sub8 menn må.

Dersom man aldri får noen tilbud fra noen, så er det ingen som noen gang finner ut hvilke "krav" man har.

Menn er på ingen måte lite krevende. De innbiller seg at de skal ha pene damer uansett hvor håpløse de selv er.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om jenter som er så stygge, tjukke og irriterende, at de ikke får seg noe selv om de ville tatt enhver pikk de fikk tildelt.

De få gangene det blir noe på dem, så er det enten en asylsøker, eller så er mannen så drita at det nesten kvalifiserer til voldtekt.

Jeg vet faktisk om en som fortsatt blir mobbet av kameratene sine, ett år senere, fordi han klina med en slik hente på fest. Jeg skjønner ikke problemet. I mine øyne var de på ca. Samme nivå.

Jeg vet om fire menn som har hatt seg med slike jenter på fylla, som i ettertid sa at det var voldtekt. Vet ikke om det er sant eller om de sier det fordi de er flaue, men det sier litt om hvor mange kvinnelige incels som finnes.

Disse jentene prøver desperat å få kuk hver helg, og den ene gangen i året de får, så sier gutten at det var voldtekt.

Det er altså ikke bare-bare for jente-incels heller.

Anonymous poster hash: 7db52...639

Det eneste en jente trenger å gjøre er holde seg noenlunde slank = 1000vis av tilbud på nettet\byen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ja å være "middels" mann i Norge idag holder ikke lengre, og er ikke en garranti i det hele tatt.

Garanti!!??

Det er da ingen som har noen garanti for å få seg kjæreste eller familie. Man må faktisk gå inn for det selv.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste en jente trenger å gjøre er holde seg noenlunde slank = 1000vis av tilbud på nettet\byen

Nei! Om du tror dette er i nærheten av sannheten har du virkelig ikke hatt øynene med deg...

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinnelig incel og det er en god del som ikke skjønner det. Mange tror jeg er vellykket men jeg er snart 34 år, har aldri hatt kjæreste, har knapt venner lengre og sitter mye alene. Jeg kommer også til å ende opp barnløs. Jeg syns det er synd at menn på mitt nivå ikke er interessert, og at de heller ikke ser ut til å registrere at jeg finnes.

Anonymous poster hash: 944cb...825

Snart 34 og allerede konkludert med at du aldri vil få kjæreste og familie?

Nei nå må du gi deg jente, jeg kjenner flere som har etablert seg etter 35+.

Du har fortsatt tid :)

Anonymous poster hash: 22ab8...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste en jente trenger å gjøre er holde seg noenlunde slank = 1000vis av tilbud på nettet\byen

Men tapermenn kan jo ikke kreve en slank kvinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tapermenn kan jo ikke kreve en slank kvinne.

Jeg tror påstanden var at alle kvinner kan få tilbud, bare standarden var lav nok. Mens de slanke fikk tusenvis av henvendelser, faktisk.

Noen mennesker er virkelig ikke i kontakt med den virkelige verden.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tapermenn kan jo ikke kreve en slank kvinne.

Du misforstår jo totalt, la meg gjøre det enkelt:

Mindre pen taperkvinne slanker seg = Har langt flere muligheter

Mindre pen tapermann slanker seg = INGEN bryr seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår jo totalt, la meg gjøre det enkelt:

Mindre pen taperkvinne slanker seg = Har langt flere muligheter

Mindre pen tapermann slanker seg = INGEN bryr seg

Tviler jeg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen mennesker er virkelig ikke i kontakt med den virkelige verden.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

Det kalles kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Men er målet å finne noen man faktisk kunne tenke seg å leve livet med, eller å få seg et ligg for enhver pris?

Virker som det diskuteres forskjellige ting her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg på.

Fordi det krever at kvinner faktisk må gjøre litt effort for å få en menn, noe som mange av dere finner direkte nedverdigende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er målet å finne noen man faktisk kunne tenke seg å leve livet med, eller å få seg et ligg for enhver pris?

Virker som det diskuteres forskjellige ting her.

Godt poeng.

Fordi det krever at kvinner faktisk må gjøre litt effort for å få en menn, noe som mange av dere finner direkte nedverdigende.

Men hva skal menn gjøre for å få en kvinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...