Gå til innhold

Professor: Kvinner må bli mindre kresne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jøss, dette var et grunnleggende nytt og konstruktivt perspektiv!

Det er åpenbart ut i fra måten han ordlegger seg på.

Her rakes alle kvinner under en kam og den egentlige konklusjonen er et alt i samfunnet går til helvete på grunn av kvinners kravstorhet. Jaja. han om det.

Endret av Sandie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sosialisme + feminisme = har frigjort kvinners sanne natur som har vært undertrykket gjennom kultur og religion, kvinner vil ha kjekke menn med bra gener, samtidig som menn forvandles gradvis til myke puddinger, resultat = horder av mannlige incels

unge kvinner blir forgudet og disse tror dermed at de ER gudinner som kan tråkke over alle menn under 7 på utseendeskalen, virkelighetsjokket kommer når damene bikker 40 og falmer, samtidig som deres tilsvarende menn har enten tatt selvmord, dratt til thailand eller blitt beta forsørger slaver

Dett gjelder like mye for menn og ;) Menn vil ha damer med bra gener og pene unge menn kan høvle over dem de vil inntil de forfaller i 40-årene.

Anonymous poster hash: 22ab8...5ec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart ut i fra måten han ordlegger seg på.

Her rakes alle kvinner under en kam og den egentlige konklusjonen er et alt i samfunnet går til helvete på grunn av kvinners kravstorhet. Jaja. han om det.

Det ligger jo en sannhet i det han sier. Kvinner har større status og mer penger nå en noen sinne. To store ting kvinner tidligere har likt/jaktet etter hos menn. Med andre ord jakter de "samme" kvinnene idag etter en mindre gruppe menn med høyere status og penger enn dem selv igjen enn kvinnene for noen få tiår siden.

Kravet er jo det samme som alltd. Men pga situasjonen nå så er de kravene automatisk justert opp. Har jeg noe imot det? Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er åpenbart ut i fra måten han ordlegger seg på.

Her rakes alle kvinner under en kam og den egentlige konklusjonen er et alt i samfunnet går til helvete på grunn av kvinners kravstorhet. Jaja. han om det.

Han er kjent for det, - derfor er det greit å ta på filterbriller før man leser noe han skriver for å provosere, for det gjør han.

Bare gjør et raskt google søk på ham så forstår du hva jeg mener ;)

Edit: Og det såkalte forfallet som skal inntre natten mellom 39 og 40... der mistenker jeg at menn burde ta en titt i speilet for sannheten er at jeg ser flere snasne, flotte kvinner i 40 årene enn jeg ser menn.

Trist, men sant. Jeg vil gjerne se flere flotte menn i 40 årene enn jeg gjør i byen en helt normal dag, men forfallet er desverre brutalt for uhyggelig mange av dem.

Endret av Lille-pus
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjent for det, - derfor er det greit å ta på filterbriller før man leser noe han skriver for å provosere, for det gjør han.

Bare gjør et raskt google søk på ham så forstår du hva jeg mener ;)

Og hvordan provoserer man på rett måte? Jo man sier ting som har et snev av sannhet i seg. ;) Hvis ikke er det jo ingen som hadde reagert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett gjelder like mye for menn og ;) Menn vil ha damer med bra gener og pene unge menn kan høvle over dem de vil inntil de forfaller i 40-årene.

Anonymous poster hash: 22ab8...5ec

Forskjellen er at kun 10-20% av mennene har samme muligheter som 70-80% av kvinnene.

Det finnes ingen reelle kvinnelige incels

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger jo en sannhet i det han sier. Kvinner har større status og mer penger nå en noen sinne. To store ting kvinner tidligere har likt/jaktet etter hos menn. Med andre ord jakter de "samme" kvinnene idag etter en mindre gruppe menn med høyere status og penger enn dem selv igjen enn kvinnene for noen få tiår siden.

Kravet er jo det samme som alltd. Men pga situasjonen nå så er de kravene automatisk justert opp. Har jeg noe imot det? Nei.

Det finnes selvsagt noen som tenker slik, men jeg synes han generealiserer for mye og kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt. Har selv en høyere utdanning, tjener bra og klarer meg selv. Men når jeg leter etter en mann er ikke status og penger det jeg ser etter. Har hatt flere kjærester med lavere utdanningsnivå enn meg selv og kunne ikke brydd meg mindre.

Nå ser jeg Lille-pus skriver at dette er en person som er kjent for å provosere,så da antar jeg at målet er nådd for hans del så lenge han får reaksjoner. Å underbygge påstandene er mindre viktig ser det ut som.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn som føler at kvinner må bli mindre kresne: Ta dere høyere utdannelse, så dere blir like attraktive som mennene som får seg kone og barn ;-)



Anonymous poster hash: 560d8...2a1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at kun 10-20% av mennene har samme muligheter som 70-80% av kvinnene.

Det finnes ingen reelle kvinnelige incels

Har du kilder ? :)

Anonymous poster hash: 22ab8...5ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en dårlig argumentert artikkel. Hva er poenget hans?



Anonymous poster hash: 66b4a...9a3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes selvsagt noen som tenker slik, men jeg synes han generealiserer for mye og kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt. Har selv en høyere utdanning, tjener bra og klarer meg selv. Men når jeg leter etter en mann er ikke status og penger det jeg ser etter. Har hatt flere kjærester med lavere utdanningsnivå enn meg selv og kunne ikke brydd meg mindre.

Nå ser jeg Lille-pus skriver at dette er en person som er kjent for å provosere,så da antar jeg at målet er nådd for hans del så lenge han får reaksjoner. Å underbygge påstandene er mindre viktig ser det ut som.

Du kan vell erkjenne at du syns det er viktig at mannen i det minste er like fokusert på jobb som du er om du har høyere utdanning? Det å si at alle kvinner kun er gold-diggers er selvsagt å dra strikken for mye, men det er jo ikke ukjent at jenter oftere er litt mer fokusert på akkurat den delen enn det majoriteten av menn er. Selv om de også finnes.

Altså ei jente som jobber på bensinstasjoen med null planer om å komme seg videre derifra har mye større sjanse for å finne seg noen enn gutten som gjør det. Så når da den tidligere jenta så etter gutten som var et steg over henne, så var den terskelen mye enklere å finne for 50 år siden enn den er idag ettersom andelen gutter som gjorde det bra kontra jenter var mye høyere. Det er jo bra at jenter utdanner seg og får gode jobber, men mentaliteten burde jo følge med. Man trenger ikke lengre én person som skal forsørge en familie lengre. Idag jobber både mann og kvinne, så da burde person telle mer enn jobbsituasjonen. Dog, den mentaliteten som var der for 50 år siden og fra tidens start er der ennå.

.......

En person som liker å provosere provoserer på rett måte ved å snakke om ting som faktisk er aktuelle men satt på spissen. Hadde det var helt og holdent tull i det personen sier, så ville det jo ikke vært provokasjon ettersom alle hadde sett at det var tull og at det ikke fantes et fnugg av virkelighet i det.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Og hvordan provoserer man på rett måte? Jo man sier ting som har et snev av sannhet i seg. ;) Hvis ikke er det jo ingen som hadde reagert.

Nå ja... en sosialantropolog med forbruksforskning som felt, og som også skriver artiker i andre og mye mer kjente menneskers navn...

Jeg vet da fanden om det er så mye å bli provosert over, for tittel er kun relevant når man uttaler seg innefor sitt eget fagfelt, ikke når man uttaler seg om noe som ligger utenfor eget fagfelt.

- og da er vi inne på hvorvidt menn er så uselvstandige at de kan karakteriseres som forbruksartikler.

.

Det blir mest patetisk, men de som selv mener de tilhører den undertrykte gruppen vil selvsagt flokke seg jublende rundt sin nye helt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja... en sosialantropolog med forbruksforskning som felt, og som også skriver artiker i andre og mye mer kjente menneskers navn...

Jeg vet da fanden om det er så mye å bli provosert over, for tittel er kun relevant når man uttaler seg innefor sitt eget fagfelt, ikke når man uttaler seg om noe som ligger utenfor eget fagfelt.

- og da er vi inne på hvorvidt menn er så uselvstandige at de kan karakteriseres som forbruksartikler.

.

Det blir mest patetisk, men de som selv mener de tilhører den undertrykte gruppen vil selvsagt flokke seg jublende rundt sin nye helt.

Hva så? Det ligger en sannhet i det han skriver. Kvinner generelt jakter etter et mindre utvalg av menn enn de samme kvinnene gjorde for 50 år siden. Du kan jo ikke nekte for at kvinner idag har det bedre økonomisk med høyere profilerte stillinger og dermed luker ut menn som for 50 år siden ville vært aktuelle om de kun var på bakkenivå økonomisk sett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg dater nedover og ikke er kresen finner jeg alltid en følsom mann som er redd for forhold. Fordi han han tar seg selv så fuckings høytydelig, at han nei gud bedremeg vel kan bli såret i ett forhold, og er svært egosentrisk. En mann med høy sosial verdi og som er selvsikker vet at det ikke er noen krise. Han er verdensvant og ikke redd. Og faktisk ikke så selvsentrert og høytydelig.



Anonymous poster hash: 3ed1c...ac0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mastergrad og mannen har "kun" fagbrev og var faktisk arbeidsledig da jeg traff ham. Jeg vet om mange lignende forhold, og savner skikkelig forskning på området.

Anonymous poster hash: 560c2...f77

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hva så? Det ligger en sannhet i det han skriver. Kvinner generelt jakter etter et mindre utvalg av menn enn de samme kvinnene gjorde for 50 år siden. Du kan jo ikke nekte for at kvinner idag har det bedre økonomisk med høyere profilerte stillinger og dermed luker ut menn som for 50 år siden ville vært aktuelle om de kun var på bakkenivå økonomisk sett?

La oss si det forsiktig...han har ikke tenkt så mange nye tanker på denne fronten de siste 8 årene, bare les og lær: Lenke til artikkelen i Aftenposten i 2006

Still spørsmålet: Hva er hans agenda i dette? Er han en hvit ridder på vegne av de stakkarslige undertykte menn som ikke få pule? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan vell erkjenne at du syns det er viktig at mannen i det minste er like fokusert på jobb som du er om du har høyere utdanning? Det å si at alle kvinner kun er gold-diggers er selvsagt å dra strikken for mye, men det er jo ikke ukjent at jenter oftere er litt mer fokusert på akkurat den delen enn det majoriteten av menn er. Selv om de også finnes.

Altså ei jente som jobber på bensinstasjoen med null planer om å komme seg videre derifra har mye større sjanse for å finne seg noen enn gutten som gjør det. Så når da den tidligere jenta så etter gutten som var et steg over henne, så var den terskelen mye enklere å finne for 50 år siden enn den er idag ettersom andelen gutter som gjorde det bra kontra jenter var mye høyere. Det er jo bra at jenter utdanner seg og får gode jobber, men mentaliteten burde jo følge med. Man trenger ikke lengre én person som skal forsørge en familie lengre. Idag jobber både mann og kvinne, så da burde person telle mer enn jobbsituasjonen. Dog, den mentaliteten som var der for 50 år siden og fra tidens start er der ennå.

.......

En person som liker å provosere provoserer på rett måte ved å snakke om ting som faktisk er aktuelle men satt på spissen. Hadde det var helt og holdent tull i det personen sier, så ville det jo ikke vært provokasjon ettersom alle hadde sett at det var tull og at det ikke fantes et fnugg av virkelighet i det.

At en del kvinner er opptatt av menns jobb,økonomi og ambisjoner,og ønsker å sole seg i glansen av en vellykket mann er det ingen tvil om, men jeg tror uansett disse er i mindretall. De fleste par jeg ser rundt meg er på omtrent samme nivå når det gjelder utdanning,jobb ambisjoner etc..

Angående det jeg uthevet,så er det viktigste for meg er at han har en jobb han trives i.Jeg kan godt stifte familie og leve resten av livet mitt med mannen som jobber på bensinstasjonen uten større jobbambisjoner, så lenge han er en mann jeg finner attraktiv i personlighet og utseende og trives sammen med.

Den eneste gangen ambisjoner og jobbstatus har vært medvirkende årsaker til at jeg har dumpet noen, var da jeg møtte en som var NAVer på 7.året.Han bodde i distriktet og ville ikke søke jobber som innebar flytting til nærmeste by noen mil unna. Å ta utdanning var også uaktuelt.For meg hadde det vært det samme hvilken jobb han hadde, bare han hadde hatt en jobb.Han hadde forøvrig akkurat de samme holdningene som professoren i artikkelen her:Grunnen til at han aldri fikk seg kjæreste var utelukkende fordi damer nå til dags er alt for storforlangende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Det ligger en sannhet i det han skriver. Kvinner generelt jakter etter et mindre utvalg av menn enn de samme kvinnene gjorde for 50 år siden. Du kan jo ikke nekte for at kvinner idag har det bedre økonomisk med høyere profilerte stillinger og dermed luker ut menn som for 50 år siden ville vært aktuelle om de kun var på bakkenivå økonomisk sett?

Finnes det noe forskning på dette? Har lest at flere menn enn kvinner er barnløse, men ingenting om grunnen til at det er sånn. Altså om det er frivillig barnløshet frem til de er godt over tretti og ombestemmer seg.

Anonymous poster hash: 560c2...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vell erkjenne at du syns det er viktig at mannen i det minste er like fokusert på jobb som du er om du har høyere utdanning? Det å si at alle kvinner kun er gold-diggers er selvsagt å dra strikken for mye, men det er jo ikke ukjent at jenter oftere er litt mer fokusert på akkurat den delen enn det majoriteten av menn er. Selv om de også finnes.

Altså ei jente som jobber på bensinstasjoen med null planer om å komme seg videre derifra har mye større sjanse for å finne seg noen enn gutten som gjør det. Så når da den tidligere jenta så etter gutten som var et steg over henne, så var den terskelen mye enklere å finne for 50 år siden enn den er idag ettersom andelen gutter som gjorde det bra kontra jenter var mye høyere. Det er jo bra at jenter utdanner seg og får gode jobber, men mentaliteten burde jo følge med. Man trenger ikke lengre én person som skal forsørge en familie lengre. Idag jobber både mann og kvinne, så da burde person telle mer enn jobbsituasjonen. Dog, den mentaliteten som var der for 50 år siden og fra tidens start er der ennå.

.......

En person som liker å provosere provoserer på rett måte ved å snakke om ting som faktisk er aktuelle men satt på spissen. Hadde det var helt og holdent tull i det personen sier, så ville det jo ikke vært provokasjon ettersom alle hadde sett at det var tull og at det ikke fantes et fnugg av virkelighet i det.

Kan du vise til noe skikkelig forskning på at det er lettere for jenter i den jobbsituasjonen?

Ikke en eneste mann jeg kjenner ville vært interessert i ei jente som kun hadde lyst til å jobbe på bensinstasjon resten av livet. ONS hadde nok vært aktuelt, men ikke mer.

Anonymous poster hash: 560c2...f77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg må bare melde at jeg kjenner ikke disse kvinnene han snakker om, men jeg kjenner flerfoldige høye og velutdannede kvinner.

Det jeg dôg kjenner er en konspirasjonsteoretiker når jeg ser en i fritt trav ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...