Gå til innhold

Selvoppløsende tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt operert og kirurgen som opererte meg fortalte at han (blant annet) hadde sydd med selvoppløsende tråd som det ikke var nødvendig å fjerne. Det jeg glemte å spørre om var sånn ca hvor lang tid det vil ta før stingene er borte. Er det noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: fb56b...aca

Skrevet

Varierer veldig mht. Hvor du er sydd hvor mye, hvordan tråd og sist men ikke minst hvordan kroppen di jobber for å løse opp tråden.

Har hatt et omfattende "broderi", i en kroppsdel hvor det stakk ut trådstubber i mange måneder etterpå. Et annet "broderi" hvor stingene skulle taes etter en uke der alt hele stingklysen falt ut dagen før.

Anonymous poster hash: b822a...943

Skrevet

Trodde først du mente denne tråden ;) det varierer, ja, har det mye å si for din hverdag at tråden er borte?

Anonymous poster hash: 04925...174

Skrevet

Mine forsvant fort... Jeg kunne ta av plasteret etter to uker. Da var stingene borte, men vi måtte selv "plukke" av trådendene...

Skrevet

Haha, nei egentlig ikke - det er i rumpa så det er jo ikke akkurat synlig for hvermansen kan du trygt si. Når jeg kjenner med fingrene kjennes det mest ut som fiskesnøre, ganske stivt og det føles merkelig at det liksom skal gå i oppløsning selv eller at kroppen skal absorbere dem selv. Mest av nysgjerrighet, egentlig, pluss at jeg egentlig ikke har såå lyst til å se etter hvordan det ser ut der før stingene er borte.

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Når jeg har blitt sydd med innvendigge sting med selvoppløsende tråd, har ikke denne vært synlig fra utsiden, og når den løser seg opp har for meg vært helt likegyldig ;) Jeg merker ikke noe til den uansett...

Skrevet

Når jeg har blitt sydd med innvendigge sting med selvoppløsende tråd, har ikke denne vært synlig fra utsiden, og når den løser seg opp har for meg vært helt likegyldig ;) Jeg merker ikke noe til den uansett...

Ja, men mine sting er på utsiden de da...ikke at jeg egentlig merker dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...