Skyblue Skrevet 27. desember 2014 #61 Del Skrevet 27. desember 2014 Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #62 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nyttår alle sammen Nå er jeg komt meg i land, en utrolig god følelse Kjære var ute på fest til 8 i morges, så han var ikke i form i det hele tatt. Allikevel øste han med komplimenter, og vi hadde fantastisk sex etterpå. Medførte intens hodepine hos han, så da er det game over Så dette var en god start nå rett før EL-høytiden starter Mine nyttårsforsett er(pleier aldri ta disse høytidelig men) - Gi litt mer faen i hva folk og fe sier og mener. Ikke sette meg selv på tronen. - Trene 2-3 ganger i uken som jeg har gjort tidligere - Stå opp når vekkeklokken ringer - Arbeide mer effektivt med skolen så jeg får mer tid til venner og familie - Bli gravid Håper på et godt år! Starten var ihvertfall god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. januar 2015 #63 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år! Jeg starter det nye året med å følge med i dagboken din, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #64 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år! Jeg starter det nye året med å følge med i dagboken din, jeg Velkommen skal du være, Nautika da skal jeg starte med å følge valmuefrøet ditt videre :D spennende tid du har i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. januar 2015 #65 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år Og lykke til med både brylllupsplanlegging og babylaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #66 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år Og lykke til med både brylllupsplanlegging og babylaging Takk for det bryllupet står litt i andre rekke for tiden, er jo ikke før i 2016 babylaging derimot ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #67 Del Skrevet 4. januar 2015 Har sett tilbake i tid, og funnet ut at dersom jeg ikke kan telle med "forsøk" hvor vi hadde sex 4-5 dager før EL, har vi kun hatt én sjanse på dette halvåret. Altså blir dette pp2. Blir småsint av å tenke på det teite jobbene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. januar 2015 #68 Del Skrevet 4. januar 2015 Teite jobbene dere har ja!! Men krysser fingre for at januar er måneden deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #69 Del Skrevet 6. januar 2015 Cd17 begynner å angre meg at jeg ikke har handlet preseed. Har aldri brukt det før, men følte et behov for det. Har blank utflod, hatt EL-smerter - men jeg har så lite væske inni der! Håper det kan holde fordet, vil så gjerne ha størst mulig sjanse denne ppen! Er nok rett rundt svingen tror jeg da, er veeldig lysten på kjære om dagen så det er jo gøy for oss begge ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #70 Del Skrevet 8. januar 2015 Da ser det kanskje ut til at jeg har hatt EL på cd16!! Det er 3-5 dager tidligere enn vanlig. Denne dagen startet jeg selvfølgelig å teste, som var midt på treet tydelig men ikke positiv. De neste dagene ble svakere.. Så jeg tar det for god fisk FF er ikke helt enig, men det er fordi jeg har registrert negativ test denne dagen. ..hadde jeg bare startet å teste en dag før.. For future reference: start å teste på cd14. Så da er jeg 3dpo! :D nå kan jeg takke tempingen for at jeg vet hvor jeg er i syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #71 Del Skrevet 8. januar 2015 Legger ved tempchartet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. januar 2015 #72 Del Skrevet 8. januar 2015 Skjønner ingenting av det der m Temping haha. Men hurra for tidligere el! :D 3 dpo allerede så deilig! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. januar 2015 #73 Del Skrevet 8. januar 2015 Det er en klar trend der ja! Ser ut til at dere har truffet godt også Det blir spennende å se om halvannen uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #74 Del Skrevet 8. januar 2015 Skyblue, etter 3 dager etter hverandre med forhøyet temperatur, kan en konkludere med at EL har vært ved å se på andre tegn som slim og tester, symptomer - kan en fastslå EL Ja Nautika, veldig spennende nå når vi endelig har truffet så godt i EL-tiden :D er redd jeg ikke hadde nok slim, så om det ikke klaffer denne gang vil jeg bestille preseed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. januar 2015 #75 Del Skrevet 11. januar 2015 Jrg hadde aldri EL slim omtrent og der funka her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 11. januar 2015 #76 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg tenker å starte el jakt på dag 10 av syklusen for å kunne se utviklingen, om streken blir mer tydelig. Dine tester før, under og etter el ville jeg vurdert som negative. Har opplevd det samme og tror vi må bare ta den sterkeste som en positiv, selv om den ikke er like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #77 Del Skrevet 11. januar 2015 Jrg hadde aldri EL slim omtrent og der funka her Åh! Det gav meg håp fionel, takk for at du deler erfaring hvor lenge prøvde dere før den satt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #78 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg tenker å starte el jakt på dag 10 av syklusen for å kunne se utviklingen, om streken blir mer tydelig. Dine tester før, under og etter el ville jeg vurdert som negative. Har opplevd det samme og tror vi må bare ta den sterkeste som en positiv, selv om den ikke er like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Jeg vurderer dem også som negative ja, påstår ikke annet la ved bilde av testene for å vise at de var avtakende og at jeg var for sein til å teste startet desverre å teste på cd16, siden EL har vært på cd19 og cd21 tidligere. Ikke dumt å starte cd10 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 11. januar 2015 #79 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvor mange dpo er du nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #80 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå har FF ombestemt seg, så jeg er bare 4 dpo. Så da ble EL på 18 dpo, den dagen jeg hadde svak EL-test. Forstår ikke så mye av det, kanskje FF har feil? Eller at jeg har testet feil? Testet med morgenurin, burde kanskje teste litt senere på dagen? Når tar dere EL-tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå