Gå til innhold

incognitas avsporinger vol1


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Au da, den er lei. Får alltid lyst til å dø når sånt skjer, selv om flerfoldige liter med institusjonskaffe gjør lidelsene litt mindre. Du har min sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Åååå nå heller jeg salt i sår her...men jeg har sovet veldig godt inatt :) var det sauetellingen som skar seg inatt incog? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Åååå nå heller jeg salt i sår her...men jeg har sovet veldig godt inatt :) var det sauetellingen som skar seg inatt incog? ;)

Det var hele opplegget. Altså, jeg har jo ikke sovet godt siden barneskolen, men i natt var det bare å gi opp. Ga opp og satt på Sopranos til slutt og før jeg visste ordet av det var det tid for meg å dra på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det var hele opplegget. Altså, jeg har jo ikke sovet godt siden barneskolen, men i natt var det bare å gi opp. Ga opp og satt på Sopranos til slutt og før jeg visste ordet av det var det tid for meg å dra på jobb...

Uff det er grusomt! Og det er så ille i hodet dagen etterpå...men et godt triks er som du sier å se film eller tv...DA sovner jeg hver gang!!!..hahahaha

Er det ofte du blir våken hele natten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Uff det er grusomt! Og det er så ille i hodet dagen etterpå...men et godt triks er som du sier å se film eller tv...DA sovner jeg hver gang!!!..hahahaha

Er det ofte du blir våken hele natten da?

Det er altfor ofte faktisk.. Og det som er ironisk er at jeg sover enda dårligere i hektiske perioder når jeg faktisk er sliten... Jo trøttere jeg er, jo dårligere sover jeg liksom. Utrolig irriterende!

Har du forresten en serie å anbefale? Jeg datt av lasset på walking dead i sesong 3 et sted, lurer på å plukke den opp igjen men jeg vet sannelig ikke. Synes den tapte seg sånn ... Men synes det er digg med noe litt skummelt nå på høsten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det er altfor ofte faktisk.. Og det som er ironisk er at jeg sover enda dårligere i hektiske perioder når jeg faktisk er sliten... Jo trøttere jeg er, jo dårligere sover jeg liksom. Utrolig irriterende!

Har du forresten en serie å anbefale? Jeg datt av lasset på walking dead i sesong 3 et sted, lurer på å plukke den opp igjen men jeg vet sannelig ikke. Synes den tapte seg sånn ... Men synes det er digg med noe litt skummelt nå på høsten. :)

Uff ja det kan være stressrelatert vetu...masse tanker i hodet :(

Jeg har selv falt av walking dead....Vurderer å starte pån igjen men...

De er ikke serier, men skummelt...jeg vil anbefale filmene INSIDIOUS 1 og 2....Og SINISTER dersom du ikke har sett noen av dem :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Uff ja det kan være stressrelatert vetu...masse tanker i hodet :(

Jeg har selv falt av walking dead....Vurderer å starte pån igjen men...

De er ikke serier, men skummelt...jeg vil anbefale filmene INSIDIOUS 1 og 2....Og SINISTER dersom du ikke har sett noen av dem :);)

Sett alle de... Husk at jeg har svart belte i skrekk ! :-D flere anbefalinger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Sett alle de... Husk at jeg har svart belte i skrekk ! :-D flere anbefalinger ?

Hehe..regnet med det ja...skal prøve å tenke ut noen flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hehe..regnet med det ja...skal prøve å tenke ut noen flere :)

Takk! :) har du forresten sett true detective? Jeg så første episode men synes det virket knusktørt, så ga meg på den.. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Takk! :) har du forresten sett true detective? Jeg så første episode men synes det virket knusktørt, så ga meg på den.. Hmm

ja den har jeg sett. Syntes den var treg i starten men oioioi og den blir spennende! Og jeg liker godt skuespillerne der også...syntes den er råbra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

ja den har jeg sett. Syntes den var treg i starten men oioioi og den blir spennende! Og jeg liker godt skuespillerne der også...syntes den er råbra :)

Får vel gi den en sjans til da....... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Oi...ja drama thriller! Fått gode anmeldelser også...verdt å få med seg tror jeg ja :)

Ellers virker DELIVER US FROM EVIL ganske bra ;)

Takk for tips! Skal til å fyre i gang deliver us from evil her nå :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Den var ganske bra... men ...tja.. ikke det beste jeg har sett. Jeg så en annen film her forleden som var fin da... Third Person http://www.imdb.com/title/tt2343793/?ref_=nv_sr_1 ..riktig nok en drama, men overraskende god!

WOW!!! Det var litt av et kobbel med gode skuespillere der!! Den må jeg se! :)

Ja var den litt skuffende? Har lest endel om den og den så bra ut på traileren......Jaja...skal nok se den alikevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja Third Person var virkelig fin. Får deg til å tenke litt liksom.

Tjaaa vil ikke si det var skuffende.. Men veldig bra var den heller ikke.

Ellers så har jeg bestemt meg for å hive meg på walking dead igjen .. Begynner like så greit på sesong 1 og ser alt på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hehehe....vurderer nesten det samme selv...husker IKKE hvor langt jeg var kommet i den siste sesongen jeg var i, så kanskje like greit å starte fra scratch? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...