AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Del Skrevet 5. oktober 2014 er dette bare oppdiktet eller er det reelt??? http://famez.blogg.no/1412199679_magne_og_bodil_har_vr.html Anonymous poster hash: 83a79...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Del Skrevet 5. oktober 2014 Alt på denne bloggen er tullball. Anonymous poster hash: 60a74...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er han der Rene Kleveland som står bak bloggen Anonymous poster hash: 59119...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 5. oktober 2014 #4 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Fatter ikke at noen kan synes det er morsomt. "Jente fra Larvik brukte rettetang som dildo". Haha liksom? Måtte inn å se for og sjekke ut hvorfor den ligger så høyt på blogglisten. Beats me! Endret 5. oktober 2014 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fatter ikke at noen kan synes det er morsomt. "Jente fra Larvik brukte rettetang som dildo". Haha liksom? Måtte inn å se for og sjekke ut hvorfor den ligger så høyt på blogglisten. Beats me! OT men jeg har ei venninne som sammen med typen brukte krølltanga som en sexleke ja. Endte i en stygg livmorsinfeksjon. Hvorfor ? han dytta den både for langt inn (hun blødde) og den tilhørte kusinen hennes og var aldri blitt vasket. Måtte bare fortelle det har gått med infoen fanget i mitt eget hode siden igår Anonymous poster hash: 08863...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 5. oktober 2014 #6 Del Skrevet 5. oktober 2014 OT men jeg har ei venninne som sammen med typen brukte krølltanga som en sexleke ja. Endte i en stygg livmorsinfeksjon. Hvorfor ? han dytta den både for langt inn (hun blødde) og den tilhørte kusinen hennes og var aldri blitt vasket. Måtte bare fortelle det har gått med infoen fanget i mitt eget hode siden igår Anonymous poster hash: 08863...0f3 æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg