Gå til innhold

? ? ?


Gjest Usminket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også vite dette:) Sorry at jeg ikke kom med noe nyttig info, usminket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få støpt skinner hos tannlege, det koster ca 2000 per skinne. Deretter kan du kjøpe blekemiddel som du fyller i skinnen, fester den på tennene dine, og sover med den i tre-fire netter. I løpet av de første ukene kan du ikke spise farget mat/drikke, som kaffe, vin, ketchup osv. Mest mulig fargeløs mat.

Men så får du skikkelig hvite tenner etterpå, da. Ikke sånn en nyanse hvitere en liten stund, men skikkelige hvite tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Du må få støpt skinner hos tannlege, det koster ca 2000 per skinne. Deretter kan du kjøpe blekemiddel som du fyller i skinnen, fester den på tennene dine, og sover med den i tre-fire netter. I løpet av de første ukene kan du ikke spise farget mat/drikke, som kaffe, vin, ketchup osv. Mest mulig fargeløs mat.

Men så får du skikkelig hvite tenner etterpå, da. Ikke sånn en nyanse hvitere en liten stund, men skikkelige hvite tenner.

Har du gjort dette? Iser det i løpet av natten? :) Man kan forøvrig kjøpe billige skinner og støpe dem selv. Er vel mulig å bare kjøpe tannblekingen hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort dette? Iser det i løpet av natten? :) Man kan forøvrig kjøpe billige skinner og støpe dem selv. Er vel mulig å bare kjøpe tannblekingen hos tannlegen?

Aner ikke. Har ikke gjort det, men satt akkurat å diskuterte det med en venninne om hvordan hun hadde gjort det, tidligere i uka. Hun har fått skikkelig fine tenner.

Du kan kjøpe billige skinner, men er ikke sikkert det blir like bra. Men det går jo an å prøve. Ring tannlegen og spør om du får kjøpe bare middelet. Du sier tannlegen har sagt det er ok å bleke, regner med han har sjekket om du har hull? For hvis du har hull så iser det visst veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må få støpt skinner hos tannlege, det koster ca 2000 per skinne. Deretter kan du kjøpe blekemiddel som du fyller i skinnen, fester den på tennene dine, og sover med den i tre-fire netter. I løpet av de første ukene kan du ikke spise farget mat/drikke, som kaffe, vin, ketchup osv. Mest mulig fargeløs mat.

Men så får du skikkelig hvite tenner etterpå, da. Ikke sånn en nyanse hvitere en liten stund, men skikkelige hvite tenner.

Dette har jeg prøvd. Fungerte dårlig. Ble langt fra kritt hvite. Og ikke var det særlig behagelig å ligge med blekemiddelet i munnen heller.

Det koster jo ganske så mye mer enn Crest White strips, men resultatet behøver ikke å bli så veldig mye bedre.

Anonymous poster hash: 50807...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte dentaworks for et par år siden og funket kjempebra på meg iallfall :)

Anonymous poster hash: b59de...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Aner ikke. Har ikke gjort det, men satt akkurat å diskuterte det med en venninne om hvordan hun hadde gjort det, tidligere i uka. Hun har fått skikkelig fine tenner.

Du kan kjøpe billige skinner, men er ikke sikkert det blir like bra. Men det går jo an å prøve. Ring tannlegen og spør om du får kjøpe bare middelet. Du sier tannlegen har sagt det er ok å bleke, regner med han har sjekket om du har hull? For hvis du har hull så iser det visst veldig.

Har ingen hull heldigvis, men jeg iser mye etter bleking for det om. Tannlegen mente det var pga. Creast White Strips var så innmari sterkt for tennene. Er jo ulovlig i Norge. Ikke at jeg bryr meg, så lenge jeg får hvite tenner da :P

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt som man får hos tannlegen som fungerer. Her tok samboer bleking i skinner fra tannlegen til over 3000 kr., mens jeg bleket mine med Crest White Strips. Hans tenner ble hvitere, men ikke nok til å være verdt prisen! Mine er superhvite etter en halv behandling med strips til knappe 100 kr... Kommer nok veldig an på emaljen på tennene dine, men tannlegen vil jo alltid anbefale deres produkt så klart uten at det nødvendigvis er bedre for tennene eller lommeboken.. ;)



Anonymous poster hash: 95228...382
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på Crest. Veldig fornøyd og jeg har bare brukt den to ganger. Kanskje du burde prøve ut den for sensitive tenner? Den skal være mye mer skånsom



Anonymous poster hash: 1dc1d...9d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Har lyst å bleke tennene mine. Mine venninner bruker crest white stips noe som har funket bra på dem, men jeg vil helst ha gele i tannskiver for å få det gjevnt fordelt. Jeg prøvde disse creast stripsene en gang men jeg iste noe sinnsykt etterpå.

Jeg ser forøvrig at tannleger selger tannbleking gele som man kan bruke over natten. Noen som har prøvd dette? Hvilket merke brukes, og hvor får man kjøpt dette på nett? :) Evt. slik gele man bare har på i 30 min. Tannlegen min har forresten godkjent at jeg kan bleke tennene mine.

Aldri bruk crest.

Jeg prøvde det selv for noen år siden, og bare etter en behandlig fikk jeg sår i tannkjøttet, det sto jo at det var normalt men det sier jo litt om hvor sinsykt sterkt det er. Tennene mine iste noe helt for jævlig i flere måneder etter. Både varmt og kaldt var smertehelvete uten like, og jeg har høy smerteterksel.

Og på toppen av det hele, tennene ble bare såvidt litt hvitere.

Nå bruker jeg smilelab sensitive. Superfornøyd med resultatet, og har ikke hatt noe ising:)

Endret av Willow24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger denne tråden.

Prøvd crest white i evigheter, får omtrent null resultat.. Tror skinner er bedre fordi de kommer til "over alt"

Har lest mye om dentaworks tannbleking, lurer på om jeg skal satse på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crest fungerer ikke på mine tenner. Får bare sårt tannkjøtt.

Det samme med smile lab

Jeg har kjøpt silikonform og blekemiddel på ebay. Husker ikke hva det kostet, men max 300kr. Det fungerte supert og har ikke skadet tennene mine i følge en tannlege som har sett på de i ettertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Crest fungerer ikke på mine tenner. Får bare sårt tannkjøtt.

Det samme med smile lab

Jeg har kjøpt silikonform og blekemiddel på ebay. Husker ikke hva det kostet, men max 300kr. Det fungerte supert og har ikke skadet tennene mine i følge en tannlege som har sett på de i ettertid

Navn?

Anonymous poster hash: b6edb...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som har prøvd Crest tannkrem? Blir tennene hvitere ?



Anonymous poster hash: b6edb...8c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Forresten noen som har prøvd Crest tannkrem? Blir tennene hvitere ?

Anonymous poster hash: b6edb...8c2

Jeg har prøvd tannkremen. Jeg så ingen forandring. Den skylles jo av så fort.

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...