Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Vi følger med vi vettu, katte-mor.........

Her er det både morsom og spennede og lese :wink:

Stikker innom for og ønske deg en solrik dag videre :)

Hilsen fra hun på bunnen av dammen :ler: (uten vann, vel og merke :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei håper du har hatt det fint i helga og at du har fått kost deg masse i Skien! Er det kjæresten som bor der, eller?:sjarmor:

Jeg har jobbet jeg da, så jeg har ikke fått vært her inne (på KG) så mye de siste dagene, prøver å få oppdatert meg litt. ;) I dag koser jeg meg med sol og fri! Skulle bare hatt laptop så jeg kunne ha sittet ute og oppdatert meg.. men men.

Ønsker deg en deilig og avslappende søndag med mye pusekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Er det kjæresten som bor der, eller? :sjarmor:

jepp, det stemmer. :sjarmor:

Du liker katter, og det er en god ting. :D

Ja de er noen herlige vesener, jeg er sånn som stopper opp på gata hvis jeg ser en katt, og begynner og lokke og puse på den :ler:

Det er en fryktelig masse kattetrafikk rundt her for tiden og, måtte stenge luka så den kun står på utgående trafikk, hvis ikke kommer alle disse andre kattene inn og, de er til og med så frekke at de vandrer rett inn i huset hvis det står en dør åpen. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også komme godt overens med katter. Møtte en katt på Vår Frelsers Gravlund da vi gikk tur der på fredag. Nydelig pus. Gned seg inntil bena mine uten at jeg lokket det grann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Det funker ikke alltid like godt med maten og spisingen, som jeg så gjerne skulle ønske, stort sett går det helt fint nå, men det er visst ikke gjort bare over natten og slutte med tvngsspising. Selv om det var nesten det jeg greide for noen månedre tilbake.

Men i dag har jeg altså hatt en sprekk, og føler meg helt ødelagt i hele kroppen. Ganske logisk egentlig når kropen er fylt opp med fire-fem ganger mer mat enn det man egentlig trenger på en dag :roll:

Er trist men aller mest :kjempesinna: på meg selv.

Skal bare få ut litt hate frustrasjon.... :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: :-x Sånn. Og love meg selv på tro og ære at det aldri aldri aldri skal skje igjen.

Høre du Cat, aldri mere forspise seg, er det forstått??

Alle oppmuntringsklemmer taes imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Takk for trøste klemmer, dere er så snille. :-)

Jeg skal nok ikke gi opp nei. Og jeg har egentlig nesten lagt hele tvangsspising-tilværelsen bak meg, og liker helst å si at jeg har sluttet og forspise meg.

Men et tilbakefall en sjelden gang er vel ikke til å unngå kanskje. Men jeg skal klare å være flink i dag.

Hvis det blir vanskelig, er alltid vanskelig dagen etter en skikkelig forspisningsøkt, så skal jeg prøve å lage litt virtuell-mat her inne, så jeg lettere kan holde meg unna kjøleskapet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter i gang og koke mat til Katte-mor, litt salat med kylling , hvitløksdressing og chilisaus( det er godt det :wink: ), også mine nybakte scones med litt appelsinmarmelade og en stor kopp nytrukket earl grey te :) *

Det er servert :ler:

Ha en ualminnerlig flott dag videre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Skal hoppe til sengs nå jeg, glemte å takke for maten tidligere i dag, Betty. Du er en knupp. :-)

Håper ikke jeg fornærmet deg ved at jeg plukket ut kyllingen, spiser ikke kjøtt :wink: men resten av maten var super god. :sikle:

Skal lage forkost til alle som vil ha her inne i morgentidlig. Hvis noen ønsker nattmat kan jeg alltids slenge ut noen skåle med peanøtter :ler:

Så natti natti :vinke: Skal ta med meg puse-snuppe-lura til sengs nå og lese Sherlock Holmes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

God Morgen :D :-D

Koser meg med nylaget kaffe, og det er til alle andre som vil ha og.

Setter samtidig fram litt frokost. Ferskt brød og rørt jordbærsyltetøy,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Solstråle
:grine: Nok en dag som kunne blitt fin, men som ble ødelagt av Catwoman... Vær så snill, ikke mer?? Jeg klarer ikke mer maia hii. Veiver herved med hvitt flagg, og ber på mine knær.. Peace?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg lover å være snill heretter. Æresord.

Og ber på mine knær om tilgivelse for å ha vært så slem, angrer dypt og inderlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

:vinke: tilbake til Lunacia

Ser ut til å bli en strålende fin soldag i dag.

Reiser avgårde senere i dag, og blir nok borte fra nett noen dager. Så vet dere det, i tilfelle noen skulle lure på hvorfor de ikke ser meg på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...