Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Tenkte jeg skulle prøve meg som dagbokskriver jeg og. Er ikke helt sikker på hvor flink jeg blir til å skrive her da..... men vi prøver.

Kjeder meg i dag, så da er det vel en fin dag å starte på.

Bare sier fra med en gang: Her inne er det ingen regler, alt er lov. Ikke noe røyke forbud, man kan godt redde regnskogen her og hvis man vil :sjarmor:

Og det er veldig lov å legge in hilsner. :Hehe:

Skriver mer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Takk for hilsner :D

Heisann! Pelstryne? :klø:

Pelstryne er et populært kosenavn på Cita, katten min. Har fått uttrykket fra eieren til Pusur, er stor Pusur fan.

Og siden jeg nesten blir regnet som halvt katt her inne, tenkte jeg det var et passende navn på dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har en ikke gjøre noen ting dag i dag, bare sitter på nett og skriver. Syns det er deilig avslappende og bare sitte og kjatre og slærve her inne på KG av og til. Alltid vært glad i å skrive jeg.

Ser ut som om det blir sol her og nå. Egentlig syns jeg det er litt greit at vi har hatt en kald sommer i år. Det tyder i hvertfall på at ikke ozonlaget vårt er helt skadet, og klimaet vårt forandrer seg til et trope klima.

Tenker litt sånn jeg, etter de to hete sommerene vi har hatt de siste to årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagbok! Artig navn på den! :ler: Er kjekt å ha et sted å skrible litt inni mellom.

Regner med at jeg må inn hit og hente ordet noen ganger. :wink:

Ha en fin dag Catwoman!

Og gi pusen din en suss fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Apropos ozonlaget; tenk på stakkarene på den sørlige halvkule! Ozonlaget over Antarktis minker stadig, en skummel utvikling......

Gratulerer med dagbok, forresten. Ikke meningen å ødelegge den med dystre tanker. Men mange trenger nok en reality check.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Det er en sånn rar dag i dag..... kommer liksom ikke i gang med noenting. Føler meg litt innestengt. Så skal jeg prøve å skrive her, så har jeg liksom ikke noe å skrive her heller. Blir helt svimmel av meg selv noen ganger :roll:

Men jeg får besøk senere i kveld, det blir koselig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Takk for flere hilsner :D

Skal gi pusen min en suss, akkurat nå er hun ute på vift tror jeg, har ikke sett snurten av henne på en stund.

Enig med deg, Ethereal, det er skummelt å tenke på det, men likevel en realitet. Men uansett så må jeg innrømme at jeg er såpass egoistisk at jeg tenker mest på ozonlaget over vårt eget lille land :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Katte-mor (eller pelstryne om du vil :ler: )

Endelig er du også kommet inn i dagbok -skriver -verden :ler: , undertegnede synes det er på tiden og gleder seg til litt katteprat, røyteproblematikk og ellers annet tull og tøys som gir livet mening :sjarmor:

Velkommen :blomst_opp: .

Gleder meg til og stikke hode inn både titt og ofte.

legger forresten igjen litt kattesnacks og seigmenn (den nye typen, selvfølgelig........ :ler: ) til både katt og eier :)

:klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Takker for snackset, hun blir vel fornøyd nå, kattedyret. Hun har vært litt snurt i det siste, fordi jeg har vært så lite hjemme hos henne. Men hun har nå i hvertfall hatt besøk de dagene hun var alene hjemme, kjente det på lukta i kjelleren da jeg kom hjem i går :ler:

Og nå har jeg laget meg en kopp skogsfrukt-te og lader opp til en hard KG-økt.

Det er skogsfrukt te til alle som har lyst på,

Den største problematikken her akkurat nå er rotet på kjøkkenet. Lurer på om det finnes en eller annen trylleformel jeg kan bruke for å å det fjernet.... :klø:

Og det forbaska kjøleskapet somoppfører seg som enfryser.... :-x

Utrolig så lyst man får på agurk når man kun har frossen agurk i kjøleskapet som ikke smaker godt ved opptining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masser av aguker i drivhuset mitt..........sender 2-3 over i ekspressfart :ler:

Tror jammen jeg tar en kopp skogs-te :sjarmor:

Her var det trivelig, ja *klør pusen bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

*serverer skogsfrukt te til Betty* og takker masse for agurkene.

De smakte himmelsk nå. :sikle:

Det er så stille her nå.. tror jeg må digge litt musikk

:digge: maia-hii maia-hoo maia-haa maia-haha :digge: Den ultimate sommer sangen for meg 2004. Hatet den egentlig først, men nå blir den bare bedre og bedre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha skogsfrukt-te! :vinke: Mm...deilig. Pusene er ute og flyr her og, tror de er glad for at det endelig er litt sol ute.

Er kjedelig å kjede seg (selvfølgelig...), men det er jo derfor man har KG! :sjarmor: Veldig kjekt på sånne dager!

For vel gå å sjekke ordet jeg. :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

*setter fram en stor kanne rykende varm skogsfrukt te, og kopper nok til alle på KG* :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Får vel stikke ut herfra litt å gjøre noe fornuftig. Som å rydde opp litt og vakse litt og sånt.

Men jeg er sikkert tilbake litt senere i kveld, og taster litt på tastaturet. Får ofte den følelsen av at det er uforklarlig kraft som suger meg mot datamaskinen, og uansett hvor mye jeg prøver å kjempe imot klarer jeg det bare ikke. Og uten at jeg er klar over det legger hånda seg på data-musa og klikker seg inn på KG..... merkelige greier... lurer på om det er flere som har opplevd det noen gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer emd dagbok da! Og du, den kraften som trekker sen mot pc'n kjenner jeg også flere ganger om dagen.. I allefall når det er oppvasktid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...