Gå til innhold

"What is the laziest thing you've ever done?"

zse09

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Har blitt noen timer med titting av gørrkjedelige TV-programmer fordi jeg har vært for lat til å skifte kanal. Fjernkontrollen ligger rett ved siden av hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang tisset jeg i bosset på rommet for jeg orket ikke gå opp på do. Var også mitt på natten så kan skylde på at jeg var litt redd vinduene. Etter noen dager luktet det død på rommet mitt. Var også vanlig søppel i bosset så måtte snike hele greien ut slik at ikke moren min skulle tro jeg var den bomsen.

Var 12 år på den tiden da.

Anonymous poster hash: b8154...59c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster ned filmer på nett selv om jeg har dem på DVD.. orker ikke reise meg for å hente dem i hylla :)

Anonymous poster hash: c6bb3...836

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Hehe, å sette tom emballasje tilbake i skap/kjøleskap/fryser er en klassiker her ;) Og så la posten ligge på benken i månedsvis selv om man har åpnet den og egentlig bare kan kaste den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har et opplegg der begge sitter i sofaen og ser på tvog kanskje har lyst på et eller annet, men man venter til den andre reiser seg opp og da spør man "hei, siden du er på beina, henter du et glass vann til meg?" eller lignende.

Jeg er også ekspert i å vente til den andre er 97% ferdig med en ting, f.eks oppvasken, før jeg spør om jeg skal hjelpe.

Ellers pleier jeg å fryse ganske heftig før jeg gidder å kle på meg mer klær.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tisser enkelte ganger på flaske for å slippe å gå på do.

Anonymous poster hash: d34f6...b1a

Jeg tisset en gang i en flaske på soverommet fordi jeg ikke ville gå igjennom fellesrommet til badet og måtte hilse på roomiens venner. Det er vel ikke egentlig det "lateste" jeg har gjort som det mest "sosial angstete" jeg har gjort.

Anonymous poster hash: 26cb4...7e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste nettopp en kjærlighet, og litt av papiret fra den satte seg fast på fingeren min. Jeg fikk det ikke av, og orket ikke å røre på meg slik at jeg kunne bruke den andre hånden i tillegg, så jeg endte opp med å spise det istedet.

(Det var ikke en stor bit altså)

Endret av TheLibrarian
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser enkelte ganger på flaske for å slippe å gå på do. Anonymous poster hash: d34f6...b1a

Det har jeg også gjort en del ganger på natten!! Før jeg flyttet inn med kjæresten vel og merke, hysj! "Fnise"

(Var en periode jeg måtte opp å tisse 2-3 ganger hver natt, så jeg hadde to flasker stående på rommet så jeg slapp å gå til toalettet. Startet med at jeg så en skrekkfilm en gang og ikke turte å gå ut av rommet mitt for å gå på do, og etter 3 timer holdt jeg på å tisse på meg og så en tom flaske i treningsbagen min)

Anonymous poster hash: f1c5c...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ekspert i å vente til den andre er 97% ferdig med en ting, f.eks oppvasken, før jeg spør om jeg skal hjelpe.

Denne er så irriterende. Det eneste mer irriterende er når "du" faktisk hjelper til med de 3 siste prosentene og etterpå sier at "vi" tok oppvasken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min gamle hybel..
Sengen min sto ca 1 meter fra lysbryteren, brukte ofte målestokktil å slå av lyset...Orket ikke å reise meg :fnise:

Har ofte bare kokt opp ris eller nudler fordi jeg ikke orker å gå til butikken for å kjøpe ordentlig mat! o_o

DEN følelsen når du ligger i sofaen..også har du lagt mobilen / eller noe annet ett stykke bortfor deg..Og spør personen ved din side om h*n gidder å rekke deg den tingen..Fordi du ikke orker å røre en muskel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN følelsen når du ligger i sofaen..også har du lagt mobilen / eller noe annet ett stykke bortfor deg..Og spør personen ved din side om h*n gidder å rekke deg den tingen..Fordi du ikke orker å røre en muskel :fnise:

Godt å se at flere har det på samme måte :P Jeg er nok enda verre, for jeg tenker det, men så orker jeg ikke spørre om de kan gi meg den. Da blir jeg liggende der, uten telefon :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Spist meg passe mett på ketchup en bakrus dag. Flaska sto på stuebordet ved sofaen jeg lå i, og kjøkkenet virket som en mil unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...