zse09 Skrevet 1. oktober 2014 #1 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ligger hjemme med sykdom for tiden og kom over en post på 9GAG, "what is the laziest thing you've ever done?" For dere som ikke vil/gidder å klikke på lenken så er det en historie fra den amerikanske marinen. En person sitter i messa, et befal kommer inn og setter seg ved samme bord. Han er ingen morgenperson, er en zombie:p Offiseren får sola i øynene, ringer opp til broa og ber de om å skifte retning. Etter et par minutter endrer skipet endring og offiseren slipper sola i ansiktet Så jeg lurer på hva det slappeste du noengang har gjort? For å begynne - jeg tror det må være da jeg gikk på ungdomsskolen og skulle i bursdag til ei i klassen. Istedenfor å gi penger eller å sykle til byen for å kjøpe gave finner jeg noe på rommet.. Det ble en dusjkrem jeg selv hadde fått i gave en måned før. Har fortsatt dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 1. oktober 2014 #2 Del Skrevet 1. oktober 2014 Må være å la pappen til Grandiosaen ligge igjen i fryseren etter å ha tatt ut pizzan. Var så ork å kaste eska! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2014 #3 Del Skrevet 1. oktober 2014 I ca. 2 år la jeg meg inn på sykehuset og ble kobbelet til by-pass og lunge maskin, samt dopet ned, var alt for lat til å puste selv eller drive å pumpe blod selv... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Del Skrevet 1. oktober 2014 Skulle i bursdag til en klassevenninne og skulle gå sammen tre stykker. Det var ikke langt men den var en jævlig bratt og tung oppoverbakke. Så endte med vi brukte noen av pengene bursdagsbarnet skulle få på å ta bussen... Litt slemt ja. Anonymous poster hash: b39af...20e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det hender, når jeg ligger på sofaen, at jeg ikke orker å lene meg bort til lysbryteren for å skru av lyset. Er jeg nær nok bruker jeg en genser til å slå mot dem, ellers kaster jeg ting til jeg treffer nedre halvdel av bryteren. Det er vel temmelig slapt. Anonymous poster hash: 4b78f...953 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tisser enkelte ganger på flaske for å slippe å gå på do. Anonymous poster hash: d34f6...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #7 Del Skrevet 1. oktober 2014 Skrelt av etikketen på brusflaska for å snyte meg i den når jeg lå på sofaen og virkelig ikke orket å reise meg for papir. Æsje meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 1. oktober 2014 #8 Del Skrevet 1. oktober 2014 Enkelte ganger er jeg for lat til å ta ut glasset og fatet jeg har brukt, så jeg lar det stå for jeg gidder ikke å gå de få skrittene til kjøkkenet Kan også være for lat til å kaste en tom melkekartong med en gang, selv om det kun tar meg noen sekunder. Latheten lenge leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 1. oktober 2014 #9 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Bare kaste søppel på golvet istedenfor i bosset. La tomme ting bli igjen i kjøleskapet. Ikkje gidde å svare på meldinger eller snakke. Ikkje legge meg i senga mi bår eg er aleine heime eller noke. Bare legger meg ned i gangen og søve litt. Seie til folk at eg har masse lekse sånn at eg slippe å gå ut. Slippe hunden til søskenbarnet mitt(Som eg har passa) ut i hagen for å slippe å gå tur med den. Eg er lat. Glemte 1 ting: Fikk ein kompis til å bære meg opp 2 etasjer for eg har heisfobi og ggadd ikkje å gå. Endret 6. oktober 2014 av Belle âme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 1. oktober 2014 #10 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kaste ting på lysbryteren kjenner meg igjen der ja haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk en kar til å dra meg ned på butikken på luftmadrass, så vi fikk kjøpe øl. Anonymous poster hash: d2bf4...e7d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #12 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tisse i kopp og heller det ut vindu fordi doen var i etasjen under.. Sette søppelposer utenfor hoveddøra på blokker for å slippe å kaste de. Har en venninne som aldri har nok røyk. Da gav jeg henne gjerne 10 stk mot at hun vasket hos meg. Har også kastet skitne håndklær fordi jeg ikke gidder å vaske dem. I blokk: lar klærne bli hengende på tørkesnorene helt til en nabo trenger plassen og tar dem ned og oftest bretter dem pent i samme slengen. Stjeler vaskepulver av andre i vaske kjelleren for å slippe å kjøpe. Lazy assAnonymous poster hash: 01e60...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #13 Del Skrevet 1. oktober 2014 Sjefen min ba meg nettopp kaste ut en teipdispenser ut fra 2. etasje og ned på bakkenivå fordi han ikke gadd å gå opp og hente den selv én etasje liksom haha! Anonymous poster hash: 01450...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #14 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det slappeste jeg har gjort var vel da jeg ikke gadd å tørke nesen selv om den rant som bare det (klokken 6 om morgenen, hvis det kan tale min sak). Enden på visa var at jeg sprang ut av sengen da jeg fikk blod i munnen! For, ja, det var ikke "bare" nesa som rant, det var rett og slett neseblod i strie strømmer Anonymous poster hash: 5f2df...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zse09 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 5. oktober 2014 I går fylte jeg heller vannkanna for å fylle vannskålen til bikkja, enn å fylle skålen under krana....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #16 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg sitter ved siden av vasken på lesesalen, sånn at jeg bare må rulle stolen ca førti cm mot høyre for å komme til vasken og få fylt på vannflaska. Satt en gang tre timer helt i ro og tørstet fordi jeg ikke orket å flytte på meg. Anonymous poster hash: 0edf4...c5d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #17 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det må være når jeg stappet tallerkenen under sengen fordi jeg ikke gadd å vaske opp.. (spiste på rommet) sikkert mye mer jo, en klassiker, sette tom embalasje tilbake i kjøleskapet Anonymous poster hash: a0fc2...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #18 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dette: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. oktober 2014 #19 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det må være den gangen jeg ikke gadd å stå opp for å gå på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 6. oktober 2014 #20 Del Skrevet 6. oktober 2014 dra det store bosspannet i ene hånden mens man kjører bilen. Haha, tror det er ganske vanlig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå