Gjest Sunshine23 Skrevet 1. oktober 2014 #41 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg synes både rumpa til Kim og Nicky er lite sexy. Det ser bare rart og merkelig ut. Kan ikke skjønne at noen synes de kladeisene av noen rumper der er pene. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #42 Skrevet 1. oktober 2014 Første jeg tenker på når jeg hører "svære rumper" er Robert Crumb, men å nevne han her inne er vel som å banne i kirken. Anonymous poster hash: 965bf...be7 1
Gunvald Skrevet 1. oktober 2014 #43 Skrevet 1. oktober 2014 Man får ikke gigasilikonrumpe av å trene squats. Man må under kniven for å få gigaræv. Det er jo det jeg sier. Men det er veeeeldig mange treningssider for damer som fokuserer mye på knebøy. Det er faktisk ikke den eneste øvelsen man skal ta for å få en snerten rumpe. Jeg snakker om en fast, trent rumpe. Ikke ei gedigen bleierumpe som ser ut som et bæsjeapparat.
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. oktober 2014 #44 Skrevet 1. oktober 2014 Oi, det så sykt merkelig ut.. :o litt freakshow. Men hva er implantatene av? Hennes eget fett? (Jeg lurer oppriktig). For jeg forstår fortsatt ikke hvorfor damer med silikoninnlegg ikke kan ligge på magen, men man kan putte silikon i stumpen og sitte på den liksom? Jeg mener å ha hørt at det ikke er implantatene sin skyld, men størrelsen. Det blir rett og slett så stort at man må bøye ryggen. Kanskje dette også gjelder for kvinner med naturlig store bryst, eller kanskje de er myke nok til å bli most utover når de ligger på magen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #45 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg mener å ha hørt at det ikke er implantatene sin skyld, men størrelsen. Det blir rett og slett så stort at man må bøye ryggen. Kanskje dette også gjelder for kvinner med naturlig store bryst, eller kanskje de er myke nok til å bli most utover når de ligger på magen. Ja der blir litt som å ligge på magen når man er høygravid kanskje jeg hadde i alle fall så stor mage at overkroppen og hoftepartiet ble svevende i lufta.. Anonymous poster hash: 21a0a...ebf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #46 Skrevet 1. oktober 2014 Synes det er skikkelig lavmål av folk å si at det er "bavian" rumpe o.l fordi man har fettet på rumpa istedenfor i puppene f eks. Alle kropper er forskjellig. Og det er ikke bare hvite menneskers kroppsideal som gjelder her i verden. Anonymous poster hash: 198c6...0f9 Ja men er jo forskjell på å ha fettlagere på rumpa og å ha gjemt en dverg i buksa. Når man har operert seg for å få så gedigen rumpe så vil folk snakkeAnonymous poster hash: 21a0a...ebf
Version 2.0 Skrevet 1. oktober 2014 #47 Skrevet 1. oktober 2014 Tror ikke menn flest liker store hengerumper. Heller medium stor/liten sprettrumpe! Og det har å gjøre med fitnesstrenden, ikke Nicki Minaj. Vet ikke om noen menn som anser henne som sexy.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #48 Skrevet 1. oktober 2014 Det hoftepartiet til Kim ser utrolig rart ut!! Anonymous poster hash: 10b29...33e 1
Gjest ashanti Skrevet 1. oktober 2014 #49 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg mener å ha hørt at det ikke er implantatene sin skyld, men størrelsen. Det blir rett og slett så stort at man må bøye ryggen. Kanskje dette også gjelder for kvinner med naturlig store bryst, eller kanskje de er myke nok til å bli most utover når de ligger på magen. Aha, skjønner da blir det noe annet.. men syntes fortsatt det er rart, tenk på alt som kan skje med silikoninnlegg i puppene, kapsling o.l. Tenk å gå rundt med en kapslet rumpeball, haha.. Mens den andre disser ved siden av.. Håper ikke denne trenden med å operere seg til større (enorm) rumpe kommer til Norge!
NoFuss Skrevet 3. oktober 2014 #50 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde store komplekser for bakenden min da jeg var yngre, men nå etter at disse damene kom på banen så ser rumpen min helt normal ut Takk til dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå