malicious Skrevet 9. oktober 2015 #1921 Del Skrevet 9. oktober 2015 Oi, det er fint! Påvirker det foreldrepengene? Eller fra du er tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #1922 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg får det med en gang Arbeidsgiver betaler lønn som normalt i permisjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. oktober 2015 #1923 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vi begynte med grøt sist, eller velling da. Men jeg var desperat, fordi han var våken minst annenhver time hele natta og jeg fikk aldri sove... Det var et desperat forsøk på å få ham til å sove litt mer. Og det funka overhodet ikke Tror vi begynner med smoothie denne gangen vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. oktober 2015 #1924 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hurra for lønnsøkning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 10. oktober 2015 #1925 Del Skrevet 10. oktober 2015 for lønnsøkning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #1926 Del Skrevet 11. oktober 2015 I dag planlegger jeg å gi søtpotet-mos til Tutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. oktober 2015 #1927 Del Skrevet 11. oktober 2015 Husker ikke om du amner, men i så fall kan det være lurt å spe potetmosen med litt morsmelk. Er visst noe med noen enzymer som hjelper til å bryte ned maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #1928 Del Skrevet 11. oktober 2015 Husker ikke om du amner, men i så fall kan det være lurt å spe potetmosen med litt morsmelk. Er visst noe med noen enzymer som hjelper til å bryte ned maten Ja, jeg tenker det. Jeg har morsmelk-isbiter i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. oktober 2015 #1929 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ja, jeg tenker det. Jeg har morsmelk-isbiter i fryseren Planning ahead! For ei dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 11. oktober 2015 #1930 Del Skrevet 11. oktober 2015 Spennende. Gi gjerne rapport om hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. oktober 2015 #1931 Del Skrevet 11. oktober 2015 Spennende med første smaksprøve. Du må si åssen det gikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #1932 Del Skrevet 11. oktober 2015 Planning ahead! For ei dame Smaksprøve er unnagjort. Ble nok ikke noe mat som nådde magesekken, men det var en ganske aktiv tunge. Får se hvordan det går i morgen Vi fikk det på film da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #1933 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Lillemor sover i vogna på tredje timen. Jeg utnytter tida godt Endret 11. oktober 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 12. oktober 2015 #1934 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ååh, så deilig. Håper du kosa deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1935 Del Skrevet 14. oktober 2015 I dag klarte lillemor å spise opp isbitterningen med søtpotet. Tror nok ikke jeg skal øke porsjonene, for det er jo meningen at det bare skal være smaksprøver Ei på barselgruppa hadde funnet usukret grøt fra nestle (havre, ris og hvete?) på en av butikkene her, Tenker jeg skal begynne å gi smaksprøver på den om et par ukers tid. Jeg lurer på om det blir gulrot som blir innført til helga (er det ikke en smak i uka?), så kanskje etterhvert brokkoli og banan. Flere ting man kan lage mos av? Potet, blomkål, kokt eple, pære, sviske, aprikos.. Hmmm Ellers har vi fått inn en trilletur om dagen der lillemor sover litt i vogna etter vi har kommet hjem. Enn så lenge har jeg brukt tida til å fargelegge, men det nærmer seg navnefest med tilhørende behov for ryddig og rent hus.. Vi skulle hatt vaskehjelp Jeg får begynne så smått i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. oktober 2015 #1936 Del Skrevet 14. oktober 2015 Er det navnefest via HEF dere skal ha? Vet jeg har spurt før, men har litt teflonhjerne, gitt. Jeg har gitt klar beskjed om at vår neste bolig kommer med inkludert vaskehjelp, så det er det bare å legge inn i budsjettet før vi kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1937 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det er via HEF, ja Har aldri vært på en sånn seremoni før, så jeg er spent på hvordan det er. Kjenner jeg meg selv rett begynner jeg vel å grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. oktober 2015 #1938 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vi lagde også mos av avokado. Veldig populært her. Er du godt igang med planleggingen av navnefest? Har dere bedt mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1939 Del Skrevet 14. oktober 2015 Planlegging og planlegging. Har bestilt mat, fått folk til å bake kake, kjøpt antrekk til lillemor og meg selv (men ingen av oss har prøvd å) M har fått beskjed om å fikse stoler opptil flere ganger uten at han har kommet dit at han har gjort det (det er snakk om å sende en melding på finn.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #1940 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Bare en uke til navnefest I morgen skal vi avgårde på IKEA for å kjøpe noen tallerkner ekstra (vi har kun sett til 12), også ble det visst klappstoler fra IKEA gitt Og endelig (forhåpentligvis) skal jeg huske å kjøpe strykebrett mens vi er der også Lillemor skal jo ha bunad, og den må jo være nystrøket I går var jeg på nyåpning av en barnebutikk her i "bygda", så da fikk jeg kjøpt en lillelam-dress med rabatt Også fikk jeg kjøpt både hirsegøt og den grøten fra nestle, så nå er vi beredt. Må bare bestemme meg for hvor lenge jeg skal utsiette grøt-smakingen. Søtpotet går ned på høykant og resulterer i mange bæsjebleier om dagen. Endret 16. oktober 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå