Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Ja, mener det sto 5.5 % i totalrammen, men de har en ordning der de som er nyansatte / nyutdannede får en høyere stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det jeg trodde vi hadde jeg også. Får se om jeg får sett i personalhåndboka når jeg kommer på jobb på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må gjøre det. Håper du finner ut av det! Lønnsstigningen har ganske mye å si de første årene, det er jo tross alt den det bygges videre på de neste årene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Leta etter boka di på Prøver forumet og fant den ikke.. så måtte jeg tenke litt.. eyy hu må ha blitt gravid!! Haha og da fant jeg deg her!

Gratulerer så mye :D så glad på dine vegne <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Leta etter boka di på Prøver forumet og fant den ikke.. så måtte jeg tenke litt.. eyy hu må ha blitt gravid!! Haha og da fant jeg deg her!

Gratulerer så mye :D så glad på dine vegne <3

Takk, Skyblue. Snart er det din tur :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått gått en fin tur i skogen her i dag. Fikk testet ut en ny sti, og den blir nok brukt igjen. Nydelig grønn skogbunn med høye grantrær på alle kanter :rodmer: Resten av eplekaka fra i går ble fortært da vi kom hjem :sikle:

Bikkja har mistet melketanna også! Nå slipper han narkose for å trekke den og lommeboka puster lettet ut ;)

I morgen venter lang dag på jobb, jeg skal holde kurs på kvelden, så det blir nok totalt 11-12 timer på jobb i morgen. *stålsette seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, i dag har Skatteetaten bare 10 dager igjen på seg til å gjøre seg ferdig med skatteoppgjøret mitt! :hoppe: Jeg tipper jeg sitter i telefon om 10 dager og etterlyser oppgjøret (og da får jeg ikke et teit svar om at ikke alle har fått sitt oppgjør enda). Jeg er overbevist om at de har "glemt" meg. Kan ikke se noen grunn til at det har tatt så lang tid, og de har ikke vært villig til å undersøke det mer nøye frem til nå. Pengene bør komme i løpet av oktober da :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! :bond: Og jeg aner ikke hvorfor!

Har aldri hørt om noen som får så sent som nå jeg... TEit!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis en av de heldige ;)

Av de grunnene som er listet opp på nettsidene til skatteetaten er det bare mulig at mitt oppgjør er treigt pga det er tatt ut i kontroll. Så vi får se! Kanskje selvangivelsen min har forsvunnet i cyberspace eller blitt liggende på kontorpulten til en saksbehandler som er langtidssykemeldt? :ler:

Kunne trengt de pengene i sommer siden jeg ikke hadde full feriepengeopptjening altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den.. Sikkert deilig å få nå også da når Lle andre "har brukt opp" sine skattepenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo: Det var veldig bra! Det hjalp med litt pirking/dytting på tanna fra matmor og matfar. Godt vi har en veterinær som ikke absolutt skal legge i narkose med en gang ;)

Men ja, nå får vi litt ekstra penger til jul. Kommer sikkert godt med når vi skal feire på egenhånd for første gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Det var veldig bra! Det hjalp med litt pirking/dytting på tanna fra matmor og matfar. Godt vi har en veterinær som ikke absolutt skal legge i narkose med en gang ;)

Men ja, nå får vi litt ekstra penger til jul. Kommer sikkert godt med når vi skal feire på egenhånd for første gang :nigo:

Er alltid bra med ekstra penger til jul! Spesielt når man feirer hos seg selv for første gang:) er dere mange eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er alltid bra med ekstra penger til jul! Spesielt når man feirer hos seg selv for første gang:) er dere mange eller?

Enn så lenge er det oss to og ei venninne av meg. Vet ikke hvor mine foreldre ender opp med å feire, så det er mulig at de kommer også. Tror det skal bli godt med en litt rolig jul ;)

Gratulerer med spire i magen! Junibarn er fiiine :hjerte:

Takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig godt med litt ekstra penger ;)

Jeg er 5 uker i dag! :hoppe: Det virker som jeg slipper å jobbe overtid i dag også! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge er det oss to og ei venninne av meg. Vet ikke hvor mine foreldre ender opp med å feire, så det er mulig at de kommer også. Tror det skal bli godt med en litt rolig jul ;)

Takk! :nigo:

Alltid fint å feire jul hjemme! Her blir det også hjemme hos oss med mødrene våre forløpgig. Sø får vi se om noen andre vil være med også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...