Gå til innhold

Bacheloroppgave, grunnskolelærer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går 3. året på grunnskolelærerutdanningen 1-7, og vi skal ganske snart levere inn problemstillingen vi gjerne vil skrive om. Problemet er at jeg er helt blank. Prøver å komme på interessante emner, og jeg kommer på en del, men jeg får ikke til å komme på en ålreit problemstilling jeg kan skrive 7000 ord om. Vi har hatt om masse innenfor pedagogikk, og ting i norsk og RLE går også an å skrive om...

Noen som har noen tips eller som har opplevd det samme?



Anonymous poster hash: 15065...2aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg skrev min bachelor i radiografi var vi veldig rådville. Vi tok kontakt med biblioteket på høgskolen og fikk veiledning av en av de ansatte der til å komme frem til en OK problemstilling og hjelp til søkeord og artikler. Råder deg til å ta kontakt med biblioteket på høgskolen du går på og få hjelp der. Det er gull verdt! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skrev min bachelor i radiografi var vi veldig rådville. Vi tok kontakt med biblioteket på høgskolen og fikk veiledning av en av de ansatte der til å komme frem til en OK problemstilling og hjelp til søkeord og artikler. Råder deg til å ta kontakt med biblioteket på høgskolen du går på og få hjelp der. Det er gull verdt! Lykke til :)

Takk for godt tips! Det er planen i morgen :)

Anonymous poster hash: 15065...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bacheloroppage på barnevern i fjor og jeg trålte avisene for å finne et dagsaktuelt tema fra lokalsamfunnet. Det fikk jeg full uttelling for :D



Anonymous poster hash: 585b9...2c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du interesserer deg spesielt for? Feks evnerike barn, utagerende vansker, inkluderende pedagogikk, flerspråklige elever, gruppearbeid, rle-relaterte emner (feks hva står det i læreplanen - hva blir gjort i praksis)...

Søk på tidligere problemstillinger, er det noe du kan tenke deg å skrive om?

Har du hatt praksis, hva har de ulike skolene hatt som "visjon"? Kan du ta utgangspunkt i noe av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei! Hva valgte du som problemstilling? Går selv 3.året på grunnskolelærer 1-7 nå, og tenkte jeg skulle velge temaet mobbing, men er helt blank på problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...