AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Del Skrevet 27. september 2014 Sier du banan rett frem, eller bannan? Forskning viser at de som sier bannan, ikke ble stuerene før etter fem års alderen..Anonymous poster hash: cb452...f80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Del Skrevet 27. september 2014 Har du virkelig så lite å gjøre på en lørdag? Hvis du absolutt skal vise til en "forskning" så linker du til denne, og ikke bare finner på tulleting. Anonymous poster hash: f3de8...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 27. september 2014 #3 Del Skrevet 27. september 2014 Hehe, vet du hva stueren egentlig betyr? Men jeg sier ba-naaaaan. Gjør ikke de fleste det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 28. september 2014 #4 Del Skrevet 28. september 2014 Hehe, seriøst? Jeg sier bannan, og ble stueren før jeg ble 5. Det handler om dialekt, ikke om du tisser i buksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 28. september 2014 #5 Del Skrevet 28. september 2014 Det handler jo bare om dialekt. Sier banan rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå