Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

WASP kan jeg tenke meg var bra :)

Ja, det har jeg, men mest i fylla. Jeg er ikke så veldig klemme-person, men på fylla gir jeg gjerne ut klemmer også blir jeg sånn 'hvorfor klemmer jeg disse mennesekene?' når jeg blir edru :P Men en gang jeg var på restaurant så var det en fyr som satt på bordet ved siden av som såååååå på meg heeeele tiden og skikkelig så på meg som om han kjente meg. Og det verste var at han lignet så mye på en jeg gikk på skole med at etter en stund gikk jeg bort å sa 'hei, det var lenge siden, hvordan går det med deg?' han ble veldig forfjamset siden vi ikke kjente hverandre - og jeg oppdaget jo at det ikke var han jeg trodde det var! Men! Jeg bare fullførte skuespillet og jattet med. Så gikk jeg tilbake å satt meg. Haha, han var på date og dama hannes var ikke særlig blid å lurte fælt på hvem jeg var og hvordan han kjente meg. (det gjorde nok han også) Jeg synes han fikk en lærepenge - man skal ikke stirre på folk som om de er gamle kjente.

Har du noen gang havnet på akkutten og hva skjedde?

HAHAHAHAHAHAAHAAHAHH DAUER AV LATTER!!! :sjokkert::sjokkert::skratte::sjokkert: :sjokkert:

Fått støt? Jaaaaaa... nå skulle jeg fortelle om den gangen jeg skulle ha ledningen til et modem gjennom et lite hull i bordplata hos en kunde. Og ja, jeg visste ikke at strømtilførselen sto i kontakten... Men altså.... da jeg da ligger under dette bordet og siiiiiiikter så lang jeg er med å få den ledningen gjennom dette hullet, glipper jeg taket og den går rett i munnen min som ligger der og prøver å holde tunga rett i munn... FY F det var vondt..... Så aldri mer gjør jeg noe slikt... altså.. sjekke.. er strøm i? Ok ingen fare kjør på

Har du noen gang blottet deg bare for faenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dessverre, men kan skylde på min utilregnelighet som beruset :P Dro opp skjørtet da jeg gikk ut av bilen etter å ha blitt kjørt hjem. heldigvis var min kjæreste der og reddet noe av verdigheten ! haha :P

Har du noen gang tenkt på å slikke nakken til personen som sitter foran deg i buss,forelesning osv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre, men kan skylde på min utilregnelighet som beruset :P Dro opp skjørtet da jeg gikk ut av bilen etter å ha blitt kjørt hjem. heldigvis var min kjæreste der og reddet noe av verdigheten ! haha :P

Har du noen gang tenkt på å slikke nakken til personen som sitter foran deg i buss,forelesning osv..?

For et spørsmål.....lol

Hmmm, nei men å lukte bedre etter.... Parfyme.. altså

Har du noen gang gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sovet ute når jeg har vært full.

Men jeg har sovnet med klærne på etter jeg har kommet hjem, om det tells? :fnise:

Shit, NonJuan, støt høres lite kult ut!

Har du noen gang vært alvorlig syk? Eller hva er det mest alvorlige syk du har vært?

Endret av Maju Mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Sprukken blindtarm. Masse komplikasjoner, flere oprasjoner og 2 mnd innlagt på sykehus.

Har du noen gang blitt sendt på rektors kontor? Og for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har sagt flere ganger... jeg var en liten luring som liten. Og fant ut at man kunne ta ting uten å bli oppdaget.... til en viss grad...

Har du noen gang baksnakket og så har vedkommende stått og hørt alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jepp, på vgs en gang. Var veldig sinna på ei venninne. Angrer veldig, ikke fordi hun hørte på, men fordi det stygt å baksnakke.

har du noen gang møtt en kjendis? Hvem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med møtt? Har sett veldig mange kjendiser, men om du mener kjendiser som man har snakket med f.eks. har jeg møtt Stian Blipp, Kristian Renè, Abu og Chirag som jeg kommer på nå:)

Har du noen gang gjort noe som du aldri har turt å fortelle til noen? I så fall, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller jeg jo det her har jeg jo fortalt det til noen... hahaha....

Men det er sikkert ting jeg har gjort som jeg aldri noen sinne ville fortelle til noen.. Og det trenger jo ikke være negativt (Jeg går for eksempel ikke rundt til folk og sier jeg redder fluer ut av vannpytter)

Har du noen gang ramla på isen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? Bor du i Afrika?

Har du noen gang løyet på et forum på Internett?

Bor du i Afrika kanskje. Hva slags spørsmål er det, Omg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Afrika kanskje. Hva slags spørsmål er det, Omg.

Jo altså, jeg bare lurte på hvordan i alle dager det er mulig å aldri ha ramla på isen, i alle fall hvis man bor i et land der is finnes. Beklager hvis du tok deg nær av det, det var jo ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo altså, jeg bare lurte på hvordan i alle dager det er mulig å aldri ha ramla på isen, i alle fall hvis man bor i et land der is finnes. Beklager hvis du tok deg nær av det, det var jo ikke meningen.

Oi haha, hvor blond er jeg ikke da. Jeg trodde hele denne tråden handlet om kjønnskifte diskusjon fra første posten. :rodme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi haha, hvor blond er jeg ikke da. Jeg trodde hele denne tråden handlet om kjønnskifte diskusjon fra første posten. :rodme:

Blondere enn meg....! Trodde ikke det var Mulig jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi haha, hvor blond er jeg ikke da. Jeg trodde hele denne tråden handlet om kjønnskifte diskusjon fra første posten. :rodme:

Haha! Blond er bra det da, liker blondiner jeg da. :hug:

Hahahahahhahaah du assa!!

Jepp, er meg det. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...