Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #241 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jau... Har du noen gang blitt dehydrert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #242 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke sånn der skikkelig, men har hatt saltmangel pga hard jobb i ekstrem varme. Utrivelige greier. Har du noen gang pilket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 2. oktober 2014 #243 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei Har du noen gang satt fyr på noe i stekepanna ved uhell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #244 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har smeltet hull i en med primus en gang, teller det? Har du noen gang laget deg ostesmørbrød ved å bruke en varmluftpistol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #245 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei.. hahaha men har en følelse at du hafr det..? Har du noen gang skulket jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #246 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei.. hahaha men har en følelse at du hafr det..? Har du noen gang skulket jobb? Ja, og ja det har skjedd. Har du noen gang følt deg tvunget til å overnatte hos en mer eller mindre fremmed av motsatt kjønn, fordi du ikke hadde andre valg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 2. oktober 2014 #247 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei det har jeg ikke. Har du noen gang hatt sex med noen bare for å være snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #248 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja...... Mange år siden Har du noen gang hatt makeup-sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 2. oktober 2014 #249 Del Skrevet 2. oktober 2014 Type sex etter man har kranglet? Nei... Har aldri kranglet med kjærestene mine. Har du noen gang hatt strap-on sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #250 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei... har ikke det altså. Er ikke heelt sikker på hva det er, men et litet google-søk røpet da nok til si svare på spørsmålet. Har DU hatt det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #251 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang fått en skikkelig god valpe-kos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #252 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang fått en skikkelig god valpe-kos? Det der tør jeg ikke å google altså... Velger å ta det bokstavelig. Ja, har nok hatt det. Har du noen gang sittet på ryggen på ei ku? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 2. oktober 2014 #253 Del Skrevet 2. oktober 2014 Haha nei! Men det vil jeg gjerne prøve! Har du noen gang sittet på ryggen til.. pappan din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilliant Skrevet 2. oktober 2014 #254 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det har jeg. Har du noen gang smakt på neglelakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #255 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja, ufrivillig. Av den der typen som skal herdes med UV-lys. Ikke spør hvordan jeg klarte å få den i kjeften. Har du noen gang kjørt over 100km/t over fartsgrensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 2. oktober 2014 #256 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) for sein Den forsto jeg ikke helt. Har kjørt over fartsgrenser og har kjørt over 100km/t. Har du noen gang blitt så sint at du begynte å gråte? Endret 2. oktober 2014 av Ruskemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 2. oktober 2014 #257 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja men det var mer i tenårene da kroppen var proppfull av hormoner. Gråter du lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #258 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke så lett. Stort sett så er det når jeg skjærer løk. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 2. oktober 2014 #259 Del Skrevet 2. oktober 2014 kun i spesielle tilfeller. ... spist noe som ikke er mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilliant Skrevet 2. oktober 2014 #260 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja. Når jeg var liten var jeg meget glad i sand, marihøner og jord! Har du noen gang slått noen i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå