Gå til innhold

Bitter dame hetser tidligere mobber på nett!


Summers

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Husholdning1 skrev:
 

Jeg har heller ikke sagt at du er kverulant hele tiden.

Det sa jeg heller ikke at du har sagt. Det jeg sier er at jeg er virkelig sta når det absolutt trengs. 

 

Du klarer ikke engang å gå i soemmene på argumentasjonen din der du mener at jeg tar feil, du bare gjentar de samme frasene hele tiden og da kommer vi ikke noen vei. 

 

Foerst anklager du meg for og å ha en holdning som gjør at mobberne slipper unna. Indirekte hoeres det ut som at du sier at jeg godtar mobbing, og det er overhodet ikke tilfellet. 

Når jeg da krever at du skal legge det frem her konkret hva jeg har sagt, så svarer du bare at det gidder du ikke. 

Neivel, men dersom du mener at jeg har sagt noe i den retning så må du faktisk legge det frem her. Ellers kan du heller ikke forvente at jeg tar det på ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mari Y skrev:
 

Det sa jeg heller ikke at du har sagt. Det jeg sier er at jeg er virkelig sta når det absolutt trengs. 

 

Du klarer ikke engang å gå i soemmene på argumentasjonen din der du mener at jeg tar feil, du bare gjentar de samme frasene hele tiden og da kommer vi ikke noen vei. 

 

Foerst anklager du meg for og å ha en holdning som gjør at mobberne slipper unna. Indirekte hoeres det ut som at du sier at jeg godtar mobbing, og det er overhodet ikke tilfellet. 

Når jeg da krever at du skal legge det frem her konkret hva jeg har sagt, så svarer du bare at det gidder du ikke. 

Neivel, men dersom du mener at jeg har sagt noe i den retning så må du faktisk legge det frem her. Ellers kan du heller ikke forvente at jeg tar det på ordet. 

Her gjentar du jo det bare samme feilene en gang til.

Jeg forteller deg fortsatt bare hva konsekvensene av dine meninger og handlinger er. De forandrer seg ikke av at du lyver så du tror det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Husholdning1 skrev:
 

Her gjentar du jo det bare samme feilene en gang til.

Jeg forteller deg fortsatt bare hva konsekvensene av dine meninger og handlinger er. De forandrer seg ikke av at du lyver så du tror det selv.

Fordi du gjoer det. Hadde du gitt et solid svar så hadde vi kanskje kommet noen vei? 

F eks vise meg hvor jeg har sagt akkurat disse tingene. 

Og skal du gi en forklaring så må du selvsagt kunne gjøre det på en riktig måte. Så langt gjør du ikke det. 

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mari Y skrev:
 

Fordi du gjoer det. Hadde du gitt et solid svar så hadde vi kanskje kommet noen vei? 

F eks vise meg hvor jeg har sagt akkurat disse tingene. 

Og skal du gi en forklaring så må du selvsagt kunne gjøre det på en riktig måte. Så langt gjør du ikke det. 

Nei, jeg gjentar ikke nie som er feil. Jwg gjentar noe som er riktig.

Du påstår nok en gang bare at jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet. Det holder ikke mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Husholdning1 skrev:
 

Nei, jeg gjentar ikke nie som er feil. Jwg gjentar noe som er riktig.

Du påstår nok en gang bare at jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet. Det holder ikke mål.

Det er nettopp det du gjør når du ikke klarer å gi noen skikkelig begrunnelse. 

For min del så virker det jo litt som at du Indirekte sier det når du hevder at jeg har holdninger som legitimerer mobbing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mari Y skrev:
 

Det er nettopp det du gjør når du ikke klarer å gi noen skikkelig begrunnelse. 

For min del så virker det jo litt som at du Indirekte sier det når du hevder at jeg har holdninger som legitimerer mobbing

Nei, det er ikke der jeg gjør. Begrunnelsen min er skikkelig, det er du som ikke forstår konsekvenseneav det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Husholdning1 Jeg må dessverre blokkere deg, for dette her går ikke noen vei.

 

Jeg har proevd og proevd og å forklare, men det ser dessverre ikke ut til at det har noen hensikt. 

Kanskje en god ide er og å vaere litt mer ydmyk og ikke tolke alt det folk skriver og/eller sier i verste mening. 

 

Jeg ville aldri ha forsvart mobbing på noen som helst måte. Snarere tvert imot tar jeg slike ting ganske alvorlig, men jeg tar det alvorlig også i den forstand at man må loese det på mest mulig fornuftig måte. Selvsagt burde offeret også ha lov til å forsvare seg selv, selv om det dessverre ikke fungerer så enkelt etter dagens regelverk. Synd er det, at voksne ikke tar mobbe-problemet på alvor. Og her har vi fortsatt et stykke på vei aa gå.. 

Opplever man at sitt eget barn blir mobbet så tror jeg det skal  vaere mulig å kontakte Alarmtelefonen for barn og unge. 

Det er også mulig å kontakte Fylkesmannen dersom skolen ikke tar mobbing på alvor: 

http://barneombudet.no/dine-rettigheter/mobbing/mobbing-pa-skolen-2/

 

I tillegg så har man denne siden her:

 

https://www.arbeidsmiljo.no/jobbing-uten-mobbing/

 

Og denne videon her var en ganske fin leksjon i hvordan man kan staa opp for seg selv dersom man blir mobba:

 

Bare ett eksempel, selv om mobbing kan forekomme ulikt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Husholdning1 skrev:
 

Nei, det er ikke der jeg gjør. Begrunnelsen min er skikkelig, det er du som ikke forstår konsekvenseneav det du gjør.

Ikke når du ikke kan gi noen skikkelig forklaring, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:
 

@Husholdning1 Jeg må dessverre blokkere deg, for dette her går ikke noen vei.

 

Jeg har proevd og proevd og å forklare, men det ser dessverre ikke ut til at det har noen hensikt. 

Kanskje en god ide er og å vaere litt mer ydmyk og ikke tolke alt det folk skriver og/eller sier i verste mening. 

 

Jeg ville aldri ha forsvart mobbing på noen som helst måte. Snarere tvert imot tar jeg slike ting ganske alvorlig, men jeg tar det alvorlig også i den forstand at man må loese det på mest mulig fornuftig måte. Selvsagt burde offeret også ha lov til å forsvare seg selv, selv om det dessverre ikke fungerer så enkelt etter dagens regelverk. Synd er det, at voksne ikke tar mobbe-problemet på alvor. Og her har vi fortsatt et stykke på vei aa gå.. 

Opplever man at sitt eget barn blir mobbet så tror jeg det skal  vaere mulig å kontakte Alarmtelefonen for barn og unge. 

Det er også mulig å kontakte Fylkesmannen dersom skolen ikke tar mobbing på alvor: 

http://barneombudet.no/dine-rettigheter/mobbing/mobbing-pa-skolen-2/

 

I tillegg så har man denne siden her:

 

https://www.arbeidsmiljo.no/jobbing-uten-mobbing/

 

Og denne videon her var en ganske fin leksjon i hvordan man kan staa opp for seg selv dersom man blir mobba:

 

Bare ett eksempel, selv om mobbing kan forekomme ulikt

 

 

Blokkering = for lite kunnskap til å ha tyngde i diskusjonen. Du kan jo heller begynne å forholde deg til realitetene enn å beskylde andre for ting de ikke har gjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:
 

Ikke når du ikke kan gi noen skikkelig forklaring, nei

Jeg har gitt deg en skikkelig forklaring. Gjentatte ganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:
 

Blokkering = for lite kunnskap til å ha tyngde i diskusjonen. Du kan jo heller begynne å forholde deg til realitetene enn å beskylde andre for ting de ikke har gjort.

OK. Men denne her diskusjonen er uansett over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:
 

OK. Men denne her diskusjonen er uansett over. 

Der er det su som avgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:
 

Jeg har gitt deg en skikkelig forklaring. Gjentatte ganger. 

Dessverre boer du nok bli flinkere på akkurat det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Husholdning1 skrev:
 

Der er det su som avgjør.

Jepp, og derfor så velger jeg aa blokkere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:
 

Dessverre boer du nok bli flinkere på akkurat det

Nei. Du MÅ bli flinkere til å lese og forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:
 

Jepp, og derfor så velger jeg aa blokkere 

Ditt valg. Men det viser bare at du har vanskelig for å innrømme nederlag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:
 

Nei. Du MÅ bli flinkere til å lese og forstå.

Jeg tror dessverre det er du som egentlig ikke gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:
 

Ditt valg. Men det viser bare at du har vanskelig for å innrømme nederlag.

Nei, det viser at jeg ikke gidder mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:
 

Nei, det viser at jeg ikke gidder mer. 

Altså et nederlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:
 

Jeg tror dessverre det er du som egentlig ikke gjør det. 

Nok en gang så tror du noe. Tro er lite meningsfullt i en diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...