Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #1501 Del Skrevet 19. november 2014 Om Olav angrer kan vi lese på Tv2.no. Nei tusen takk! Holder å se han på skjermen. En nydelig flott representant for det Frp står for.Anonymous poster hash: 08926...414 Kan noen lese den artikkelen og se om han angrer? Har lest nok farmen artikler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1502 Del Skrevet 19. november 2014 – Jeg vet hva jeg har vært med på, og om jeg kunne så hadde jeg dratt inn på Farmen og gjort de samme ablegøyene om igjen, sier han. Forberedt på reaksjonene Olav hadde bestemt seg for å kjøre en tøff taktikk på forhånd av Farmen, og ifølge ham har han fulgt den til punkt og prikke. Han er ikke overrasket over reaksjonene i kjølvannet. – Jeg visste det kom til å bli mye oppstyr, spesielt siden jeg valgte å spille spillet slik jeg gjorde, og jeg var godt forberedt da innspillingen var over. Jeg visste når stormen ville komme, og jeg har stått i den. Det som ikke kommer like godt frem, er at jeg får ekstremt mange positive tilbakemeldinger også. Det er noe i begge vektskålene, sier han. Anonymous poster hash: 2361f...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 19. november 2014 #1503 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Han ville ikke svare på direkte spm om han angrer. Endret 19. november 2014 av småsei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1504 Del Skrevet 19. november 2014 – Jeg vet hva jeg har vært med på, og om jeg kunne så hadde jeg dratt inn på Farmen og gjort de samme ablegøyene om igjen, sier han. Forberedt på reaksjonene Olav hadde bestemt seg for å kjøre en tøff taktikk på forhånd av Farmen, og ifølge ham har han fulgt den til punkt og prikke. Han er ikke overrasket over reaksjonene i kjølvannet. – Jeg visste det kom til å bli mye oppstyr, spesielt siden jeg valgte å spille spillet slik jeg gjorde, og jeg var godt forberedt da innspillingen var over. Jeg visste når stormen ville komme, og jeg har stått i den. Det som ikke kommer like godt frem, er at jeg får ekstremt mange positive tilbakemeldinger også. Det er noe i begge vektskålene, sier han. Anonymous poster hash: 2361f...4fd Jaha - ablegøyer???? Ekstremt mange positive tilbakemeldinger??? Skulle gjerne likt å se de. Må være fra datteren, kanskje? Anonymous poster hash: 2361f...4fd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #1505 Del Skrevet 19. november 2014 Syns de personangrepene mot dattera hans er helt unødvendig, hun har ingenting med det han har gjort og det er et selvfølge at hun vil støtte faren sin. Se for dere at det var en av deres foreldre som ble hetset, hadde ikke dere forsvart dem da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1506 Del Skrevet 19. november 2014 Huff! Fikk ikke med meg episoden i dag! Tok feil av klokka.. Noen som gidder å gi meg en kort oppsummering? Skjedde det noe spesielt? Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #1507 Del Skrevet 19. november 2014 Huff! Fikk ikke med meg episoden i dag! Tok feil av klokka.. Noen som gidder å gi meg en kort oppsummering? Skjedde det noe spesielt? Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac Ja. Kort oppsummert Olav er fortsatt en drittsekk Finn er fortsatt en dugnads kar og fortsatte og lete etter de greiene Magnhild ble valgt som førstekjempe og magnhild fant øksa og området aline og charlotte trente øksekast så hun gjemte øksa slik hun kunne trene på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1508 Del Skrevet 19. november 2014 Magnhild ble førstekjempe og slle øksene er nå gjemt. Anonymous poster hash: 08926...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1509 Del Skrevet 19. november 2014 Takk! Kan ikke noen bare ta å gjemme Olav da- godt! Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1510 Del Skrevet 19. november 2014 Syns de personangrepene mot dattera hans er helt unødvendig, hun har ingenting med det han har gjort og det er et selvfølge at hun vil støtte faren sin. Se for dere at det var en av deres foreldre som ble hetset, hadde ikke dere forsvart dem da? hun velger jo selv å uttale seg offentlig. Hun er ganske så engasjert ennå. Anonymous poster hash: e5191...a9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #1511 Del Skrevet 19. november 2014 hun velger jo selv å uttale seg offentlig. Hun er ganske så engasjert ennå.Anonymous poster hash: e5191...a9c Du skjønner ikke hva jeg sier... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixxiie Skrevet 19. november 2014 #1512 Del Skrevet 19. november 2014 hun velger jo selv å uttale seg offentlig. Hun er ganske så engasjert ennå.Anonymous poster hash: e5191...a9c Syns de personangrepene mot dattera hans er helt unødvendig, hun har ingenting med det han har gjort og det er et selvfølge at hun vil støtte faren sin. Se for dere at det var en av deres foreldre som ble hetset, hadde ikke dere forsvart dem da? Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft. Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset. Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså" Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #1513 Del Skrevet 19. november 2014 Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft. Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset. Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså" Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh. Du ville aldri oppført deg slik mot faren eller mora di visst du er glad i dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. november 2014 #1514 Del Skrevet 19. november 2014 I utgangspunktet skjønner jeg at Olav saboterer. Men det er måten han gjør det på. Det er så overdrevent, barnslig og i tillegg benekter han for å ha gjort det. Ganske så pinlig å se når Finn konfronterte ham i mandagens episode, og at Olav benektet alt sammen mens han supet til vannflasken sin hvert 3. sekund.. Typisk tegn på at man er skyldig (som om det var noe å lure på). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1515 Del Skrevet 19. november 2014 Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft. Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset. Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså" Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh. Alina satt vel og kalte ham psykopat rett i trynet hans, så alle er vel ikke helt tannlause. Anonymous poster hash: 9069b...a3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixxiie Skrevet 19. november 2014 #1516 Del Skrevet 19. november 2014 Du ville aldri oppført deg slik mot faren eller mora di visst du er glad i dem Hæ? Hva mener du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixxiie Skrevet 19. november 2014 #1517 Del Skrevet 19. november 2014 Alina satt vel og kalte ham psykopat rett i trynet hans, så alle er vel ikke helt tannlause.Anonymous poster hash: 9069b...a3c Nei, greit nok, men allikevel syns jeg jentene der inne kunne sagt ifra klarere. Virker som om han i og med har vært storbonde to av de nest siste ganger, gjør at de videre nå har for mye respekt for han - eller? Men nå er vel finaleplassene såpass i bakhodet at de kanskje er redde for å skape trøbbel, hva vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. november 2014 #1518 Del Skrevet 20. november 2014 Hæ? Hva mener du nå?Hva mener du med hva mener du? Det er ingenting å lure på. Les kommentaren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 20. november 2014 #1519 Del Skrevet 20. november 2014 Likte at Alina kalte kvalmsækken en psykopat! For han har psykopatiske trekk, helt klart. Hater det stygge, sleske gliset hans. Mener ikke at han er stygg, men personligheten hans gjør han stygg som satan. Likte at Magnhild ble førstekjempe. Håper hun taper. Liker ikke henne lenger, hun er jo på parti med den ekle, kultne kvalmsækken. Hadde han vært min far hadde jeg vært så flau at jeg ikke hadde turt og sagt noe til media i det hele tatt. Og han hadde virkelig fått høre det når jeg hadde sett han på tv ja! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 20. november 2014 #1520 Del Skrevet 20. november 2014 Sorry. Hadde faren min oppført seg sånn i et Tv-program hadde jeg vært såpass flau at jeg hadde holdt kjeft. Dvs: Jeg hadde ikke gått ut i media for å skaffe meg egen PR til meg selv, men tatt meg et alvorsord med ham på kammerset. Syns det er så synd at denne resterende jentegjengen på Farmen er totalt tannlause. Som kommentar til at Olav gjemte seletøyet; " Så sjedelig asså" Håper at neste Farmen inneholder litt mer tøffe damer med tæl og vett i hauet. Jeg ville ha bedt han dra et visst sted for lenge siden. I stedet for å knise til kommentarene hans. Ugghhh. Som jeg skulle ha sagt det selv. Helt enig med deg i det du skriver. Er så utrolig irriterende at Olav slipper så billig unna med alt han gjør! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå