Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #681 Del Skrevet 3. november 2014 Denne Finn som valgte en kvinnfolkkonkurranse bør jo skjemmes. Nå er det sikkert flere som deg som liker selvskrytende dugnadskvinnfolk, men personlig så liker jeg jeg folk som ikke er helt A4 og politisk korrekt som denne Frank. Han greide å skape litt liv og røre. Nå som han er borte er jo også underholdningsverdien borte. Jeg greier ikke å se at koseprat og arbeidslyst liksom skal være god tv. God tv er det når folk lager litt rabalder som Frank Men uansett. Mannfolk velger ikke kunnskap i en slik konkurranse. Da velger man noe fysisk og ryker/vinner med ære. Makan til pussy som denne Finn skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Hadde jeg vært med hadde jeg valgt økse kast eller slegge, skulle ønske de hadde den sumo tvekampen med Tror jeg kunne skapt mye rabalder i farmen, det er jo klart og tydelig dem vil ha folk som kan lage drama og krangle så da kunne jeg godt blitt med men jeg hadde ikke drevet og lata meg som frank gjorde, hadde jobba og kanskje gått ned noen kilo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #682 Del Skrevet 3. november 2014 Har han en datter? Skulle gjerne sett hvordan en jente/dame versjon av han er Hvor har du lest dette? Jeg så det klippet med han fra god kveld norge og måten han bare skøyt sauen i hodet syns jeg var ganske ufint, stakkars dyr /: Vet dem skal dø uansett men det går an å gi dem en verdig død Ja, jeg har lest det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #683 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Ja, jeg har lest det! Er eldste barn datter? Endret 3. november 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #684 Del Skrevet 3. november 2014 Og til de som reagerer på Olavs "tirade" mot Finn: Befriende å høre Olavs klare tale. Faen så drittlei jeg er alt PK-pisspreik i dag. Ingen tør å være ærlige face to face og så stimler de heller sammen bak folks rygg som en gjeng sladrekjerringer. Feige og ynkelige. Kudos til Magnhild også, som sa rett ut at hun var skuffet over Finn som i flere uker hadde slått seg på brystet og deklarert en skikkelig mannekamp for så å feige ut. Da fortjener Finn å få høre det rett i trynet. Verden hadde vært et bedre sted om fler turde å være ærlige, for det er for mye falskhet og dobbeltmoralisme. Uenighet er en ærlig sak og det bør være uenighet, et konformt samfunn slår meg som et skrekksamfunn. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Du er skikkelig bitter du, visste ikke at Farmen gikk innpå deg så mye ..... jaja ....ordentlig hjertesak dette for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #685 Del Skrevet 3. november 2014 Man har jo to valg da. Enten vinne med stil eller vinne som en feiging. Finn valgte å være en feiging og kjempe som et kvinnfolk. Det må han leve med. Jeg hadde ihvertfall aldri villet deltatt i et slikt program for så å fremstille meg som et kvinnfolk. Da hadde jeg skjemtes i lang tid. Det hadde også vært en seier jeg aldri hadde villet vært stolt over. Mannfolk kjemper som mannfolk. Så enkelt er det. En gang var vi vikinger, men ser man på dugnadspusen så skulle man ikke tro det. Kunnskap er for kvinnfolk. Mannfolk bør vise at de er mannfolk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #686 Del Skrevet 3. november 2014 Du er skikkelig bitter du, visste ikke at Farmen gikk innpå deg så mye ..... jaja ....ordentlig hjertesak dette for deg da? Men så opptatt du skulle bli av å diskutere de som diskuterer. Her diskuterer vi Farmen og deltakerne der, du får holde deg til snikk-snakk eller dagbok-delen av forumet. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #687 Del Skrevet 3. november 2014 Man har jo to valg da. Enten vinne med stil eller vinne som en feiging. Finn valgte å være en feiging og kjempe som et kvinnfolk. Det må han leve med. Jeg hadde ihvertfall aldri villet deltatt i et slikt program for så å fremstille meg som et kvinnfolk. Da hadde jeg skjemtes i lang tid. Det hadde også vært en seier jeg aldri hadde villet vært stolt over. Mannfolk kjemper som mannfolk. Så enkelt er det. En gang var vi vikinger, men ser man på dugnadspusen så skulle man ikke tro det. Kunnskap er for kvinnfolk. Mannfolk bør vise at de er mannfolk. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Ja man er virkelig et skikkelig mannfolk når man velger å lure unna mat og ikke gidder å ta i et tak av skikelig kropparbeid. Anonymous poster hash: f49a2...5d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #688 Del Skrevet 3. november 2014 Er eldte barn datter? Barna er på 19, 16 og 10 år ....JA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #689 Del Skrevet 3. november 2014 Men så opptatt du skulle bli av å diskutere de som diskuterer. Her diskuterer vi Farmen og deltakerne der, du får holde deg til snikk-snakk eller dagbok-delen av forumet. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Du kommer med masse ræl du også da. Eder og galle blandt annet. Men jeg diskuterer deltakere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #690 Del Skrevet 3. november 2014 Er eldte barn datter? Nei, det eldste barnet er sønnen.Anonymous poster hash: 73182...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #691 Del Skrevet 3. november 2014 Barna er på 19, 16 og 10 år ....JA Vist 19 eller 16 åringer er datter så er det ok for meg , skulle sett uttrykket til frank om en 23 åring hooka opp med dattera hans hehe Han hadde sikkert skyldt på finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #692 Del Skrevet 3. november 2014 Uansett hvor mye dere diskuterer SÅ er Frank ute. er man lat og motbydelig så ryker man ut, slik er det bare , hehehe he 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 3. november 2014 #693 Del Skrevet 3. november 2014 Og der kom det en norsklærer inn i tråden også. Blir det for mye fri? Anonymous poster hash: fbe1e...900 Trenger ikke være norsklærer for å skrive normal norsk, vel? Hvorfor bruke feil ord, som i grunn ødelegger betydningen? Og flyten og uttalen? Kun retorisk, du trenger ikke svare :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #694 Del Skrevet 3. november 2014 Uansett hvor mye dere diskuterer SÅ er Frank ute. er man lat og motbydelig så ryker man ut, slik er det bare , hehehe he Det fins virkelig ikke ord for hvor spent jeg er på dagens og onsdagens episoden, har lyst til å se om olav blir storbonde og om han velger finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #695 Del Skrevet 3. november 2014 Trenger ikke være norsklærer for å skrive normal norsk, vel? Hvorfor bruke feil ord, som i grunn ødelegger betydningen? Og flyten og uttalen? Kun retorisk, du trenger ikke svare :-) Jeg er helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #696 Del Skrevet 3. november 2014 Det fins virkelig ikke ord for hvor spent jeg er på dagens og onsdagens episoden, har lyst til å se om olav blir storbonde og om han velger finn Skal bli morro og se, tror det blir Olav ... Frank holder aldri det han lover uansett . Han er en slange. Men greit at gutta kniver med hverandre så alle ryker ut, slik at det blir en dame som vinner farmen 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #697 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Skal bli morro og se, tror det blir Olav ... Frank holder aldri det han lover uansett . Han er en slange. Men greit at gutta kniver med hverandre så alle ryker ut, slik at det blir en dame som vinner farmen 2014 Jeg er så og si 100% sikkert på at frank valgte olav som storbonde, jeg vedder alle bursdagspengene mine (Cirka 10 tusen) på at han blir valgt Har ikke det vært mange dame som har vunnet farmen de siste åra? Vet silje vant i 2008 og ingvild i 2012, så ikke i 2010 og 2011 men vet det var en som het tommy som vant i 2011 utifra en gammel artikkel jeg leste sist uke, 2010 vinneren så visstnok lik ut som 2011 vinneren med O: Endret 3. november 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 3. november 2014 #698 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er så og si 100% sikkert på at frank valgte olav som storbonde, jeg vedder alle bursdagspengene mine (Cirka 10 tusen) på at han blir valgt Det er en deal , jeg vedder trusa mi på at Olav blir storbonde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somethingtodo Skrevet 3. november 2014 #699 Del Skrevet 3. november 2014 Frank er ikke noe bedre enn Finn. Hallo, ikke gjøre en dritt, og spise mat andre har jobbet for- for så å si at Finn er uærlig? Det henger vell ikke helt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #700 Del Skrevet 3. november 2014 Det er nesten så man skulle tro at det var Frank selv som satt her og kverulerte. Anonymous poster hash: ca4f2...eee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå