Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ian er helt greit :) max høres ut som en bikkje, beklager :(

Anonymous poster hash: c9fa4...bf9

Ja, tenkte det samme... Max er mer som hundenavn, derfor var jeg usikker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Uenig i at Max er et hundenavn!! En kamerat av meg heter Max og han er råkjekk:) Utrolig kult navn som jeg gjerne skulle brukt selv, men som sagt heter jo vennen min det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter hun Sophia med ph i stedet for f? Forstår ikke poenget

Anonymous poster hash: 4f954...fdd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren vår heter Sophia og vi skal ha ny jente. Sliter veldig med å bestemme oss for navn, Sophia likte begge fra dag 1, men denne gangen er det vanskeligere. Jeg synes blant annet Filippa (mannen min liker ikke dette navnet), Mina, Kamilla og Julia er fine navn, men kom gjerne med innspill:) Anonymous poster hash: 78a8f...7f6

Viola

Amanda

Mathea

Synes forresten det er merkelig at folk mener to svært forskjellige navn passer sammen bare fordi de har samme forbokstav. Lengde og stavelser er mye viktigere.

Anonymous poster hash: 08cd9...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme med forslag til et jentenavn som passe med Ketty? Enten foran eller bak? Anonymous poster hash: a1c46...eb8

Hello

Anonymous poster hash: 2c487...87a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia er et trestavelse navn. Jeg ville ikke valgt 2 søsken med hvert sitt trestavelsenavn, det kan bli tungt å si i sammen. Lettere å si eks. Sarah og sophie, enn Julia og Sophia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen forslag på navn som ligner på Roar..? Ikke Robin eller Robert, de har jeg foreslått for barnefar, ikke veldig aktuelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moar!

Tenk så kult i utlandet! "Hi, we're MOARRRR and ROARRRR!!!"



Anonymous poster hash: efbcf...5b1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de likner på Roar. Det var det du spurte etter, hvordan kan vi vite hva du synes passer på et barn? Skal tenke litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sophia er et trestavelse navn. Jeg ville ikke valgt 2 søsken med hvert sitt trestavelsenavn, det kan bli tungt å si i sammen. Lettere å si eks. Sarah og sophie, enn Julia og Sophia.

Lett å si kanskje, men synes ikke navnene du kom med passer med Sophia.

Anonymous poster hash: 08cd9...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen forslag på navn som ligner på Roar..? Ikke Robin eller Robert, de har jeg foreslått for barnefar, ikke veldig aktuelt....

Reidar

Jardar

Joar

Anonymous poster hash: 42e48...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...