AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hei, jeg har en 5 år gammel gutt som synes uggs er så kult og han ønsker seg veldig dette. Jeg er bare så usikker på om det er noe man kjøper til små gutter?! Jeg får litt anfall inni meg når jeg ser voksne menn i det ihvertfall. Fins det ulike jente- og guttemodeller i små uggs? Anonymous poster hash: 3009d...b78
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Sorry, men det er det dummeste og styggeste jeg ser. Da er mødrene gjerne en del av serien "unge mødre". Anonymous poster hash: 8e804...cdf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Sorry, men det er det dummeste og styggeste jeg ser. Da er mødrene gjerne en del av serien "unge mødre". Anonymous poster hash: 8e804...cdf jeg er ihvertfall ikke i den kategorien. Anonymous poster hash: 3009d...b78
metempsychosis Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Det som er virkelig dumt med UGGs er jo at det ikke er, etter min oppfatning, så veldig bra for små føtter. Innersålen er ikke spesielt ergonomisk, og det er mangel av støtte til ankelen og foten generelt... Selv synes jeg at slike "mote-sko" kan vente til føttene er (nesten) ferdig utviklet. Også klatre og løpe med UGGs.... 2
Gjest anobano Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Hei, jeg har en 5 år gammel gutt som synes uggs er så kult og han ønsker seg veldig dette. Jeg er bare så usikker på om det er noe man kjøper til små gutter?! Jeg får litt anfall inni meg når jeg ser voksne menn i det ihvertfall. Fins det ulike jente- og guttemodeller i små uggs? Anonymous poster hash: 3009d...b78 Tenk om det kommer en voksen mann forbi gutten din når han er ute å leker og bare "WOOAW DÊT var fine sko," *kidnapper gutten med skoene*.. Men fra spøk til revolver; så finnes det nesten HELT like sko til 299 på vanlige skobutikker. Kjøp heller de og sett pengene du har spart over på guttens sparekonto
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Det som er virkelig dumt med UGGs er jo at det ikke er, etter min oppfatning, så veldig bra for små føtter. Innersålen er ikke spesielt ergonomisk, og det er mangel av støtte til ankelen og foten generelt... Selv synes jeg at slike "mote-sko" kan vente til føttene er (nesten) ferdig utviklet. Også klatre og løpe med UGGs.... Takk for svar! hadde ikke blitt sko han hadde brukt i barnehagen uansett, ser ikke for meg at det er noe lurt. Hadde evt fått blitt til byturer o.l. Tenk om det kommer en voksen mann forbi gutten din når han er ute å leker og bare "WOOAW DÊT var fine sko," *kidnapper gutten med skoene*.. Men fra spøk til revolver; så finnes det nesten HELT like sko til 299 på vanlige skobutikker. Kjøp heller de og sett pengene du har spart over på guttens sparekonto Det var lurt! Er det til både jenter og gutter? Vet du hvilke butikker som har dette? Er surt å kaste bort en tusenlapp ekstra på et merke når de uansett ikke blir brukt til hverdags Anonymous poster hash: 3009d...b78
Saunet Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Hadde ikke kjøpt UGGS til småbarn da de ikke er laget for å leke i. Og som en nevner lenger opp er de ikke ergonomiske beskyttende for føtter heller. Da særlig for føtter som ikke er fult utvokst til å tåle litt slitasje. Bortkastet penger å kjøpe de til byturer da sønnen din er 5 år og innen 1 år vil vokse ut fra str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå