Sporty123 Skrevet 21. september 2014 #1 Del Skrevet 21. september 2014 Hei! Noen som er flink i engelsk som kan hjelpe meg med noe tekst...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 21. september 2014 #2 Del Skrevet 21. september 2014 Ville det ikke vært greit å legge ut denne teksten så eventuelle hjelpere kunne fått en liten idé om hva oppgaven går ut på før de takker ja...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sporty123 Skrevet 21. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2014 Ville det ikke vært greit å legge ut denne teksten så eventuelle hjelpere kunne fått en liten idé om hva oppgaven går ut på før de takker ja...? Jo, det kunne det, men vil ikke legge ut teksten her. Sender på PM, og det er vel ca 2 korte sider.... Det er lov å trekke seg selv om noen sier seg villig til å se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 22. september 2014 #4 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg kan se på det, men jeg er litt ute av trening så jeg vet ikke om jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå