*Lene* Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Sitter og skal laste ned musikk til en cd jeg kan ha med på trening. Trenger noe med skikkelig trøkk i!! Trenger forslag!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 Special D. - Megamix Special D. - Nothing I Wont Do DJ Dean - Play It Hard DJ Dean - Turn on the Light Starsplash - Free Pulsedriver - Beat Bangs Afrika Bambaataa - Feel The Vibe OD404 - Split Filter Bulletproof - Say Yeah Stimulant DJs - Are You Serious John Whitemann - Trappy Lill's Madness Lisa Lashes - Dance 2 The House (Don't Go) Lil Suzy - Take Me In Your Arms Ilogik & Bazooka Joe - Insomniacs Lisa Lashes - What Can You Do 4 Me? BK - Please Fuck Me Billy Daniel Bunter & Jon Doe - Drop This Like A Boulder Groove Coverage - Poison (Paragod Remix) Angy Dee - Something Wonderful S.H.O.K.K. - Folie A Deux (Klub Mix) Katana - Dulce Vita Syntone - Can't Believe It Phasendreher - The Trip Scott Brown - Turn Up The Music Det er da noe ... bare kommer an på om du liker slik musikk.
Gjest Evie Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Jeg hører bl.a på.... O-Zone / Dragostea Din Tei Survivor / Eye of The Tiger Pink / Feel Good Time Nickelback feat. Kid Rock / Saturday Night`s Alright For Fighting The Black Eyed Peas / Get Retarded September / La La La Missy Elliott feat. Nelly Furtado / Get Your Freak On (Remix) Powerline / Eye to Eye ....når jeg trener. Verdt en lytt!
*Lene* Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2004 Sputnikk er meget bra når du skal trene Ja, det er det jo trøkk i... Men jeg var ute etter seriøse svar
*Lene* Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2004 Special D. - Megamix Special D. - Nothing I Wont Do DJ Dean - Play It Hard DJ Dean - Turn on the Light Starsplash - Free Pulsedriver - Beat Bangs Afrika Bambaataa - Feel The Vibe OD404 - Split Filter Bulletproof - Say Yeah Stimulant DJs - Are You Serious John Whitemann - Trappy Lill's Madness Lisa Lashes - Dance 2 The House (Don't Go) Lil Suzy - Take Me In Your Arms Ilogik & Bazooka Joe - Insomniacs Lisa Lashes - What Can You Do 4 Me? BK - Please Fuck Me Billy Daniel Bunter & Jon Doe - Drop This Like A Boulder Groove Coverage - Poison (Paragod Remix) Angy Dee - Something Wonderful S.H.O.K.K. - Folie A Deux (Klub Mix) Katana - Dulce Vita Syntone - Can't Believe It Phasendreher - The Trip Scott Brown - Turn Up The Music Det er da noe ... bare kommer an på om du liker slik musikk. har aldri hørt noen av disse tror jeg..Er det "dunk dunk" musikk?
Gjest Mystiqa Skrevet 13. juli 2004 #10 Skrevet 13. juli 2004 Sputnikk er meget bra når du skal trene
*Lene* Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2004 Tuuuusen takk Bamboozler... Musikken er lastet ned, og det var akkurat slik musikk jeg mente.. Nå gleder jeg meg til å trene
Gjest Coolaid Skrevet 13. juli 2004 #12 Skrevet 13. juli 2004 Jeg må ha "jump around" (house of pain) og "hold kjæft" (tungtvann) på spilleren.......Eller prøv "mama said knock you out" (L L Cool J)
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2004 #14 Skrevet 16. juli 2004 Da buzz - Dangerous cre8tor - underground Staccato - move your body safri duo feat clark anderson - all the people in the world milk inc feat silvy - i dont care galaxee - 10.000 lovers foggy - in your eyes /(club mix) lichtenfels - sounds like a melody og kill the silence noen forslag.. mange fler,
Fakse Skrevet 16. juli 2004 #15 Skrevet 16. juli 2004 Kanskje jeg finner noe som passer på sykkelturene mine også, må nestn laste ned og høre tror jeg :-)
Rufus Skrevet 16. juli 2004 #16 Skrevet 16. juli 2004 Liker mye av det som er nevnt, men når jeg skal ta i litt ekstra er det fint å ha Scoter (skrives det sånn??) med "...harder, faster"...(OK-det er mannen som styrer muskikken hjemme...jeg husker ikke navn :oops: )
villkatt Skrevet 17. juli 2004 #18 Skrevet 17. juli 2004 Jeg hører på Maroon 5 nå når jeg er ute å jogger, akkurat passe fart Hvis eg hører på noe med skikkelig fart i jogger eg bare enda fortere, og eg blir mer sliten, altså blir turen kortere, og eg føler meg mindre sprek Så det funker ikke for meg hvertfall
Gjest Evie Skrevet 13. august 2004 #19 Skrevet 13. august 2004 Chubb Rock- The Freshest skulle fungere bra på trening. Nå ligger den i neste spillelista som skal lastes inn på mp3-spilleren min som jeg bruker under trening. (Jeg går raskt/jogger) Skikkelig kul rap/hiphop
*Lillian* Skrevet 14. august 2004 #20 Skrevet 14. august 2004 Søk på Lisa Lashes, Liza Pinup, DJ Tiesto og DJ Balloon så har du mye bra til å starte med Jeg klarer iallfall sjelden å holdem eg i ro når jeg hører denne typen musikk. Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå