Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Skaff deg Tinder, og tinder litt på lørdagskveldene. Da får du deg noe.

Hm, nå er det lørdagskveld, og jeg tindrer som bare juling. Ennå ikke fått meg noe! :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, nå er det lørdagskveld, og jeg tindrer som bare juling. Ennå ikke fått meg noe! :O

Nå har det gått to timer. Fremdeles ikke napp?

Vurdert å bytte ut bildet ditt av elgen med et av deg selv for å se om det kanskjer hjelper? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg i forkjøpet der, har gjort det allerede. Betyr det at jeg ikke er heit nok? :\

Neida, bare at de som mest sannsynlig synes at en elgokse er hot, kanskje ikke er på tinder...

For meg som elgjeger har du absolutt en tiltrekning... :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er en kjekk og snill ung mann på 28. I all beskjedenhet; det burde finnes mange jenter som lå langflate etter meg :fnise: . Noen ganger føles det iallefall slik. Andre dager er selvtilliten på bånn.

At jeg ikke får sex, er i all hovedsak min egen feil. Jeg er sjenert, og ikke så flink til å føre dialoger, uansett kjønn. Det, blant flere andre ting.

Jeg tenker ikke kjæreste akkurat nå, jeg tenker rent og skjært begjær. Bare tanken på å fullt ut nyte ei jente med fingrer, tunge og pikk. Og at hun begjærer meg tilbake..

Kravstor er jeg heller ikke, det finnes veldig få jenter som ikke er tiltrekkende, enten ved utseende eller personlighet. De fleste har et eller annet bra ved seg, syns jeg :blomst:

Jeg gir blanke f*** i anonymiteten (med stor fare for å bli stemplet som desperat i all overskuelig fremtid) ;)

Du oser desperasjon..... Det kan være det som gjør at jentene ikke er direkte tiltrukket.

En mann på 28 år med så stort fokus på å få komme ned i buksene på første og "beste" er i grunn lite attraktivt. Lykke til ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå er det lørdagskveld, og jeg tindrer som bare juling. Ennå ikke fått meg noe! :O

:fnise:

Anonymous poster hash: ca183...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, nå er det lørdagskveld, og jeg tindrer som bare juling. Ennå ikke fått meg noe! :O

Kvelden er enda ung! Sett inn støtet fra kl 01.30 og utover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det faktisk ikke slik. Jeg hadde ikke ukritisk ligget med den første og beste, og jeg kan selvfølgelig klare meg uten i måneder og år til. Men selvsagt er det noe jeg savner, og vil ikke nødvendigvis vente til jeg får kjæreste, da det kan ta årevis..

Ok ;) Finner nok noen snart skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det ved deg som du mener burde tiltrekke jenter?

Da mener jeg ikke "snill og grei" - dette er noe man forventer av folk flest, og uansett ikke noe som skiller deg ut.

Hva er det ved deg som du mener burde få en kvinne interessert og tiltrukket? Er du intelligent og ekstremt velformulert? En god historieforteller som får folk til å le? Har en naturlig selvsikkerhet og et åpent kroppspråk som gjør at folk vil ha kontakt med deg? Har reist verden rundt og har rikelig med interessante erfaringer?

Det er lett å tenke at andre ikke verdsetter deg fordi vi måler oss selv etter vårt potensiale. Det som teller er jo det man utstråler til andre.

Anonymous poster hash: f2bfa...81c

Så en gjennomsnitteig mann skal ikke kunne forvente å kunne bli sammen med noen kvinne? Man må være eksepsjonelt interessant for å komme seg over lista i deres verden?

Har noen fortalt deg at du er en ekstrem narsissist?

Anonymous poster hash: 3cd05...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gjennomsnitteig mann skal ikke kunne forvente å kunne bli sammen med noen kvinne? Man må være eksepsjonelt interessant for å komme seg over lista i deres verden?

Har noen fortalt deg at du er en ekstrem narsissist?

Anonymous poster hash: 3cd05...1b3

Noensinne hørt uttrykket "som djevelen leser bibelen"?

Spørsmålet til TS kan lett tolkes i retning av "jeg er snill og grei - hvorfor får jeg ikke napp?!". Du svarer da her et innlegg som poengterer veldig riktig at dette er egenskaper som folk flest føler de selv faller innenfor, og det er inflasjon i folk som kan kalles "snille og greie".

Om jeg trenger en operasjon er jeg mindre opptatt av om kirurgen er "snill og grei" enn om den faktisk har egenskapene jeg der og da er ute etter - at denne vet hva han eller hun holder på med. Dette er et viktig moment som svært mange virker å ha gått glipp av mens de sitter og ruller i sin egen medynk.

Du skal også være rimelig på bærtur og ha en egen agenda om man klarer å lese noe så fjernt inn i det du svarte på - som man kan ha inntrykk av utifra ditt eget svar. Ikke vet du noe om personens kjønn, ikke har du fått med deg TS sitt mål om å få napp (ikke "bli sammen med noen kvinne") og ikke har du skjønt budskapet om at "snill og grei" ikke er en inngangsbillett for å komme i buksa på noen. Seksualitet er ikke noe som skal fordeles likt mellom mennesker, det er ingen menneskerett. Hver og en av oss har kun en rett - og det er over vår egen seksualitet. Hvem vi ønsker å dele denne med skal ikke defineres av andre mennesker. Minst av alle de som er bittre og subjektive.

Frihet handler faktisk om å kunne velge å gjøre ting som ikke nødvendigvis vil ansees som smart eller logisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er noe man har. Ikke noe man får. Et viktig poeng.

Jeg vil ha sex med deg!

Anonymous poster hash: 52efc...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg er en kjekk og snill ung mann på 28. I all beskjedenhet; det burde finnes mange jenter som lå langflate etter meg :fnise: . Noen ganger føles det iallefall slik. Andre dager er selvtilliten på bånn.

At jeg ikke får sex, er i all hovedsak min egen feil. Jeg er sjenert, og ikke så flink til å føre dialoger, uansett kjønn. Det, blant flere andre ting.

Jeg tenker ikke kjæreste akkurat nå, jeg tenker rent og skjært begjær. Bare tanken på å fullt ut nyte ei jente med fingrer, tunge og pikk. Og at hun begjærer meg tilbake..

Kravstor er jeg heller ikke, det finnes veldig få jenter som ikke er tiltrekkende, enten ved utseende eller personlighet. De fleste har et eller annet bra ved seg, syns jeg :blomst:

Jeg gir blanke f*** i anonymiteten (med stor fare for å bli stemplet som desperat i all overskuelig fremtid) ;)

asl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...