Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På 11.9.2014 den 18.09, Okapi skrev:

.

På 11.9.2014 den 18.06, Frisørdama skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du ikke det? Du må nesten overvinne den sjenertheten, så kan like gjerne starte her. Hvis du ikke gjør det blir du nok evnukk innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda 86' sleng ut noen 10'er bilder så får du nok noen som er keen ;)

Men over til litt mer seriøst svar, lær deg å flørte, det vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker da rimelig oppegående i en del tråder gutt_86, men tror kanskje ikke dette er rette måten å gå frem på?

Kanskje ikke så dumt forslag å prøve seg på noen dating nettsider/apper? om ikke annet får du i alle fall treningen i å skrive med det motsatte kjønn. Kan jo være en start det også.

Ellers får du vel bare bite i det sure eplet og hoppe i det, legge igjen sjenansen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må slutte å være redd jentene. Slutte å være redd for ikke å lykkes. Se på de som en vandrende vagina. Ingen krise om en ikke vil, det er mange å ta av.

Er du ute etter et seriøst forhold må du selvfølgelig se bort i fra "rådene" mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne incel-holdningen skinner nok igjennom når du er ute. Lær deg å gi faen, og ikke finn på å gå alene.

Anonymous poster hash: 3eff1...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper flesteparten ikke tenker over det engang ;) Jeg gidder iallefall ikke overanalysere andres språkbruk. Hadde jeg skrevet "Har ikke sex", kunne det f.eks tolkes som at jeg ikke er i stand til å ha sex, aseksuell o.l. Skulle egentlig bare gjøre det enklere for enkelte folk å forstå, men det slo visst feil ut.. :wink:

Hele innlegget ditt underbygger påstanden min. Så intet behov for å overanalysere. I tillegg går du i den klassiske fella ved å reagere negativt på konstruktive kommentarer som ikke sammenfaller med det du ønsker å høre.

Jeg skjønner oppriktig talt ikke hva du ønsker å oppnå med denne tråden når du innehar en slik innstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...