Gå til innhold

Prins Harry - baby Nr to - offisielt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når går det engelske kongepar ut mwd nyheten om at de venter barn nummer to.

http://www.vg.no/rampelys/william-og-kate/prins-harry-om-broren-gleder-meg-til-aa-se-han-lide/a/23291873/

Men i artikkelen står det at den forventes å bli født i april eller mai. Wow! De gjør det offisielt før hun er 12 uker! Er ikke dette litt tidlig og risikabelt ?

Anonymous poster hash: 5b9e1...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme gjorde de sist, da Kate lider av ekstreme svangerskapsplager. Kanskje folk får mistanke da, og det er bedre å kunngjøre det tidligere i stedet for rykter? Sist ble hun i hvert fall innlagt på sykehus pga ekstrem kvalme, og denne ganger er det visst nesten like gale.

Men jeg kjente jeg ble glad da jeg hørte det. Synes de er et nydelig par :)

Anonymous poster hash: ffd38...39a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

http://www.vg.no/rampelys/william-og-kate/prins-harry-om-broren-gleder-meg-til-aa-se-han-lide/a/23291873/

Men i artikkelen står det at den forventes å bli født i april eller mai. Wow! De gjør det offisielt før hun er 12 uker! Er ikke dette litt tidlig og risikabelt ?

du mener prins William
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye du ikke har fått med deg. Han heter for det første William og han er ikke konge, men prins. Storbritannia har ingen konge, kun dronning. Hans far er kronprins og han bestemor er dronning.

Anonymous poster hash: 92318...8a4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det engelske kongeparet som venter barn???

Og det er noen dager siden dette ble kjent. Men de går nok ut med det for å unngå spekulasjoner. Kate er dårlig og må avlyse oppdrag.

Skulle det gå galt, ja så gjør det det. Det er slikt som skjer med noen det, at hele verden vet det trenger ikke gjøre det mer tragisk.

Anonymous poster hash: 29df5...655
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ganske klart at de går ut med det fordi hun måtte trekke seg fra oppdrag. Om du husker hvor ille det var med media forrige gang, så er det ganske selvforklarende at de prøver å være føre var denne gangen.

Men en gledelig nyhet da. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde selv hyperemesis og ved tidlig ul i uke 7 fikk vi se et bankende hjerte. Da ble vi fortalt at det var like trygt å fortelle nyheten etter normal ul i uke 7 som i uke 12 uten ul. :)

Anonymous poster hash: f59eb...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det blir ikke mer risikabelt av å fortelle det før 12 uker.

Det er vel også for å unngå spekulasjoner siden hun må avlyse oppdrag.

De er så flotte, og jeg gleder meg sånn til å følge dem videre! Heia Kate og William!

Anonymous poster hash: 2e715...77d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har prins Harry med dette å gjøre...?

Anonymous poster hash: 5a60e...b44

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol for en rævva tråd med masse feil.

Men ble glad for at William og Kate venter sitt barn nummer to. Syntes de er nydelige og virker utrolig forelsket. ikke minst er den lille prinsegutten de har skapt helt ufatterlig vakker og søt. Ønsker dem alt godt.

Anonymous poster hash: 51eb1...857
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...