Gå til innhold

Arvtager etter fotballfrua?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jo FF diskutert opp og ned og i mente, i "hue og ræva" og inn og ut. Det er det samme oppgulpet som kommer for og imot, igjen og igjen. Er så ferdig med henne, og det tror jeg de aller fleste er, men Norge er så bittelite at det finnes jo ingen andre suksessrike bloggere å skravle om! For spesielt kvinner ER fryktelig glade i å skravle om andre, selv om det kan være en uting så ligger det dessverre i vår natur. Finnes det virkelig ingen arvtagere?? Og jeg tenker virkelig ikke på å finne noen å hetse uhemmet, men er det ingen mediepersonligheter i landet vårt som det er mer verdt å diskutere?

Anonymous poster hash: a6711...278
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erna Solberg Anonymous poster hash: 4d094...81e

Jepp!

Like smekker, elegant og flink til å føre seg!

Anonymous poster hash: f7b12...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok dere hadde fått et bedre liv om dere hadde gått litt mer i dere selv og tatt tak i eget liv i stedet for å bruke tiden på å kritisere andre mennesker.

De som er fornøyd med seg selv og livet de lever har ikke det evinnelige behovet for å rakke ned på andre mennesker.

Men det er vel et tegn på at det er for mange navere i Norge som sitter hjemme og kjeder seg, misfornøyde med seg selv og livet de har "skapt".

Egentlig er det synd på dere. Måtte vært en tragisk skjebne.

Anonymous poster hash: ed6ad...082
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok dere hadde fått et bedre liv om dere hadde gått litt mer i dere selv og tatt tak i eget liv i stedet for å bruke tiden på å kritisere andre mennesker.

De som er fornøyd med seg selv og livet de lever har ikke det evinnelige behovet for å rakke ned på andre mennesker.

Men det er vel et tegn på at det er for mange navere i Norge som sitter hjemme og kjeder seg, misfornøyde med seg selv og livet de har "skapt".

Og det er tragisk å skrive et innlegg om hvor tragisk alle andre er.

Bare fordi man ikke hyller et kjent menneske betyr det ikke at man er hater, sjalu eller din teori; naver.

Dette er et forum som heter rampelys. Det er fullstendig frivillig å lese og skrive her inne.

God bedring!

Anonymous poster hash: f2da0...a09

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fordi man ikke hyller et kjent menneske betyr det ikke at man er hater, sjalu eller din teori; naver.

Dette er et forum som heter rampelys. Det er fullstendig frivillig å lese og skrive her inne.

God bedring!

Virker som om kritikken traff en nerve hos deg?

Anonymous poster hash: 24027...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Hvorfor er det så mye mer tragisk å skrive et innlegg om hvor tragiske alle andre er når det er akkurat hva forum brukere her inne gjør mot f.eks bloggere eller who ever? Er ikke de like mye mennesker? Bare spør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om kritikken traff en nerve hos deg?

Anonymous poster hash: 24027...c7a

Åh, gjorde den det? Vennligst utdyp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. De som holder på kritisere både Caroline og de andre bloggerne er rett og slett bitre tapere, som er så misfornøyd med det stille livet de lever, at de er nødt til å skape drama ved å lage disse hat-trådene.

Anonymous poster hash: b1d17...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...