AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Har vært sikkert tusen diskusjoner om anonymbruker her på KG. Kan godt hende det bare er meg, men jeg synes jeg gang på gang ser at det er flest menn som klager på AB og flest damer som er for. Er det slikt? Og hvis det er, hvorfor det? Anonymous poster hash: 00a36...7d7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Damer er glade i å slenge dritt og menn avskyr drittslenging? Kanskje derfor? Anonymous poster hash: ab690...61a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Og ja, det har jeg også lagt merke til. Anonymous poster hash: ab690...61a
wintergirl Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Damer er glade i å slenge dritt og menn avskyr drittslenging? Kanskje derfor?Anonymous poster hash: ab690...61a .....Hilsen en mann.....Det må du jo være. For menn er vel så glad i å slenge dritt.
wintergirl Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Har vært sikkert tusen diskusjoner om anonymbruker her på KG. Kan godt hende det bare er meg, men jeg synes jeg gang på gang ser at det er flest menn som klager på AB og flest damer som er for. Er det slikt? Og hvis det er, hvorfor det?Anonymous poster hash: 00a36...7d7 Damer er rett og slett mer forståelsesfulle og tolerante;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå