Gå til innhold

- Homofile bør ikke holde hender på Grønland (sitat Dagbladet i dag)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer mer på de som uttrykker misnøyen sin ovenfor homofile eller i verste fall prøver å gå på angrep på dem. At man rent personlig ikke liker et eller annet bryr meg lite og han i artikkelen skal få lov til å mislike det så mye han vil gitt at man ikke gjør handling ut av det. Men Grønland er fortsatt en bydel i vår hovedstad på norsk land så man får oppføre seg deretter.

Anonymous poster hash: 6cca1...c49

Jeg reagerer mest på at enkelte glemmer at de befinner seg i Norge og ikke i en stat som styres av islam og sharia.

Jeg lurer på hva Jens og resten som jublet høyt for berikelsen har å si i dag om denne berikelsen de jobbet så hardt for. Sikkert jubler igjen at nå, ser du, er alt i sin skjønneste orden og ting er absolutt som de skal! Flere bydeler i hovedstaden tømmes av nordmenn og utlendinger med vestlige verdier og erstattes med ... det man ser i artikkelen med han som har bodd her i 10 år, men fortsatt ikke er integrert. Hurra liksom, venstresidens våte drøm kom i oppfyllelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer mer på de som uttrykker misnøyen sin ovenfor homofile eller i verste fall prøver å gå på angrep på dem. At man rent personlig ikke liker et eller annet bryr meg lite og han i artikkelen skal få lov til å mislike det så mye han vil gitt at man ikke gjør handling ut av det. Men Grønland er fortsatt en bydel i vår hovedstad på norsk land så man får oppføre seg deretter.

Anonymous poster hash: 6cca1...c49

Enig der. De er noen forbanna idioter, men det er lov å være idiot så lenge man ikke lar det gå utover noen. Det gjør man ved å flagge slik intoleranse høyt. Hva folk tenker innerst inne kan, og skal, vi ikke gjøre noe med. Annet enn å mene at det er håpløst.

Anonymous poster hash: f6fc9...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at noen er så trangsynte, men det er nå hans problem. Men å si at homofile ikke bør holde hender på Grønland blir for dumt, det er en norsk bydel i en norsk by som i tillegg er Norges hovedstad og her i landet er den slags akseptert.
Dersom det strider mot hans kultur burde han heller dra tilbake dit han kom fra, så slipper han bekymre seg for å måtte se på to mennesker som viser kjærlighet.

Om noen går hånd i hånd, homofile eller hetero, burde ikke skape noen form for reaksjon...de skader jo ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at noen er så trangsynte, men det er nå hans problem. Men å si at homofile ikke bør holde hender på Grønland blir for dumt, det er en norsk bydel i en norsk by som i tillegg er Norges hovedstad og her i landet er den slags akseptert.

Dersom det strider mot hans kultur burde han heller dra tilbake dit han kom fra, så slipper han bekymre seg for å måtte se på to mennesker som viser kjærlighet.

Om noen går hånd i hånd, homofile eller hetero, burde ikke skape noen form for reaksjon...de skader jo ingen.

100% enig i det du skrev.

OT: alle har rett til å gå hånd i hånd så :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruppe? Idiotiske meninger er ikke "gruppe"avhengig.

Når det er en gruppe som står for sjikanen, så er det lov å nevne hvilken gruppe det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er en gruppe som står for sjikanen, så er det lov å nevne hvilken gruppe det er.

EN mann står for sjikanen. Må du slutte å være så jævla rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på at enkelte glemmer at de befinner seg i Norge og ikke i en stat som styres av islam og sharia.

Jeg lurer på hva Jens og resten som jublet høyt for berikelsen har å si i dag om denne berikelsen de jobbet så hardt for. Sikkert jubler igjen at nå, ser du, er alt i sin skjønneste orden og ting er absolutt som de skal! Flere bydeler i hovedstaden tømmes av nordmenn og utlendinger med vestlige verdier og erstattes med ... det man ser i artikkelen med han som har bodd her i 10 år, men fortsatt ikke er integrert. Hurra liksom, venstresidens våte drøm kom i oppfyllelse.

Er det ikke tillatt å gi uttrykk for en mening om homofili?

Selv er jeg positiv, og det er det mange kristne som mener at jeg skal brenne i helvete for. Dem om det. Og så er det muslimene, da. Men la oss ikke være så voldsomt skinnhellige. Det er ikke så overvettes mange år siden homoseksualitet var forbudt ved lov her i landet, og avkriminaliseringen var langt fra ukontroversiell. Og England holdt enda lenger på forbudet.

Men jeg er med på at det er veldig dårlig form å komme med utsagn som at "nordmenn bør ikke gjøre sånn og slik på Grønland". Til forskjell fra andre deler av Norge.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også noen gamle gubber som mener at homofile ikke bør holde hender i Lom. Det strider mot deres kultur.

Det strider neppe mot deres kultur, men de er bare kunnskapsløse og fordomsfulle. Derimot er ikke homohatet satt i system slik det er i ideologien islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strider neppe mot deres kultur, men de er bare kunnskapsløse og fordomsfulle. Derimot er ikke homohatet satt i system slik det er i ideologien islam.

Blasfemi!

Anonymous poster hash: 0c793...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strider neppe mot deres kultur, men de er bare kunnskapsløse og fordomsfulle. Derimot er ikke homohatet satt i system slik det er i ideologien islam.

De sier det er helt forferdelig og at det ikke må finne sted. De her helt mot det. Si meg en ting, da homoseksualitet var straffbart i Norge, var det da homohat satt i system? Eller ikke? Da en ung gutt ble dynket med alkohol og satt fyr på på en fest og ingen ble tatt for det etterpå, var det da homohat satt i system? Eller ikke? Jeg vil bare arrestere deg og et par andre på en utidig "No true Scotsman"-argumentasjon når det gjelder dette med homoer og hat. Det er veldig utbredt i den norske kulturen å både forakte og hate homofile. Det er mange som er helt OK med det også, men la oss ikke glemme den norske kirkes problemer med å akseptere de homofile. Det er ganske systematisk, det også.

Det jeg prøver å si her er at problemer forsvinner ikke fordi om man har en skinnhellig innstilling til dem. Og akkurat når det gjelder homofile, så viser statistikken over homofiles problemer i dette samfunnet at vi farer ganske stygt frem mot dem. Som kultur. Vi kan ikke legge selvmordstallene blant unge homofile, eller de psykiske plagene blant dem som ikke tar livet av seg, på muslimenes dørstokk. Det hører hjemme på vår egen. Og det er ikke så individuelt som du vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...