Gå til innhold

- Homofile bør ikke holde hender på Grønland (sitat Dagbladet i dag)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette står i dagens Dagbladet på nett.

http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/

Dersom de ikke liker dette og det er ikke deres kultur så får de reise et annet sted.

Det står i artikkelen, sitat:

" Jeg blir sint når jeg ser bildet av at de holder hender. Jeg liker det ikke, for det strider mot vår kultur."

Da kan jeg fortelle at jeg blir sint når folk fra en annen kultur skal blande seg bort i hva vi gjør her i Norge. De får versågod godta at slik det her i landet.

Hva mener du???



Anonymous poster hash: 897b6...3c3
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Blir så ufattelig provosert, nesten så jeg håper at et homofilt par stiller seg utenfor døra hans og råkliner hver dag helt til han blir vant til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag 19. august 2009, kl.15:43

Det er noen år siden det der sto på nett. Siden den gang har det vært gay pride parade på Grønland og mange har demonstrert mot de holdningene og tatt avstand fra slike fjols. Så dette var mange mange mange år gammelt nytt.



Anonymous poster hash: f22fe...dfd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag og i dag, fru Blom. Ikke at holdningene blir mindre jævlige av at det er noen år siden, men det var jo det eneste som ble debattert på nett i en uke etter det ble skrevet om, så jeg regner med at man er ganske ferdig med det. Ja, det er en idiot, og han er neppe alene, men det har i det minste vært en del LGBT-arrangementer på Grønland siden som har gått greit.



Anonymous poster hash: f6fc9...ccb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom de ikke liker dette og det er ikke deres kultur så får de reise et annet sted.

Homofobien hans er ikke verre enn rasismen din

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok enda verre i dag. Husk at f.eks. Islamsk Råd Norge nekter å ta avstand fra dødsstraff for homofili.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofobien hans er ikke verre enn rasismen din

det var ikke rasistisk.

Anonymous poster hash: 7cd1b...f05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofobien hans er ikke verre enn rasismen din

?

Hvis et menneske fra en annen kultur kommer til Norge. Bør h?n tilpasse seg, eller i det minste godta, vår kultur. Er de ikke fornøyd, har de jo alltids mulighet for å dra til sitt eget, eller et annet land med lignende kultur. Synes ikke dette minner om rasisme i det heletatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofobien hans er ikke verre enn rasismen din

Det han sier er ikke i nærheten av rasisme. Dessuten handler dette om holdninger, og ikke rase. Det er mektig provoserende at folk som er heldige og får komme inn i landet vårt, kommer med slike uttalelser, og mener vi bør innrette oss etter deres holdninger.. Har de problemer med det, er det rett og rimelig at vi syns de kan pelle seg ut av landet..

Dette er forresten en gammel sak..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står i dagens Dagbladet på nett.

http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/

Dersom de ikke liker dette og det er ikke deres kultur så får de reise et annet sted.

Det står i artikkelen, sitat:

" Jeg blir sint når jeg ser bildet av at de holder hender. Jeg liker det ikke, for det strider mot vår kultur."

Da kan jeg fortelle at jeg blir sint når folk fra en annen kultur skal blande seg bort i hva vi gjør her i Norge. De får versågod godta at slik det her i landet.

Hva mener du???

Anonymous poster hash: 897b6...3c3

Det er også noen gamle gubber som mener at homofile ikke bør holde hender i Lom. Det strider mot deres kultur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også noen gamle gubber som mener at homofile ikke bør holde hender i Lom. Det strider mot deres kultur.

Ok, da så..

Anonymous poster hash: 0c793...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå folk være slik de vil. Homofob eller homofil - spiller det noen rolle for DEG?



Anonymous poster hash: b95ff...b01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

La nå folk være slik de vil. Homofob eller homofil - spiller det noen rolle for DEG?

Anonymous poster hash: b95ff...b01

ja, det spiller noen rolle for meg. Jeg ønsker ikke å leve i et samfunn hvor hat er akseptert. Ikke ønsker jeg at barna mine skal vokse opp slik heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La nå folk være slik de vil. Homofob eller homofil - spiller det noen rolle for DEG?

Anonymous poster hash: b95ff...b01

Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står i dagens Dagbladet på nett.

http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/

Dersom de ikke liker dette og det er ikke deres kultur så får de reise et annet sted.

Det står i artikkelen, sitat:

" Jeg blir sint når jeg ser bildet av at de holder hender. Jeg liker det ikke, for det strider mot vår kultur."

Da kan jeg fortelle at jeg blir sint når folk fra en annen kultur skal blande seg bort i hva vi gjør her i Norge. De får versågod godta at slik det her i landet.

Hva mener du???

Anonymous poster hash: 897b6...3c3

Jeg kan godt si det samme: Jeg blir sint når jeg leser om slike reaksjoner. Jeg liker det ikke, for det strider mot vår kultur.

Så kan anbefale dem å forlate dette landet med dets forferdelig kultur som passer ikke deres egen og reise tilbake hvor de kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt si det samme: Jeg blir sint når jeg leser om slike reaksjoner. Jeg liker det ikke, for det strider mot vår kultur.

Så kan anbefale dem å forlate dette landet med dets forferdelig kultur som passer ikke deres egen og reise tilbake hvor de kom fra.

Jeg reagerer mer på de som uttrykker misnøyen sin ovenfor homofile eller i verste fall prøver å gå på angrep på dem. At man rent personlig ikke liker et eller annet bryr meg lite og han i artikkelen skal få lov til å mislike det så mye han vil gitt at man ikke gjør handling ut av det. Men Grønland er fortsatt en bydel i vår hovedstad på norsk land så man får oppføre seg deretter.

Anonymous poster hash: 6cca1...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...