Faina Skrevet 11. september 2014 #301 Del Skrevet 11. september 2014 Takk for tilbakemelding og ja det kan være buss. Jeg tror det kan være den her mannen, men du har fri vilje også da. Mitt hjerte er nok fortapt i han, så jeg vet ikke hvor fri den viljen er *hehe* Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 12. september 2014 #302 Del Skrevet 12. september 2014 7/Sverd. Tenk på deg selv og hva du vil du nå, du har lov til det. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. september 2014 #303 Del Skrevet 30. september 2014 Generaliser meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. september 2014 #304 Del Skrevet 30. september 2014 Har han anna enn vennskapelege kjensler (følelser) for meg, eller har eg gått i vennefella med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. september 2014 #305 Del Skrevet 30. september 2014 Møter jeg store kjærleiken snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2014 #306 Del Skrevet 30. september 2014 Stopper der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2014 #307 Del Skrevet 30. september 2014 Generaliser meg? 5/Staver. Travelt og konkurranse for tiden. I det minste er det ærlig det som foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2014 #308 Del Skrevet 30. september 2014 Har han anna enn vennskapelege kjensler (følelser) for meg, eller har eg gått i vennefella med han? 2/Sverd. Vennefella ja, like greit å ta bindet av øynene og gå planken ut og hoppe i sjøen etter en ny fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2014 #309 Del Skrevet 30. september 2014 Møter jeg store kjærleiken snart? Myntpasjen. Blir nå i høst ja, men du må få fart på ræva og aktivt leite etter ham. Rød kjole/skjørt vil nok ikke skade heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. september 2014 #310 Del Skrevet 30. september 2014 Myntpasjen. Blir nå i høst ja, men du må få fart på ræva og aktivt leite etter ham. Rød kjole/skjørt vil nok ikke skade heller. Humm... Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. september 2014 #311 Del Skrevet 30. september 2014 2/Sverd. Vennefella ja, like greit å ta bindet av øynene og gå planken ut og hoppe i sjøen etter en ny fyr. Det eg frykta ja.Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. september 2014 #312 Del Skrevet 30. september 2014 5/Staver. Travelt og konkurranse for tiden. I det minste er det ærlig det som foregår. Thank you darling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå