Gjest Whitestripes Skrevet 6. september 2014 #221 Del Skrevet 6. september 2014 Sverdesset. Ja, ingen tvil. Lykke til. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #222 Del Skrevet 6. september 2014 Hmm, her må det bedømmelse til... Carlsberg liker jeg, men tro på kjærligheten...hmmmm. Holder det at man ikke helt har gitt opp håpet enda? Bitterhet er avskrevet, men en smule skepsis er det nok innerst i sjela... Du får vurdere om det kvalifiserer for kort. Og i så fall kan du jo se om det er noen kjærlighet i sikte her, eller om jeg vil befinne meg i KG's singelforum for evig og alltid? 4/Beger. Det er jo en der, som liker deg, du vet bare ikke om ham, eller ser ikke hva han gjør for å prøve å få oppmerksomhet. Lykke til i å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #223 Del Skrevet 6. september 2014 Fant ikke svar til meg. Tolke det det som nei da sikkert. Men spent var jeg Innleggsnr på ditt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. september 2014 #224 Del Skrevet 6. september 2014 Det er jo en der, som liker deg, du vet bare ikke om ham, eller ser ikke hva han gjør for å prøve å få oppmerksomhet. Lykke til i å finne ut av det. Tusen takk, jeg skal pusse kontaktlinsene og se bedre etter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexi Skrevet 6. september 2014 #225 Del Skrevet 6. september 2014 138 , gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 6. september 2014 #226 Del Skrevet 6. september 2014 Gøy gøy gøy! Carlsberg er en vinner. Må jeg lete etter kjærligheten, eller dukker det opp noe når jeg minst venter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #227 Del Skrevet 6. september 2014 Hei gjest Jeg liker også Carlsberg , bitter er jeg aldri. For ikke håpe noen er det på meg heller. Det manker litt på innlegg, litt for fersk her ... Kjærlighet er en stor ting, står mellom være alene eller søke ny kjærest. Vente , eller søke ? Begeresset. Ny fyr, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2014 #228 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har allerede drukket FOR mange Carlsberg i kveld, så here goes: Er jeg på en blindvei i livet? Burde jeg fortsette på den veien jeg er på, eller burde jeg snu og gå i en annen rettning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexi Skrevet 6. september 2014 #229 Del Skrevet 6. september 2014 Begeresset. Ny fyr, helt klart. Takk for svar Kan hende jeg ikke er homofob, men ei dame hadde vært foretrukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #230 Del Skrevet 6. september 2014 Gøy gøy gøy! Carlsberg er en vinner. Må jeg lete etter kjærligheten, eller dukker det opp noe når jeg minst venter det? Myntpasjen. Du skal bare sitte og være rolig og vente på at universet ordner opp for deg. Ikke la de der nissene snakke deg om på noen ville eventyr nu da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #231 Del Skrevet 6. september 2014 Takk for svar Kan hende jeg ikke er homofob, men ei dame hadde vært foretrukket Vel, jeg tok nicker ditt som damenick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexi Skrevet 6. september 2014 #232 Del Skrevet 6. september 2014 Vel, jeg tok nicker ditt som damenick. Tok an Men var artig uansett Og takket var ment rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #233 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har allerede drukket FOR mange Carlsberg i kveld, så here goes: Er jeg på en blindvei i livet? Burde jeg fortsette på den veien jeg er på, eller burde jeg snu og gå i en annen rettning? 5(Staver. Spiller ingen rolle så lenge du ikke går minste motstands vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 6. september 2014 #234 Del Skrevet 6. september 2014 Myntpasjen. Du skal bare sitte og være rolig og vente på at universet ordner opp for deg. Ikke la de der nissene snakke deg om på noen ville eventyr nu da. Takk! Da lener jeg meg tilbake og ignorerer nissene takk Gjest! Forresten, vet du om dine tarottråder kommer til å ligge på snikksnakk eller plasserer du de i singeldorumet uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molte Skrevet 6. september 2014 #235 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har flyttet på en helt ny plass, og lurer på hvordan det blir ang jobb på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #236 Del Skrevet 6. september 2014 Takk! Da lener jeg meg tilbake og ignorerer nissene takk Gjest! Forresten, vet du om dine tarottråder kommer til å ligge på snikksnakk eller plasserer du de i singeldorumet uansett? Aner ikke, ble overrasket da vi ble flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 6. september 2014 #237 Del Skrevet 6. september 2014 Burde jeg satse på han jeg er sammen med nå? Kan jeg og han bli lykkelige sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #238 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har flyttet på en helt ny plass, og lurer på hvordan det blir ang jobb på meg 9/Staver. Det vil bli, men du må stå på selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #239 Del Skrevet 6. september 2014 Burde jeg satse på han jeg er sammen med nå? Kan jeg og han bli lykkelige sammen? Stavdronningen. Jo da, men begge må legge av seg dramadronningfaktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2014 #240 Del Skrevet 6. september 2014 5(Staver. Spiller ingen rolle så lenge du ikke går minste motstands vei. Motstand er det i alle fall nok av. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå