Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #201 Del Skrevet 6. september 2014 Hva tenker egentlig min flørt om meg /oss 2/Beger. Han likerliker deg, men synes han får motstridende signaler fra deg, så han er avventende til du avslører mer av hva du føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lennhy Skrevet 6. september 2014 #202 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer jeg til å gifte meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #203 Del Skrevet 6. september 2014 Når og hvor kommer jeg til å møte min fremtidige kjæreste? Sverdesset. Du vil treffe ham ganske straks, fyren er kokk og kan og bruke en kniv, så kanskje du er på hans jobb, dvs resturanten han jobber på, en gang i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 6. september 2014 #204 Del Skrevet 6. september 2014 Tarot er jo ikke bare "å legge kabal" og trekke kort. Man kommer jo ingen vei uten god intuisjon i tillegg. Da du første begynte å legge kort - hvordan greide du å bare stole på magefølelsen og det som "kom" til deg da du la kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixmaster Skrevet 6. september 2014 #205 Del Skrevet 6. september 2014 Har så trua at det holder. Har ikke 200 innlegg, men lurer så inderlig på om det blir noe mellom meg og O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexi Skrevet 6. september 2014 #206 Del Skrevet 6. september 2014 Fant ikke svar til meg. Tolke det det som nei da sikkert. Men spent var jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #207 Del Skrevet 6. september 2014 Siden du "skylder meg en" fra tidligere i sommer, Gjest Jeg liker Carlsberg, og jeg tror på kjærligheten. Så hva har livet å by på det nærmeste året for meg? (Eller må du ha mer konkrete spørsmål?) 4/Staver. Vel, blir en lekker oktober og seinhøst/Vinter på deg og da er jo alt duket for en fantastisk neste vår og sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #208 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor tid får jeg kjæreste? Hvor tid??? Spørreordet er når. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doroline Skrevet 6. september 2014 #209 Del Skrevet 6. september 2014 Stavkongen. Du må bli litt flinkere til å hive deg ut i ting. Ikke vær for mye av en ludvik (i flåklypa ludvig). Tusen takk. Du har nok helt rett! Du er flink, og har virkelig inspirert meg til å ta frem kortene mine og øve, øve, øve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #210 Del Skrevet 6. september 2014 Hei Gjest Kanskje vi ikke tenker på samme person. Kan du si noe om ca hvor lenge det er siden jeg for første gang møtte han som du skriver om? 3/Staver. Hmm, lys mellom deg og den personen. Kanskje vedkommende ikke kan treffes igjen på den der måte.. Uansett det er ei stund siden du traff vedkommende. Huske på at jeg er ikke god på å spå tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 6. september 2014 #211 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor tid??? Spørreordet er når. Ehh.. greit! Når da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #212 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer jeg til å gifte meg? Myntesset. Ja, det vil du. En høst en gang i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 6. september 2014 #213 Del Skrevet 6. september 2014 Om du har tid..! Føler han det samme for meg som jeg gjør for han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 6. september 2014 #214 Del Skrevet 6. september 2014 3/Staver. Hmm, lys mellom deg og den personen. Kanskje vedkommende ikke kan treffes igjen på den der måte.. Uansett det er ei stund siden du traff vedkommende. Huske på at jeg er ikke god på å spå tid. Takk, Gjest! Er dette en annen person enn den du skrev om at jeg burde vende ryggen til? Lys mellom den personen og meg; betyr det noe positivt? Jeg forstår det som du forklarer om tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #215 Del Skrevet 6. september 2014 Tarot er jo ikke bare "å legge kabal" og trekke kort. Man kommer jo ingen vei uten god intuisjon i tillegg. Da du første begynte å legge kort - hvordan greide du å bare stole på magefølelsen og det som "kom" til deg da du la kort? Vel, først så rotelærte jeg den tradisjonelle betydningen av symbolikken i den tradisjonelle RWS-tarot stokken og deretter så ble det erfaringen som tok over. Det her er ikke hokuspokus, alle kan lære det, men det tar ca 6 år fra du er nybegynner til du er en mester. Jeg har lagt tarot i 20 år og synes jeg er elendig sammenlignet med en del tarotista venner av meg, dog får jeg uansett til å hjelpe folk. Og det er jo det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #216 Del Skrevet 6. september 2014 Ehh.. greit! Når da? Hengte Mann. Sola har kommet tilbake på sørsiden, så jeg tipper tidlig juni neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. september 2014 #217 Del Skrevet 6. september 2014 Hmm, her må det bedømmelse til... Carlsberg liker jeg, men tro på kjærligheten...hmmmm. Holder det at man ikke helt har gitt opp håpet enda? Bitterhet er avskrevet, men en smule skepsis er det nok innerst i sjela... Du får vurdere om det kvalifiserer for kort. Og i så fall kan du jo se om det er noen kjærlighet i sikte her, eller om jeg vil befinne meg i KG's singelforum for evig og alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #218 Del Skrevet 6. september 2014 Takk, Gjest! Er dette en annen person enn den du skrev om at jeg burde vende ryggen til? Lys mellom den personen og meg; betyr det noe positivt? Jeg forstår det som du forklarer om tid. Nei, samme person. du stilte spørsmål om når du traff den personen sist, og siden jeg ikke er god på tid, så ble svaret over det beste jeg kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 6. september 2014 #219 Del Skrevet 6. september 2014 Hengte Mann. Sola har kommet tilbake på sørsiden, så jeg tipper tidlig juni neste år. åja, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 6. september 2014 #220 Del Skrevet 6. september 2014 Nei, samme person. du stilte spørsmål om når du traff den personen sist, og siden jeg ikke er god på tid, så ble svaret over det beste jeg kunne. Ok Jeg beklager at jeg er ukonsentrert i kveld. Hjertelig takk for hjelpsomme råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå