Gå til innhold

Tarot 6 september

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva tenker egentlig min flørt om meg /oss

2/Beger.

0%2520%252824%2529.jpg

Han likerliker deg, men synes han får motstridende signaler fra deg, så han er avventende til du avslører mer av hva du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når og hvor kommer jeg til å møte min fremtidige kjæreste?

Sverdesset.

0%2520%252865%2529.jpg

Du vil treffe ham ganske straks, fyren er kokk og kan og bruke en kniv, så kanskje du er på hans jobb, dvs resturanten han jobber på, en gang i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot er jo ikke bare "å legge kabal" og trekke kort. Man kommer jo ingen vei uten god intuisjon i tillegg. Da du første begynte å legge kort - hvordan greide du å bare stole på magefølelsen og det som "kom" til deg da du la kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du "skylder meg en" fra tidligere i sommer, Gjest :wink:

Jeg liker Carlsberg, og jeg tror på kjærligheten.

Så hva har livet å by på det nærmeste året for meg? (Eller må du ha mer konkrete spørsmål?)

4/Staver.

0%2520%252854%2529.jpg

Vel, blir en lekker oktober og seinhøst/Vinter på deg og da er jo alt duket for en fantastisk neste vår og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavkongen.

0%2520%252864%2529.jpg

Du må bli litt flinkere til å hive deg ut i ting. Ikke vær for mye av en ludvik (i flåklypa ludvig).

Tusen takk. Du har nok helt rett! Du er flink, og har virkelig inspirert meg til å ta frem kortene mine og øve, øve, øve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest

Kanskje vi ikke tenker på samme person. Kan du si noe om ca hvor lenge det er siden jeg for første gang møtte han som du skriver om?

3/Staver.

0%2520%252853%2529.jpg

Hmm, lys mellom deg og den personen. Kanskje vedkommende ikke kan treffes igjen på den der måte.. Uansett det er ei stund siden du traff vedkommende. Huske på at jeg er ikke god på å spå tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3/Staver.

0%2520%252853%2529.jpg

Hmm, lys mellom deg og den personen. Kanskje vedkommende ikke kan treffes igjen på den der måte.. Uansett det er ei stund siden du traff vedkommende. Huske på at jeg er ikke god på å spå tid.

Takk, Gjest!

Er dette en annen person enn den du skrev om at jeg burde vende ryggen til?

Lys mellom den personen og meg; betyr det noe positivt?

Jeg forstår det som du forklarer om tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot er jo ikke bare "å legge kabal" og trekke kort. Man kommer jo ingen vei uten god intuisjon i tillegg. Da du første begynte å legge kort - hvordan greide du å bare stole på magefølelsen og det som "kom" til deg da du la kort?

Vel, først så rotelærte jeg den tradisjonelle betydningen av symbolikken i den tradisjonelle RWS-tarot stokken og deretter så ble det erfaringen som tok over. Det her er ikke hokuspokus, alle kan lære det, men det tar ca 6 år fra du er nybegynner til du er en mester. Jeg har lagt tarot i 20 år og synes jeg er elendig sammenlignet med en del tarotista venner av meg, dog får jeg uansett til å hjelpe folk. Og det er jo det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, her må det bedømmelse til... Carlsberg liker jeg, men tro på kjærligheten...hmmmm. Holder det at man ikke helt har gitt opp håpet enda? Bitterhet er avskrevet, men en smule skepsis er det nok innerst i sjela...

Du får vurdere om det kvalifiserer for kort.

Og i så fall kan du jo se om det er noen kjærlighet i sikte her, eller om jeg vil befinne meg i KG's singelforum for evig og alltid? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Gjest!

Er dette en annen person enn den du skrev om at jeg burde vende ryggen til?

Lys mellom den personen og meg; betyr det noe positivt?

Jeg forstår det som du forklarer om tid.

Nei, samme person. du stilte spørsmål om når du traff den personen sist, og siden jeg ikke er god på tid, så ble svaret over det beste jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, samme person. du stilte spørsmål om når du traff den personen sist, og siden jeg ikke er god på tid, så ble svaret over det beste jeg kunne.

Ok :) Jeg beklager at jeg er ukonsentrert i kveld.

Hjertelig takk for hjelpsomme råd! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...