Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #161 Del Skrevet 6. september 2014 Takk, forresten. Vi får spleise på noen Carlsberg til damen. Hadde satt pris på det 7. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #162 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg fortsetter å spørre så får du hoppe over meg om jeg maser for mye. Nå romantikk: Ser du for deg noe seriøst i nærmeste framtid? I såfall, er det noen jeg kjenner, eller har en relasjon til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #163 Del Skrevet 6. september 2014 Hadde satt pris på det 7. Jeg har tuborg i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 6. september 2014 #164 Del Skrevet 6. september 2014 Prøver på ett til hva føler R for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #165 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har tuborg i kjøleskapet Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #166 Del Skrevet 6. september 2014 Prøver på ett til hva føler R for meg? Myndtdronningen. Kortet sier intet om hva han føler, men R synes du er et varmt og generøst menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzie Skrevet 6. september 2014 #167 Del Skrevet 6. september 2014 2/Beger. Veldig snart. veldig snart. Tusen takk:) Spennende! Hvis du har tid; er det en jeg kjenner eller er det en fremmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #168 Del Skrevet 6. september 2014 Kos deg!! Tenkte om jeg skulle komme med påfyll til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #169 Del Skrevet 6. september 2014 Tenkte om jeg skulle komme med påfyll til deg Har en sixpack ekstra så jeg tror jeg greier meg i kveld, men tusen takk for tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #170 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg fortsetter å spørre så får du hoppe over meg om jeg maser for mye. Nå romantikk: Ser du for deg noe seriøst i nærmeste framtid? I såfall, er det noen jeg kjenner, eller har en relasjon til? Begeresset. Blir helt ny fyr ja. Innen 90 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #171 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Legger en overføring i nettbanken i morgen Om du kjeder deg så er jeg urolig for en pågående prosess i inverstorens nærmeste familiære forhold. Noen mulighet for å generalisere ham? Endret 6. september 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2014 #172 Del Skrevet 6. september 2014 Generaliser meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 6. september 2014 #173 Del Skrevet 6. september 2014 Hei Jeg er ikke så veldig glad i øl, men carlsberg eier favorittcideren min, så jeg håper jeg kvalifiserer Kjærligheten er en av de få tingene jeg fortsatt er sikker på. Hvordan skal jeg komme meg ut av de problemene jeg sliter med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doroline Skrevet 6. september 2014 #174 Del Skrevet 6. september 2014 kan du generalisere meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 6. september 2014 #175 Del Skrevet 6. september 2014 Vil jeg noen gang oppleve ekte kjærlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #176 Del Skrevet 6. september 2014 Begeresset. Blir helt ny fyr ja. Innen 90 dager. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 6. september 2014 #177 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer jeg noen gang til å få noen som elsker meg for den jeg er og som ikke bare svikter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #178 Del Skrevet 6. september 2014 Legger en overføring i nettbanken i morgen Om du kjeder deg så er jeg urolig for en pågående prosess i inverstorens nærmeste familiære forhold. Noen mulighet for å generalisere ham? Døden. Noen motsetter seg en uungåelig prosess og prøver å trekke det ut, vil ikke innse at ting er over og at livet faktisk blir likere for vedkommende hvis de bare medgår det, forhandler om et par ting som er viktig for seg og ellers bare går videre med livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #179 Del Skrevet 6. september 2014 Generaliser meg? 10 Sverd Ikke vær redd for å si det som det er. Klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 6. september 2014 #180 Del Skrevet 6. september 2014 Ååh, hvordan kommer det til å gå i morgen?! Er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå