Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #141 Del Skrevet 6. september 2014 Hvordan er utsiktene mtp å skaffe meg en deltidsjobb? 7/Beger. Gode sjanser, men du må legge deg litt i selene for å få i rett deltidsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alekz Skrevet 6. september 2014 #142 Del Skrevet 6. september 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet ut fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #143 Del Skrevet 6. september 2014 Kan du generalisere meg? Solen. Det her går rett veien. Straks høsttakkefest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 6. september 2014 #144 Del Skrevet 6. september 2014 7/Beger. Gode sjanser, men du må legge deg litt i selene for å få i rett deltidsjobb. Tusen takk, det lover jo godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #145 Del Skrevet 6. september 2014 Hva kan jeg gjøre for å få det bedre med meg selv? 4/Sverd. Overse alt og alle som ikke tilfører energi for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 6. september 2014 #146 Del Skrevet 6. september 2014 Vet ikke om du har tatt kvelden, men jeg forsøker likevel Jeg er på evig søken etter kjærligheten. Men er han allerede i livet mitt, eller dukker han opp senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #147 Del Skrevet 6. september 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet ut fremover? Myntpasjen. Stille og rolig, det blir annet å drive med de neste 90 dagerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 6. september 2014 #148 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Lurer på om det ikke ligger noen her som tålmodig venter: Og om det går tomt og kvinnen med tarot kortene er i slag: Takk, forresten. Vi får spleise på noen Carlsberg til damen. Endret 6. september 2014 av Serafina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #149 Del Skrevet 6. september 2014 Begerkongen. Hvis du har noen artistiske tendenser så finn ut av å gjøre noe med dem den her høsten. Tror det er lite artistiske tendeser her, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #150 Del Skrevet 6. september 2014 Begerknekten. Er en fyr som dagdrømmer like mye om deg som du om ham. Han er nok litt for mye av det gode noen ganger den her fyren, men er på tide dere får opp farten dere to nå. Kan nesten ikke være andre enn investoren 'min' om jeg spør hjernen min. Kombinert med svar i forrige tarot-tråd om at han er litt 'redd' for hva jeg gjør med hans psyke så puster jeg rolig nå. Han er akkurat passe av det gode Time etter time 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #151 Del Skrevet 6. september 2014 Takk Gjest! Med andre ord, mener du at jeg bør avslutte den relasjonen? Hvordan får jeg "tak på" han? Narren. Du vender vedkommende ryggen og gir fanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #152 Del Skrevet 6. september 2014 Hvis du har tid: Bør jeg skifte jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 6. september 2014 #153 Del Skrevet 6. september 2014 Narren. Du vender vedkommende ryggen og gir fanden. Tusen takk, gjest! Du er snill og omtenksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 6. september 2014 #154 Del Skrevet 6. september 2014 Solen. Det her går rett veien. Straks høsttakkefest. Takk igjen, Gjest. Du er god. Positive kort er jeg glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #155 Del Skrevet 6. september 2014 Vet ikke om du har tatt kvelden, men jeg forsøker likevel Jeg er på evig søken etter kjærligheten. Men er han allerede i livet mitt, eller dukker han opp senere? Dommen. Du vil snart oppsummere og finne ut av du ikke gidder noen fyr du kjenner som kjæresten. Så du vil aktivt søke etter en ny. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. september 2014 #156 Del Skrevet 6. september 2014 For det å sette pris på et glass godt øl er en av livets små lyskespark. Dog er det greit hvis du liker vin eller sterk likør også. Takk for svar. Ble bare litt forvirret av det kriteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #157 Del Skrevet 6. september 2014 Hvis du har tid: Bør jeg skifte jobb? Yppersteprestinnen. Jeg ville sett det an en tre/fire måneders tid. Kan være det er noen overraskelser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 6. september 2014 #158 Del Skrevet 6. september 2014 Dommen. Du vil snart oppsummere og finne ut av du ikke gidder noen fyr du kjenner som kjæresten. Så du vil aktivt søke etter en ny. Lykke til. Takk! Må snart ta jegerprøven med all denne jaktinga :D Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #159 Del Skrevet 6. september 2014 Yppersteprestinnen. Jeg ville sett det an en tre/fire måneders tid. Kan være det er noen overraskelser der. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #160 Del Skrevet 6. september 2014 Klokken er knapt ti, det er da ikke ei tid for ei klokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå