Gå til innhold

Tarot 6 september

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Gjest

Kan du si noen ord om en for meg svært viktig relasjon?

Magikeren.

0%2520%25282%2529.jpg

Manipulativ tulling som du må få tak på. Jeg ville bare begynt å sleive personen og ellers gitt fanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk og snakke med en av malerne mine også ja, blir modelljobbing ei helg. 800kr timen og all omkostninger dekket. Kan bli kroner av det.

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Rakk og snakke med en av malerne mine også ja, blir modelljobbing ei helg. 800kr timen og all omkostninger dekket. Kan bli kroner av det.

Gratulerer !

Ikke rart du er en ettertraktet modell. Du er steike fin! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Takk for kort angående kjærlighet (jeg må sile nissene på sukker) og flytting til utlandet (må ta et valg selv).

Jeg er enig med deg i at det er mye på sukker som ikke er kjærestepotensiale. Prøver så godt jeg kan å sile, men har fremdeles ikke funnet drømmemannen. Snakker for øvrig med et par hyggelige karer nå, og håper jo alltid innerst inne at jeg snart er i mål :) Flyttingen får jeg ta stilling til på et tidspunkt som er riktigere, her og nå er det Norge som gjelder - men jeg har en stor drøm om mulig utenlandsflytting senere. Vi får se hvor det bærer.

Jeg har en helt spesiell venn i hjertet mitt. Kan du se når han vil ta kontakt med meg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kort angående kjærlighet (jeg må sile nissene på sukker) og flytting til utlandet (må ta et valg selv).

Jeg er enig med deg i at det er mye på sukker som ikke er kjærestepotensiale. Prøver så godt jeg kan å sile, men har fremdeles ikke funnet drømmemannen. Snakker for øvrig med et par hyggelige karer nå, og håper jo alltid innerst inne at jeg snart er i mål :) Flyttingen får jeg ta stilling til på et tidspunkt som er riktigere, her og nå er det Norge som gjelder - men jeg har en stor drøm om mulig utenlandsflytting senere. Vi får se hvor det bærer.

Jeg har en helt spesiell venn i hjertet mitt. Kan du se når han vil ta kontakt med meg igjen?

Elskerne.

0%2520%25287%2529.jpg

Han vil ta kontakt når han har noen gode nyheter og fortelle deg. Dame og nykjøpt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !

Ikke rart du er en ettertraktet modell. Du er steike fin! ;)

Så gøy! Gratulerer

Ja, og i helt i tråd med min livsfilosofi. Jobb gratis eller ta full pris. Aldri vær en sell out. Folk tar ikke en alvorlig da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, gratulerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverdknekten.

0%2520%252876%2529.jpg

Du har allerede truffet ham, men du ignorerer ham.

Huh? Jeg vet ikke at jeg ignorerer noen.. Bor han langt unna kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

3/Sverd.

0%2520%252867%2529.jpg

Nei, han er nære og kjører lastebil.

Lastebil? Jeg kjenner ingen som kjører lastebil.. Kan det være buss?

Takk for at du gidder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rette mannen for meg. Hva slags mann er han generelt?

9/Staver.

0%2520%252859%2529.jpg

Intens fyr, av typen som brenner sitt lys i begge ender. Det kan slå ut begge veier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/Staver.

0%2520%252859%2529.jpg

Intens fyr, av typen som brenner sitt lys i begge ender. Det kan slå ut begge veier det.

Interessant :) Takk igjen for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere? Noen som ikke har fått kort i kveld kanskje?

Jeg har allerede stilt et spørsmål, men kan (om jeg får lov?) heller stille et nytt: Hvordan ser kjærlighetslivet ut fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...