uret Skrevet 6. september 2014 #41 Del Skrevet 6. september 2014 Kom igjen uret, jeg har hatt 200 innlegg regelen lenge nå og fremdeles har du ikke klart å få til 200 innlegg. DEt blir intet kort fra meg før du rekker de. oj, glemte å se på inleggstallet mitt. beklager. skjønner det skal nok rekke 200 til neste gang. takk for de tidligere spåingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. september 2014 #42 Del Skrevet 6. september 2014 Generalize me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #43 Del Skrevet 6. september 2014 Æææ, måtte tenke nøye på hva jeg skulle spør om! Men det får bli: savner/tenker han jeg tenker på på meg etter at han har flyttet? 10/Sverd. Ja, han venter på å få høre fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #44 Del Skrevet 6. september 2014 Glad i Carlsberg øl. Fri for bitterhet. En lang, hyggelig kveld med en god, mannlig venn i går. Generaliser oss og vennskapet vårt. 3/Beger. Dere hadde vært et bra par, for dere er et godt team pga dere snakker godt sammen, men det siste krydderet mangler for at dere blir knall som par, så like greit å bare fortsette som venner. Kan være like givende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 6. september 2014 #45 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Når møter jeg kjærligheten? Endret 6. september 2014 av Catlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 6. september 2014 #46 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) ups. Kom 2 ganger. Beklager Endret 6. september 2014 av Catlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. september 2014 #47 Del Skrevet 6. september 2014 Du har allerede spådd meg en gang - men om du skulle få tid: Blir jeg boende i Norge, eller blir det utlandet på meg etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #48 Del Skrevet 6. september 2014 Generalize me Begerkongen. Hvis du har noen artistiske tendenser så finn ut av å gjøre noe med dem den her høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #49 Del Skrevet 6. september 2014 Når møter jeg kjærligheten? Myntkongen. Neste vår. Mars/April. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #50 Del Skrevet 6. september 2014 Du har allerede spådd meg en gang - men om du skulle få tid: Blir jeg boende i Norge, eller blir det utlandet på meg etter hvert? Elskerne. Blir et valg om du skal flytte eller om du skal bli hjemme, valget du tar er opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 6. september 2014 #51 Del Skrevet 6. september 2014 jeg føler jeg egentlig har møtt den rette for meg, men oversett han/ikke var klar når jeg møtte han.... hva ser du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #52 Del Skrevet 6. september 2014 3/Beger. Dere hadde vært et bra par, for dere er et godt team pga dere snakker godt sammen, men det siste krydderet mangler for at dere blir knall som par, så like greit å bare fortsette som venner. Kan være like givende det. Det ligger heller ingen planer om annet enn å pleie og utvikle det gode vennskap vi har bygget Spot on; Jeg tror vi snakker rimelig godt sammen ja. Et helt herlig vennskap. En super mann. Takknemlighet for å ha en slik venn er det første som slår meg. Må bare minne alle om å virkelig klemme vennene sine. Lenge og godt. Tusen takk, vennen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #53 Del Skrevet 6. september 2014 jeg føler jeg egentlig har møtt den rette for meg, men oversett han/ikke var klar når jeg møtte han.... hva ser du om det? Narren. Det er ei begynnelse på noe bra i høst. Masse lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 6. september 2014 #54 Del Skrevet 6. september 2014 Har jeg funnet den rette? Går jeg for fort fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 6. september 2014 #55 Del Skrevet 6. september 2014 Myntkongen. Neste vår. Mars/April. Oj, så spennende! Tilbakemelding kommer til våren. Takk for kortet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #56 Del Skrevet 6. september 2014 Skulle du gå tom for nye spørsmålstillere så spør jeg pent om å bli generalisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #57 Del Skrevet 6. september 2014 Har jeg funnet den rette? Går jeg for fort fram? Begeresset. Stå på og lykke til. Det her går rett veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 6. september 2014 #58 Del Skrevet 6. september 2014 Gjest: Skal JEG trekke et kort til DEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #59 Del Skrevet 6. september 2014 Skulle du gå tom for nye spørsmålstillere så spør jeg pent om å bli generalisert 7/Staver. Masse faglig suksess for tiden. Steik bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #60 Del Skrevet 6. september 2014 Gjest: Skal JEG trekke et kort til DEG? Gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå