Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #1 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Ok, vi skal bruke The Book of Shadows Tarot Volum 2. Siden vi har hatt så mange tråder med tarot lesning den siste tiden så bør vi finne ut av en liten vri den her gangen. Og det absolutte kravet utenom at du må like Carlsberg er at du fremdeles har troen på kjærligheten. Så let i deres djup nå folkens og sjekk etter om det er noe bitterhet der, for da kan du bare glemme å be om kort. Det blir for mye å be om av ei trønderkjerring. Minimum 200 innlegg skader heller ikke for å si det sånn. Ellers er tråden åpen for både samboere, single, gifte og enker, enkemenn og for de som har et komplisert forhold på Facebook. Politiske holdninger er uinteressant, selv om du vet jeg vill heve et øyebryn på at du er en FRP'er. STENGT Endret 7. september 2014 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2014 #2 Del Skrevet 6. september 2014 SEPTEMBER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #3 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) SEPTEMBER! Jepp. Endret 6. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2014 #4 Del Skrevet 6. september 2014 Hysj, det er fremdeles sommer. Uææ, ops! Selvsagt, august it is! Elsker sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 6. september 2014 #5 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Okei, hvordan kommer det til å gå på den store dagen? Skjer det jeg frykter? Endret 6. september 2014 av M1A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #6 Del Skrevet 6. september 2014 Spennende! Hvordan fungerer dette da? 1. Les hovedinnlegg. Særlig første avsnitt er viktig. 2. Slett ditt første innlegg her og kom emd et spørsmål hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 6. september 2014 #7 Del Skrevet 6. september 2014 Møter jeg kjærligheten i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #8 Del Skrevet 6. september 2014 Møter jeg kjærligheten i høst? 7/Sverd. Beklager. Blir nok over nyåret ja. Blanke ark og sånn, veit du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. september 2014 #9 Del Skrevet 6. september 2014 Om nokre veker skal eg på date med ein mann. Er denne mannen noko for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #10 Del Skrevet 6. september 2014 Om nokre veker skal eg på date med ein mann. Er denne mannen noko for meg? 10/Mynter. ER ikke sikker, det vil bli en fin kveld, men utover det ser jeg ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. september 2014 #11 Del Skrevet 6. september 2014 Ser du om eg får A4-livet, eg ønskjer meg, ein gong i framtida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 6. september 2014 #12 Del Skrevet 6. september 2014 Er det lenge til jeg får barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. september 2014 #13 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg er inne på sukker om dagen og lurer på om det blir noe amors piler på meg i nærmeste fremtid? Og om dette blir et varig forhold? Takk takk - elsker dine tråder Gjest :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #14 Del Skrevet 6. september 2014 Ser du om eg får A4-livet, eg ønskjer meg, ein gong i framtida? Stjernen. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #15 Del Skrevet 6. september 2014 Er det lenge til jeg får barn? 4/Beger. Gravid til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 6. september 2014 #16 Del Skrevet 6. september 2014 Er det han som er i tankene mine jeg skal bli kjæreste med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #17 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg er inne på sukker om dagen og lurer på om det blir noe amors piler på meg i nærmeste fremtid? Og om dette blir et varig forhold? Takk takk - elsker dine tråder Gjest :D 7/Mynter. Tror du må bli flink til å sile beilerne. Iklke godta alt fra de her nissene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #18 Del Skrevet 6. september 2014 Er det han som er i tankene mine jeg skal bli kjæreste med? 4/Sverd. Niks, det er noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 6. september 2014 #19 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) . Endret 5. november 2015 av Alja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 6. september 2014 #20 Del Skrevet 6. september 2014 4/Sverd. Niks, det er noen andre. Takk for svar, Gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå