AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #61 Del Skrevet 9. september 2014 Flere enn meg som moret meg over at den tilbakestående sønnen til onde Bjarte fikk navnet Kjell Magne i serien? Var dette et stikk til Kjell Magne Bondevik, tro? Anonymous poster hash: 25378...d92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #62 Del Skrevet 9. september 2014 Det morsomme da de avsluttet serien var at de bare fant på latterlige ting. Som at Bror fridde til Silje, hun svarte ja, og så fant hun ham død på stuegulvet. Hva i..? Men det morsomste var nok avslutningen, åpningen av en bro, der Nelly dyttet Walter utenfor rekkverket, og Walter tok med seg Nelly i fallet. WTF!? TV2 MÅ jo bare lage en epilogepisode for å forklare hvordan det gikk! Dessverre døde "Nelly" i 2010, men "Haakon" er jo F.I.L. (fremdeles i live) Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #63 Del Skrevet 9. september 2014 Det er Hotel Cæsar sin skyld at Familiesagen De Syv Søstre ble nedlagt. Hadde ikke Cæsar oppnådd så stor suksess, ville nok Familiesagaen rullet over skjermene gjennom det ganske land den dag i dag. Skuffende! Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #64 Del Skrevet 9. september 2014 Ah, kjenningsmelodien er så vakker! Lurer på om jeg skal lære meg å spille den på blokkfløyte. Anonymous poster hash: 25378...d92 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #65 Del Skrevet 9. september 2014 Flere som husker episoden i kjølvannet av da det ble "offentliggjort" at Frode var homofil, og homse-Roys nye boy(voksen)toy? Frode troppet opp på trening med hoppgutta, og var rasende/på gråten og skjelte ut gutta, som med sønnen Atle i spissen ikke lenger hadde tillit til Frode, og Frode sutret så over at de hadde knust premieskapet hans. Drittunger, altså. Men Frode kom hjem og ble trøstet av Roy, som lurte på "Blir du med på Garbo i kveld, da?" -Jeg er ikke helt i humør. "Jeg skal i hvert fall på Garbo!" Club Garbo var altså homsebaren i nærmeste by. Kanskje det skulle illustrere Fincken i Bergen? Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #66 Del Skrevet 9. september 2014 Club Garbo var altså homsebaren i nærmeste by. Kanskje det skulle illustrere Fincken i Bergen? Anonymous poster hash: 25378...d92 Eller var det rett og slett Solbekks homsebar? Den vesle forstaden hadde så mange homser at de hadde egen bar? Anonymous poster hash: 25378...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 9. september 2014 #67 Del Skrevet 9. september 2014 Syv Søstre og HC har jo samme manusforfattereskapere. Og siden HC ble så populært er det vel derfor syv søstre ble tatt av? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. september 2014 #68 Del Skrevet 9. september 2014 Det er Hotel Cæsar sin skyld at Familiesagen De Syv Søstre ble nedlagt. Hadde ikke Cæsar oppnådd så stor suksess, ville nok Familiesagaen rullet over skjermene gjennom det ganske land den dag i dag. Skuffende!Anonymous poster hash: 25378...d92 hotel cæsar er en mye bedre serie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #69 Del Skrevet 9. september 2014 Handlingen skulle ikke foregå i Bergen men en fiktiv forstad til Oslo. Så Bærum kan ha vært inspirasjonen bak. Hvem var egentlig faren til Madonna? Anonymous poster hash: c39e5...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #70 Del Skrevet 9. september 2014 Syv Søstre og HC har jo samme manusforfattereskapere. Og siden HC ble så populært er det vel derfor syv søstre ble tatt av? Eller? Det er riktig. Ganske synd.Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #71 Del Skrevet 9. september 2014 hotel cæsar er en mye bedre serie Tuller du med meg? Begge er jo egentlig elendige, men redder seg inn på at det er direkte komisk å se på til tider, av diverse grunner. Men Familiesagaen er mest lættis og går av med seieren.Anonymous poster hash: 25378...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #72 Del Skrevet 9. september 2014 Handlingen skulle ikke foregå i Bergen men en fiktiv forstad til Oslo. Så Bærum kan ha vært inspirasjonen bak. Hvem var egentlig faren til Madonna? Anonymous poster hash: c39e5...1f3 Bjarte var faren, altså er Madonna halvsøsteren til Kjell Magne. Men mer interessant er det hvem som var far til Grys andre barn. Gry hadde som kjent ligger rundt med både Steinar, Farim og Gud vet hvem andre, så ville vært såpehistoriens mest legendariske fødsel. Hvilken hudfarge fikk barnet? Kanskje toeggede tvilling er hvor den ene var lys og den andre delvis pakistanermørk!Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #73 Del Skrevet 9. september 2014 Bjarte var faren, altså er Madonna halvsøsteren til Kjell Magne. Men mer interessant er det hvem som var far til Grys andre barn. Gry hadde som kjent ligger rundt med både Steinar, Farim og Gud vet hvem andre, så ville vært såpehistoriens mest legendariske fødsel. Hvilken hudfarge fikk barnet? Kanskje toeggede tvilling er hvor den ene var lys og den andre delvis pakistanermørk!Anonymous poster hash: 25378...d92 Han som voldtok henne? Uff, han var så utrolig ekkel. Men visste ikke at hun ble gravid på nytt:P Anonymous poster hash: c39e5...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #74 Del Skrevet 9. september 2014 Han som voldtok henne? Uff, han var så utrolig ekkel. Men visste ikke at hun ble gravid på nytt:P Anonymous poster hash: c39e5...1f3 Ja, det var ikke måte på så ond Bjarte var. Kun 100 % gjennomført drittsekk, ikke akkurat kompleks karakter. Men slike folk har suksess på kjøttmarkedet, han hadde jo da også et forhold til Billeba. Men plutselig var det noe som sa meg at Bjarte var broren til Silje, ev. adoptivbroren, noen som husker noe om dette? Han var jo rogis og hun snakket østlandsk men uansett lizzm.Anonymous poster hash: 25378...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 9. september 2014 #75 Del Skrevet 9. september 2014 Ååå, fantastisk flashback, haha! Jeg vil se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. september 2014 #76 Del Skrevet 9. september 2014 Åh, syv søstre! Var vel 10-11 år da den gikk og jeg og foreldrene mine satt klistra hver lørdag kveld! Haha, hadde vært artig og sett det igjen selv om jeg neppe hadde syntes det var like bra idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #77 Del Skrevet 9. september 2014 Elsket den serien, og jeg blir rød i kinnene når jeg sier det.. Er det noen som vet hvor man kan se alle episodene? Har bare funnet noen få på Youtube Anonymous poster hash: afb29...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #78 Del Skrevet 9. september 2014 Elsket den serien, og jeg blir rød i kinnene når jeg sier det.. Er det noen som vet hvor man kan se alle episodene? Har bare funnet noen få på Youtube Anonymous poster hash: afb29...ad7 Har tatt kontakt med TV2Sumo i håp om at de skal kjøpe inn fra Rubicon. Om det ikke går får vi gå direkte til Rubicon og høre om vi kan få det på DVD. Dessto fler som tar kontakt dessto større sjanse - så plis plis plis! Tenk å ha Syv søstre stående i DVD-hylla!!! Anonymous poster hash: 3e78f...308 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #79 Del Skrevet 9. september 2014 Åhh savn! Skulle gjerne sett hele serien igjen, hadde lett kjøpt Sumo medlemskap for å se serien, selv om den garantert ikke er like "bra" som jeg husker den fra jeg var 10 - 11 år, haha! Jeg har tidligere forsøkt å etterlyse norske serier hos NRK blant annet (Lekestue - noen som husker den?), men får bare til svar at de ikke sitter på rettighetene osv osv, så ikke så enkelt det der gitt. Anonymous poster hash: 6d53c...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 9. september 2014 #80 Del Skrevet 9. september 2014 Det forgår på Laksevåg utenfor Bergen og i Nansens vei den innspillingen der og ikke i Bærum ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå